Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2016 Generalnie to najważniejsze jest - żeby się nie zatrzymywać, chodzi o to głównie żeby raczej jeździć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2016 (edytowane) Poczytałem trochę, bo temat mnie zaciekawił. Niektórzy producenci motocykli zalecają korzystanie z wyłącznika, inni ze stacyjki. W instrukcji do Twina nie ma żadnej jednoznacznej rekomendacji, ale wyłacznik służy do szybkiego gaszenia. Jego budowa (przełącznik, zamiast przycisku) wskazuje, że nie jest do codziennego, częstego użytku, po prostu byłoby to niewygodne. Edytowane 25 Marzec 2016 przez JacekJ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2016 (edytowane) The emergency off switch is a kill switch for switching off the engine quickly and easily - to pisze instrukcja do singla (tyle że g650gs, manuala do starego singla nigdzie nie mogę znaleźć). Jednocześnie przy opisie wyłączania zapłonu normalnie napisane jest o przekręcaniu kluczyka. Nie jest napisane żeby nie nadużywać ani nic. Generalnie jest to temat bardzo łatwo poróżniający ludzi :-D Wytapatalkowane z magicznego pudełka. Edytowane 25 Marzec 2016 przez xel Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
interno 13 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2016 Jeden woli córkę, drugi teściowa. Nie widzę sensu ciągnąć dalej tematu. Fakt faktem - wyłączając awaryjnym wyłącznikiem i tak po chwili musimy przekręcić kluczyk. Wyłączając kluczykiem nie musimy tykać awaryjnego. Może od tej strony należy podejść.... Inna kwestia-wymieniłem świeczki, kupione z katalogu-czy powinienem ustawiać szczelinę? czy jest Ona już ustawiona pod moj moto? pzdr Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Generalnie jest to temat bardzo łatwo poróżniający ludzi :-D Dlatego idealny na to forum ;) The emergency off switch is a kill switch for switching off the engine quickly and easily - to pisze instrukcja do singla (tyle że g650gs, manuala do starego singla nigdzie nie mogę znaleźć). A ten starszy singiel to jaki ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Gasząc przyciskiem świeci się lampa, więc i tak trzeba przekręcić kluczyk, więc po co wykonywać dwie czynności jak można jedną aby uzyskać ten sam efekt końcowy. Ja gaszę kluczykiem, a jak leżę pod motocyklem lub go kładę trzymając kierownicę to przyciskiem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Dlatego idealny na to forum ;) A ten starszy singiel to jaki ? No f650gs ;-) Wytapatalkowane z magicznego pudełka. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 No f650gs ;-) Skoro Ty tak to zapytam inaczej: ten nowszy singiel to jaki? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 345 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Skoro Ty tak to zapytam inaczej: ten nowszy singiel to jaki? ;) Idąc tym tropem, to G650GS. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Idąc tym tropem, to G650GS. Pewnie tak, ale może też być niedopisany w nazwie F650 ... twin ;) Wiesz ... jak Funduro bywa GS'em to może być wszystko :D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Ale Xel napisał g650gs. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 ten nowszy singiel to jaki? może też być niedopisany w nazwie F650 ... twin Was??? Singiel = Twin??? Tylko Goering mógł taką rewoltę wymyśleć... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Ale Xel napisał g650gs. To albo była edycja, albo ja mam omamy literowe. Czas na okulary chyba ;) Was??? Singiel = Twin??? Tylko Goering mógł taką rewoltę wymyśleć... Nie takie ciągi logiczne ze szwagrem się wymyśla ;) Tobie Seb to chyba nawet do głowy by nie przyszło, że są kwintety i 7 i 8 osobowe - a są ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Ja widziałem 3-osobowe trio, na ten przykład. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Ja widziałem 3-osobowe trio, na ten przykład. No widzisz ... Sam widzisz .... A potem inni się dziwią. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 (edytowane) Ale Xel napisał g650gs. No i to miał na myśli. Mówiąc stary singiel miał na myśli singla f650gs :-P Wiesz ... jak Funduro bywa GS'em to może być wszystko :D Funduro nie może być GSem, ale GS może być funduro :-D Wytapatalkowane z magicznego pudełka. Edytowane 26 Marzec 2016 przez xel Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Mówiąc stary singiel miał na myśli singla f650gs :-P Strasznie dużo trzeba się z Tobą napisać, a by się coś dowiedzieć ( chyba jesteś gorszy ode mnie ) To zapytam jeszcze raz: F650GS przed czy po lifcie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 W zasadzie obydwa, bo do żadnego manuala nie znalazłem :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 W zasadzie obydwa, bo do żadnego manuala nie znalazłem :D To nic z tego :( Mam tylko od Dakara ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Podeślesz gdzieś/wrzucisz dla potomności? Bo na forum w manualach nie ma. No, chyba że na papierze masz ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 ... ależ się z Tobą ciężko gada. Mówisz, że chcesz serwisówkę - 3 strony o tym do czego - ale gdzie, komu, jak ktoś ją ma wysłać? Jakiś adres, kontakt ... ( z tym, że uprzedzam sms'em nie przejdzie ), namiar ... Tak coś dla ułatwienia byś zrobił ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
interno 13 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Panowie, to jak z tymi swieczkami?;) I jeszcze jedno-kupiłem moto z wybebeszonym katalizatorem-jak już zastałem taki stan rzeczy to podpowiedzcie czy należy zmieniać mapy? pzdr Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 ... ależ się z Tobą ciężko gada. Mówisz, że chcesz serwisówkę - 3 strony o tym do czego - ale gdzie, komu, jak ktoś ją ma wysłać? Jakiś adres, kontakt ... ( z tym, że uprzedzam sms'em nie przejdzie ), namiar ... Tak coś dla ułatwienia byś zrobił ;) Nie, nigdzie nie napisałem że chcę serwisówkę. Tutaj oczywiście też niedopowiedzenie z mojej strony, ale mówiąc manual miałem na myśli user's (rider's) manuala, nie service manuala. Napisałem że nie mogę znaleźć manuala (w domyśle instrukcji użytkownika, nie serwisowej) do żadnego singla F650GS, ni mniej ni więcej. Nie jest mi taki manual specjalnie potrzebny, natomiast byłem ciekawy, co w nim jest napisane na temat wyłącznika (awaryjnego). Peace (off? :P) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
interno 13 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Nikt nic?:( pzdr Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 345 Zgłoś ten post Napisano 26 Marzec 2016 Świeczki wkręcaj, map nie zmieniaj, lej paliwo i jeździj, jeździj....... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach