Skocz do zawartości

gilby

Użytkownik
  • Zawartość

    698
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    5

gilby last won the day on 11 Luty

gilby had the most liked content!

Reputacja

823 Excellent

O gilby

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 06.02.1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Poznań
  • Motocykl
    KTM 690 Enduro

Ostatnie wizyty

671 wyświetleń profilu
  1. gilby

    [S] Olivier

    Fajnie czasem coś zmienić, to daje motywacje. Nie ma co sie dołować, tylko cieszyć się, ze zaczyna sie nowa przygoda! A tak zapytam jeszcze, @Doodek ty nie masz jakiegoś liścia?
  2. mapy to tylko kwestia oprogramowania - tam jest wtrysk i to, jak on dozuje paliwo w zależności od różnych zmiennych zależy właśnie od mapy. Dzięki mapom można zmienić charakter motocykla. Dużo motocykli dziś ma kilka map, które można przełączać w zależności od potrzeby. Przez pewien okres była chyba tylko te250 i ludzie sami przerabiali na 310 dokupując zestaw powiększający pojemność. Potem wychodziła te310 z fabryki. To na pewno udany motocykl, ale chyba wybrał bym KTMa 250 po 2008 roku albo WR250F na aluminiowej ramie. To jednak dużo bardziej popularne motocykle, z częściami będzie mniej zachodu a i w internecie więcej wiedzy.
  3. to jest jeszcze ta robiona przez starą husqvarnę, a nie KTMa, prawda? To jest rozwiercona TE250 - wszystko to samo, tylko większy tłok. Nie znam osobiście, ale jak poszperasz w sieci, to na pewno znajdziesz opinie.
  4. gilby

    stary klasyk

    zajebisty, tylko obecnie ceny oszalały.
  5. gilby

    stary klasyk

    ładny, choć mnie kręcą bardziej japońskie maszyny
  6. hej, zawsze chciałem mieć jakiegoś klasyka, ale jak patrzę na obecne ceny, to taka yamaha sr500 w ładnym stanie, to minimum 10tys Podobają mi się maszyny i prostej linii, takie jak stare hondy CB, czy właśnie yamaha sr500, czy stare boxery. Pomyślałem sobie, że może warto kupić jakiegoś klasyka o linii bardziej czoperowej i zmienić parę detali - ale bez cięcia ramy itd - tylko np. siedzenie i kierownicę. Jest taka honda cm400t która tak się wydaje, że po zmianie kierownicy i "wyprostowaniu" siedzenia mogła by być ładnym klasykiem. Np. jak tu: Co myślicie?
  7. gilby

    Cześć

    siema!
  8. gilby

    Witam

    witaj!
  9. gilby

    F650GS 2001 - prośba o poradę

    KTMem wszędzie pojadę, dopóki sam i na stojąco Muszę w końcu przerobić siedzenie, to może dalej gdzieś się uda po asfalcie skoczyć
  10. gilby

    F650GS 2001 - prośba o poradę

    ładny, przydał by mi się taki do kompletu do ktma, ale nie mam kasy
  11. gilby

    F650GS 2001 - prośba o poradę

    f650gs twin to taki: to co kiedyś było f650gs teraz nazywa się g650gs
  12. gilby

    F650GS 2001 - prośba o poradę

    Miałem podobnie napisać, ale mnie uprzedziłeś. I to z 10 lat młodszego. Albo DL650, albo trampka 700.
  13. gilby

    Sakwy

    Chińczycy robią wszystko Kriega https://m.aliexpress.com/item/32630895254.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32630895254&productSubject=uglyBROS-UBB-217-motorcycle-rear-bag-add-on-package-multifunction-saddle-bag-shoulder-bag-send-waterproof
×