Skocz do zawartości

gilby

Użytkownik
  • Zawartość

    735
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    6

gilby last won the day on 24 Wrzesień

gilby had the most liked content!

Reputacja

988 Excellent

O gilby

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 06.02.1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Poznań
  • Motocykl
    KTM 690 Enduro

Ostatnie wizyty

786 wyświetleń profilu
  1. gilby

    YAMAHA TENERE 700

    Sama masa motocykla, to jedno. Druga sprawa, gdzie ta masa jest. Wydaje się patrząc na zdjęcia, że np. paliwo w tenerce jest bardzo wysoko. Tak samo silnik. Kilka razy trafiłem na dyskusje, gdzie "cycki" ktma 790 były wyśmiewane. Może i to nie wygląda ciekawie, ale na pewno obniża środek ciężkości, na czym nam przecież mocno zależy.
  2. gilby

    Chcę tam wrócić!!

    @Marcin N ja raczej pojade na krótko i intensywnie, pewnie dojazd busem. Moim Ktmem nie ma przyjemności jadąc przez pół Polski na kołach. Ale zobaczymy jak to sie ułoży, dzięki za propozycje.
  3. Wracając do moich przemyśleń odnośnie rajdów, zawodów i tych tematów, po tegorocznej udanej przygodzie z Enduro Rally 24, w 2019 roku planuję pojechać na Albania Raid. Do przejechania jest ok 1500km po górach Albani, podzielone to jest na 6 odcinków. Trasa wygląda tak: Wygląda to fajnie i choć koszy są spore, to zabawa na pewno świetna.
  4. gilby

    Chcę tam wrócić!!

    Też chciałbym pojechać w 2019 choć na chwilę. Po jeżdżeniu po Wielkopolsce czy Kaszubach okazuje się, że to jest inny świat. Mam też porachunki z Pikujem - przez niefortunnego paciaka złamałem klamkę sprzęgła i nie wjechałem na szczyt, a został mi ostatni podjazd do zrobienia
  5. gilby

    YAMAHA TENERE 700

    Mówią, że tenerka kosztować będzie 10tys Euro a KTM 13,5 tys Euro Zobaczymy jak będą jeździć w terenie. Mi się coś widzi, że tenere ma bardzo wysoko umieszczony silnik i bak, co może działać na niekorzyść w terenie. Pożyjemy - zobaczymy.
  6. gilby

    (S) Sprzedam KTM 450 EXC Six Days Argentina

    a ja właśnie czytam, co piszą o 701 na profilu "KTM 690 / Husqvarna 701 Poland"
  7. gilby

    [S] Olivier

    Fajnie czasem coś zmienić, to daje motywacje. Nie ma co sie dołować, tylko cieszyć się, ze zaczyna sie nowa przygoda! A tak zapytam jeszcze, @Doodek ty nie masz jakiegoś liścia?
  8. mapy to tylko kwestia oprogramowania - tam jest wtrysk i to, jak on dozuje paliwo w zależności od różnych zmiennych zależy właśnie od mapy. Dzięki mapom można zmienić charakter motocykla. Dużo motocykli dziś ma kilka map, które można przełączać w zależności od potrzeby. Przez pewien okres była chyba tylko te250 i ludzie sami przerabiali na 310 dokupując zestaw powiększający pojemność. Potem wychodziła te310 z fabryki. To na pewno udany motocykl, ale chyba wybrał bym KTMa 250 po 2008 roku albo WR250F na aluminiowej ramie. To jednak dużo bardziej popularne motocykle, z częściami będzie mniej zachodu a i w internecie więcej wiedzy.
  9. to jest jeszcze ta robiona przez starą husqvarnę, a nie KTMa, prawda? To jest rozwiercona TE250 - wszystko to samo, tylko większy tłok. Nie znam osobiście, ale jak poszperasz w sieci, to na pewno znajdziesz opinie.
  10. gilby

    stary klasyk

    zajebisty, tylko obecnie ceny oszalały.
  11. gilby

    stary klasyk

    ładny, choć mnie kręcą bardziej japońskie maszyny
  12. hej, zawsze chciałem mieć jakiegoś klasyka, ale jak patrzę na obecne ceny, to taka yamaha sr500 w ładnym stanie, to minimum 10tys Podobają mi się maszyny i prostej linii, takie jak stare hondy CB, czy właśnie yamaha sr500, czy stare boxery. Pomyślałem sobie, że może warto kupić jakiegoś klasyka o linii bardziej czoperowej i zmienić parę detali - ale bez cięcia ramy itd - tylko np. siedzenie i kierownicę. Jest taka honda cm400t która tak się wydaje, że po zmianie kierownicy i "wyprostowaniu" siedzenia mogła by być ładnym klasykiem. Np. jak tu: Co myślicie?
  13. gilby

    Cześć

    siema!
×