dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 6 Wrzesień 2016 .. tylko mam 600km do niego... :D No prosze Cie... ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 6 Wrzesień 2016 Co to znaczy, ze to "wersja niemiecka"? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 6 Wrzesień 2016 Co to znaczy, ze to "wersja niemiecka"? Pewni to co handlarze samochodów zawsze wypisują... w tym przypadku - motocykl - nie jeździł po Polskich drogach/szutrach :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 6 Wrzesień 2016 (edytowane) Co to znaczy, ze to "wersja niemiecka"? Sprowadzony z Niemiec? Enlil, kolor mi sie nie podoba... ;p No tam masz dwa kolory w cenie jednego ;) Tylko nie wiem czy da się folię odkleić bez uszczerbku na oryginalnym lakierze. Ktoś gdzieś pisał, że nakleił folie, później próbował odkleić i razem z farbą mu schodziła... Edytowane 6 Wrzesień 2016 przez enlil Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel_Ryki 67 Zgłoś ten post Napisano 6 Wrzesień 2016 No ten musi Ci pasować... :-) http://otomoto.pl/of...s-ID6yxQ3d.html trochę strzodzony, ale rocznik i cena prawie mieszczą się w założonym zakresie, no i co ciekawe sprzedawca nie kłamie że motocykl używany w terenie :shock: ale to pewnie na żywo będzie widać lepiej niz na zdjęciu główki ramy. :-) No ten to jest extra jak dla mnie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Artur_P 257 Zgłoś ten post Napisano 6 Wrzesień 2016 (edytowane) Hej, jak by co, to niebawem sprzedaję swojego F800 GS. Obecnie załatwiam wykup z leasingu i będzie do wzięcia. Sprzęt zakupiony przeze mnie w lipcu 2014 w salonie PL. Doposażony z przebiegiem 9200, kolor kalamata mat, stan salonowy, nie męczony w żadnym terenie. W razie zainteresowania pisz na priv. Hej Powoli przymierzam się do zmiany motocykla. Szukam: - BMW F800GS - rocznik 2012 i wyżej - jak najmniejszy przebieg (poniżej 30k km) - faktura VAT - przejęcie leasingu też mile widziane Jeżeli ktoś coś słyszał, od kumpla, koleżanki, teścia, wujka o jakimś zaufanym sprzęcie piszcie. Wysyłam w nagrodę Ducha Puszczy z Puszczy Białowieskiej. Edytowane 6 Wrzesień 2016 przez Artekles Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 6 Wrzesień 2016 Artelkes poszło pw :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 Temat do zamknięcia. Dzisiaj odbyłem jazdę próbną. Po 100km uznałem, że to nie jest sprzęt dla mnie. Dakar zostaje. :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 (edytowane) :beer: , poszukiwanie motocykla idealnego zajmuje kilka lat , a w zasadzie nigdy się nie kończy . mój znajomy wystawił na sprzedaż swoją fujarę 1300 rocznik 2013 i kupionego w marcu tego roku ;-) r1200rs . oba motki full wypas /fujara ma dodatków za 17 koła , beemka na razie za 7 ;-) / . cytuję : fjr jest zajebista do turystyki ale ciężka , beemka jest zajebista ale mi na niej wieje . sprzedam oba. nie kupię ktm-a bo jestem za mały tak samo jak na s1000xr /168cm/ ... ale r1200rs jest zajebisty tylko nie dla mnie w 100% . sprzedam oba i pomyślę ... i tak dalej i tak dalej . gość ma spore doświadczenie motocyklowe , zjeździł całą europę wielokrotnie i dalej szuka ... Edytowane 7 Wrzesień 2016 przez mario2007 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 A widzisz niektórzy jednak znajdują idealne - dla siebie - motocykle Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 Ja nie wiem jak wy macie, ale ja mam tak, że zawsze mój teraźniejszy jest idealny :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 ja znalazłem - mało pali , mało kosztował , szybko jeździ ;-) . na dzisiaj spełnia moje kryteria :beer: . