gilby

Użytkownik
  • Zawartość

    670
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    6

gilby last won the day on 21 Luty

gilby had the most liked content!

Reputacja

779 Excellent

O gilby

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 06.02.1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Poznań
  • Motocykl
    KTM 690 Enduro

Ostatnie wizyty

567 wyświetleń profilu
  1. Chińczycy robią wszystko Kriega https://m.aliexpress.com/item/32630895254.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32630895254&productSubject=uglyBROS-UBB-217-motorcycle-rear-bag-add-on-package-multifunction-saddle-bag-shoulder-bag-send-waterproof
  2. no godzina po asfalcie to nic, ale godzina w mocnym terenie potrafi wypruć wszystkie siły Myślę, że jako sprzęt treningowy, do ćwiczenia w trudnym terenie, mega fajny.
  3. czy wartości są prawdziwe, tego nie wiem. Ale pewnie użytkownicy wjadą na wagę kiedyś. Wg producenta DRY WEIGHT- 169 kg, Ready to race (without fuel) - 174kg. Ale to cały czas mowa o Duku. Adventure będzie na pewno cięższy - cięższe zawieszenie, cięższe koła, i coś tam jeszcze pewnie się znajdzie. Fajnie będzie, jak zatankowany do pełna zamknie się w 200kg. To będzie super wynik.
  4. ale własnie to jest ciekawy parametr i moim zdaniem najlepszy jeśli chodzi o wagę. Różne są pojemności baku - czasem 8L czasem 22L. Ale do tego co ma 22L też możesz wlać tylko 8L.
  5. bmw tym razem powinno papier kupić w ktmie
  6. duke 790 waży gotowy do jazdy ale bez paliwa 174kg i ma 105KM
  7. plotki krążą, że ktm790 waży zalany 179kg i ma 95KM
  8. a jeszcze odnośnie podobieństw do hondy, jak patrzyłem na prezentację i na scenie stały k1600, nowy skuter c400x z gmolami i nowy f850gs to wyglądało jakby stał goldwing, x-adv i AT
  9. @ARG obawy o bagaż na 701 są niepotrzebne. Kilku moich znajomych jeździ z bambetlami i nic złego się nie dzieje.
  10. to będzie seryjny moto czy coś a'la dakarówka?
  11. nie mogę już słychać tego stękania na forach na to i na tamto, i że ludzi nie słuchają. Prawda jest taka, że oni doskonale wiedzą, co zrobić, żeby się sprzedawało. I będzie się sprzedawało dobrze. Po co czekać na jakieś cuda, których nigdy nie będzie. Jest husqa 701 - super silnik, waga i moc idealna. Minimalne dostosowanie i sprzęt ponadprzeciętnie uniwersalny.
  12. ta tenera 700 którą pokazali dziś jest już dużo niższa nie mogę znaleźć zdjęć podoba mi się jednak ten kat
  13. a to co za brzydactwo?
  14. Yama dostaje sprawdzony silnik, to na pewno plus. Co tam w KTMie wymyślili, zobaczymy.
  15. nic nie wiadomo o singlu na miejsce 690, ale ma być 2 cylindrowy ktm 790, brzydki jak noc. Zostaje nadzieja, że jeździć będzie dobrze. jak ktoś ma facebook, to na KTM Poland jest film jak to jeździ pod zawodowcem. w przyszłości ma być singiel 390 adventure