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 A widzisz niektórzy jednak znajdują idealne - dla siebie - motocykle Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka A który spod Twojego postu jest idealny dla Ciebie? Post neutralny - zwykle pytanie - bez szydery ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 Temat do zamknięcia. Dzisiaj odbyłem jazdę próbną. Po 100km uznałem, że to nie jest sprzęt dla mnie. Dakar zostaje. :-) Napisz coś więcej, co się nie spodobało? Ciekaw jestem. Bo do tej pory prawie wszyscy wychwalają ten sprzęt. Ja po jeździe próbnej miałem mieszane uczucia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 Po przejechaniu 50km zaczęła boleć mnie dupa i plecy. Po 100km ręce. ;-) Mam 187cm i pozycja jest pochylona. W Dakarze mam podwyższoną kierownicę i pozycja jest bardziej wyprostowana. Jakby dorzucić podwyższenie do 800... i wsadzić jakiś żel do kanapy byłoby lepiej. Szyba standardowa to syf, trzeba szukać czegoś dużo wyższego. ;) Więc... nowa kanapa "rally" w BMW 1000zł, obszycie oryginału ile? Jakieś 700zł? Nowa szyba, jakieś 1000zł? Podwyższenie kierownicy, jakieś 300zł? No to 2500zł trzeba wydać, żebym mógł się na nim przejechać. Co będzie jak mimo to będzie "tak se"? Muszę poszukać sprzęta z inną szybą, podwyższeniem kierownicy i kanapą. :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 :shock: jeblem :-P 800 kupuje sie dla czegos wiecej... mocniejszy silnik, lepsza skrzynia, hamulce, i w ogole lepiej sie tym jezdzi, to klasa wyzej od singla. Więc... nowa kanapa "rally" w BMW 1000zł, obszycie oryginału ile? Jakieś 700zł? obszycie oryginalu 250 lub za 600 mozna wyrwac kanape komfort. Nowa szyba, jakieś 1000zł? 450 no chyba ze chcesz palak ADV to wyjdzie 1000, ale mnie to wynioslo mniej niz 450 Podwyższenie kierownicy, jakieś 300zł? moze i 300 a co do singla mniej? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 :shock: jeblem :-P 800 kupuje sie dla czegos wiecej... mocniejszy silnik, lepsza skrzynia, hamulce, i w ogole lepiej sie tym jezdzi, to klasa wyzej od singla. 1200 to nawet dwie klasy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 1200 to nawet dwie klasy. na asfalcie na pewno w terenie raczej cofa sie o 2 :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 Etam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2016 (edytowane) mowa o cywilach, nie narwańcach ale kupuj, moze tez takie foto zrobie :) Edytowane 7 Wrzesień 2016 przez raby Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 8 Wrzesień 2016 (edytowane) A który spod Twojego postu jest idealny dla Ciebie? Post neutralny - zwykle pytanie - bez szydery ;-) Ten, który mam już drugi egzemplarz i nie jest to KLE500 :-P Napisz coś więcej, co się nie spodobało? Ciekaw jestem. Bo do tej pory prawie wszyscy wychwalają ten sprzęt. Ja po jeździe próbnej miałem mieszane uczucia. Cena? :-) Po przejechaniu 50km zaczęła boleć mnie dupa i plecy. Po 100km ręce. ;-) Mam 187cm i pozycja jest pochylona. W Dakarze mam podwyższoną kierownicę i pozycja jest bardziej wyprostowana. Jakby dorzucić podwyższenie do 800... i wsadzić jakiś żel do kanapy byłoby lepiej. Szyba standardowa to syf, trzeba szukać czegoś dużo wyższego. ;) Więc... nowa kanapa "rally" w BMW 1000zł, obszycie oryginału ile? Jakieś 700zł? Nowa szyba, jakieś 1000zł? Podwyższenie kierownicy, jakieś 300zł? No to 2500zł trzeba wydać, żebym mógł się na nim przejechać. Co będzie jak mimo to będzie "tak se"? Muszę poszukać sprzęta z inną szybą, podwyższeniem kierownicy i kanapą. :D Po części odpowiedział Ci Raby, ja dodam tylko, że za podwyższenie dałem 98 zł, nie nowe, ale nie używane TT :-D , szyba od adv z pałąkiem wyszła 700 zł, kanapę comfort można kupić za te 600 zł, można tez i taniej, tylko nie ma tego na pęczki, zwykła nie obniżana też nie jest zła, a porównanie 8setki do Dakara to lata świetlne, tak uogólniając bardzo. Myślę, że kluczową rolę odgrywa tu cena... i tyle. ;-) P.S. Po 50 km, nie mogłaby Ciebie boleć dupa od tego konkretnego siedzenia, tym bardziej plecy, to kwestia ustawień np. kierownicy, sorry ale dla mnie to recenzja pokroju Seba o kaskach przymierzanych w sklepie. :-D :beer: Edytowane 8 Wrzesień 2016 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 8 Wrzesień 2016 :shock: jeblem :-P 800 kupuje sie dla czegos wiecej... mocniejszy silnik, lepsza skrzynia, hamulce, i w ogole lepiej sie tym jezdzi, to klasa wyzej od singla. Więc... nowa kanapa "rally" w BMW 1000zł, obszycie oryginału ile? Jakieś 700zł? obszycie oryginalu 250 lub za 600 mozna wyrwac kanape komfort. Nowa szyba, jakieś 1000zł? 450 no chyba ze chcesz palak ADV to wyjdzie 1000, ale mnie to wynioslo mniej niz 450 Podwyższenie kierownicy, jakieś 300zł? moze i 300 a co do singla mniej? Ten, który mam już drugi egzemplarz :-P Cena? :-) Po części odpowiedział Ci Raby, ja dodam tylko, że za podwyższenie dałem 98 zł, nie nowe, ale nie używane TT :-D , szyba od adv z pałąkiem wyszła 700 zł, kanapę comfort można kupić za te 600 zł, można tez i taniej, tylko nie ma tego na pęczki, zwykła nie obniżana też nie jest zła, a porównanie 8setki do Dakara to lata świetlne, tak uogólniając bardzo. Myślę, że kluczową rolę odgrywa tu cena... i tyle. ;-) P.S. Po 50 km, nie mogłaby Ciebie boleć dupa od tego konkretnego siedzenia, tym bardziej plecy, to kwestia ustawień np. kierownicy, sorry ale dla mnie to recenzja pokroju Seba o kaskach przymierzanych w sklepie. :-D :beer: Załóżcie "Stowarzyszenie Obrońców 800 - ty" :lol: :lol: :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 8 Wrzesień 2016 Cena? :-) Dla mnie rzeczą oczywistą jest, że kupując nowe moto trzeba go dopasować do siebie. Albo się kupi takie co jest już jako tako dopasowane albo trzeba to zrobić od zera. Jeżeli ktoś chce mieć maksymalny komfort jazdy inaczej się nie da i to trzeba wliczać w cenę. Po odbyciu jazdy próbnej osiemsetą pisałem już gdzieś o swoich przemyśleniach. To jest przyjemny motocykl. Niski środek ciężkości, dzięki czemu łatwiej się prowadzi od Fki. Nie czuć za bardzo jego wagi i wydaje się być zdecydowanie lżejszy niż jest w rzeczywistości. Przyjemne też jest wrażenie świeżości, nowości (mimo tego, że mój egzemplarz był trochę "zmęczony"). 800ta ma mocniejszy i bardziej elastyczny silnik, ale jego kultura pracy nie różni się za bardzo od mojej poczciwej Fki. Hamulce tak, zdecydowanie skuteczniejsze i to duży plus. Skrzynia... hmm... nie zauważyłem żadnej różnicy. Zawieszenie też nie zrobiło na mnie wrażenia. Lepiej spisuje się w terenie, ale bez rewelacji. Może to dlatego, że krótko jeździłem (1,5h), a jazdę odbyłem kilka lat temu, kiedy miałem mniejsze doświadczenie i miałem poobijaną 800te po BMW Trophy i coś tam się telepało. Oprócz 800ty jeździłem też na Triumph Tiger 800Xcx i ten motocykl zrobił na mnie wrażenie. Kultura pracy tego silnika, to są dla mnie właśnie lata świetlne. Oczywiście to jest inny silnik, chyba nawet Ty określiłeś go jako silnik od szlifierki. Na szlifierce nigdy nie jeździłem, ale to może być to. Trzy cylindry w porównaniu z jednym, to naprawdę przepaść. Ogromne wibracje kontra kompletny brak wibracji. Spory wysiłek silnika przy odkręcaniu manety kontra brak nawet najmniejszej zadyszki na każdym poziomie obrotów robi wrażenie. To mruczenie zamiast młocarni. Niesamowite odczucia w trakcie jazdy. Jeździłem też na nowym 1200gs LC i ten motocykl też zrobił na mnie spore wrażenie mimo swoich gabarytów i masy (miałem wersje ADV) prowadzi się jak po sznurku, świetnie przyśpiesza i hamuje, ogromny komfort. Generalnie jak wróciłem, musieli mnie siłą ściągać. Lata świetlne, to nawet za słabe określenie na porównanie Fki do nowego 1200. Cena? Jeżeli kupować głową, a nie sercem, to 800ta wydaje się być najrozsądniejszym wyborem. Bardzo uniwersalna i w terenie i na asfalcie, spalanie na akceptowalnym poziomie, mnóstwo akcesoriów i części dzięki czemu łatwo są dostępne i można kupić w stosunkowo przyzwoitych pieniądzach. Oczywiście cena zakupu motka nie jest niska. Za 30 tys. kupimy egzemplarz doposażony, ale ze sporym przebiegiem, który nie będzie świeżynką. Można też i taniej, ale tam już loteria. Triumph Tiger, to jest moto, które kupowałbym sercem. Cena zakupu niższa niż u osiemsety, ale też i uniwersalność mniejsza, poza tym większe spalanie. Za 30 tys można już znaleźć coś świeżego. Na 1200gs LC mnie nie stać. Wiem, wiem - kredyty, leasingi... ale też to moto chyba nie do końca będzie pasować do mojego stylu jazdy. Poza tym ciężko jest się przełamać i wjechać takim motkiem w większy teren. Awaryjność? TO jest też pytanie, co będzie się działo po dłuższej eksploatacji z kupą elektroniki? Jeszcze gdybym zupełnie przestał słuchać serca, a zostawił sam mózg, to można brać pod uwagę DL 650 V-Strom. Za 30 tys to będzie nówka sztuka i nawet z jakimś tam wyposażeniem, ale martwi mnie jego terenowość, a konkretnie jej brak. Chcę się przejechać tym motkiem, żeby wyrobić zdanie. No i na koniec jak bym zupełnie wyłączył mózg, a zostawił samo serce, to może bym się zastanowił nad KTM 990 ADV. Z kulturą pracy silnika tutaj pewnie będzie problem, ale może przyśpieszenie i genialne zawieszenie rekompensują to. Tak, ten też żłopie ile wlezie, no i ta awaryjność, ale serce tych rzeczy nie bierze pod uwagę. Podobno ci co spróbowali jazdy na tym motku dzielą się na dwie grupy: co go kochają i tych co do tego się nie przyznają. Ale trzeba to sprawdzić osobiście, żeby przekonać się czy to nie jest krypciocha. Poza tym trochę się boje tego potwora. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 8 Wrzesień 2016 Załóżcie "Stowarzyszenie Obrońców 800 - ty" :lol: :lol: :lol: Gdybys kiedykowleik jeździł czyms innym jak Frankensztajn to moglibyśbmy pogadać, a tak jesteś jak ten.. SoD i raczej to Ty załozyłes stowarzyszenie obrońców "małego" GS-a ;-) :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SoD 107 Zgłoś ten post Napisano 8 Wrzesień 2016 Napisałem moje odczucia po przejechaniu 100km nową 800 w wersji adventure. Bolało? Tak bolało, dupa, plecy i ręce. Od czego? Twarde siedzenie, niewygodne, kierownica za nisko, szyba za niska. Mam odłożone na 800 (używaną), jeżeli bym nie miał to nigdzie bym się nie ogłaszał, że chce kupić, chyba logiczne. ;-) Więc nie chodzi tu o cenę. (nówkę w full wyposażeniu 2016 rocznik wyliczono mi za 48,5k, moim zdaniem 800 nie jest warta tych pieniędzy) Możliwe jest... że po zrobieniu nowej kanapy, podwyższeniu kierownicy, wrzuceniu lepszej szyby byłoby tak samo, albo i lepiej jak w Dakarze jeżeli chodzi o komfort. Powiem, szczerze, że nie chce ryzykować. Co będzie jak nie podpasuję? ;) Najpierw poszukam 800 już tak przerobionej, żeby odbyć jazdę. Co do skrzyni biegów, nie zauważyłem jakieś różnicy. Co do mocy - no różnica jest, wiadomo inna pojemność, dwa cylindry. Praca silnika... dziwna. :-D Chyba jestem za bardzo przyzwyczajony do singla. Hamulce? No dwie tarcze robią wrażenie. W Dakarze mam stalowy oplot i jest wystarczający Teraz najważniejsze... Czy 800setka dla mnie (bez przeróbek wyżej opisanych) jest warta tych pieniędzy? Moim zdaniem nie. Jest za niska. (Jakie było zaskoczenie faceta w salonie, pierwsza osoba która powiedziała, ze 800setka jest za niska) Dziękuje, miłego dnia. :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach