michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2016 Witam mam taki problem z moim bmw f650 zaczął mi się dusić przy gwaltownym dodawaniu gazu.Zmiezyłem ładowanie na ciepłym silniku przy włączonych światłach i załączonym wiatraku hlodnicy na wolnych obrotach i jest takie jak na zdjęciu.Czy takie powinno być o czy dobrze ustawiłem miernik? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2016 Witam mam taki problem z moim bmw f650 zaczął mi się dusić przy gwaltownym dodawaniu gazu.Zmiezyłem ładowanie na ciepłym silniku przy włączonych światłach i załączonym wiatraku hlodnicy na wolnych obrotach i jest takie jak na zdjęciu.Czy takie powinno być o czy dobrze ustawiłem miernik? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2016 Kable o jedną dziurkę niżej. Przecież jest napisane ... gdzie masa, gdzie napięcie, a gdzie natężenie w wydaniu 10A ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2016 Czyli źle wskazanie miernika Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2016 Źle wetknięte kable w miernik ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2016 Zdjęcie jest nic nie zbierałem nie znam się na tym drażni mnie ten motor chodził dobrze nagle cus go boli Jutro sprawdzę jeszcze raz poprawię kabel. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2016 wiatraku hlodnicy :shock: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2016 :shock: Benz ma taki wiatrak: ( http://www.swinoujscie.pl/pl/contents/content/348/1536 ) To dlaczego w hlodnicy ma nie być wiatraka? ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2016 Wiatrak wentylator to samo haha Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2016 Wiatrak wentylator to samo haha Nie o wiatrak hodzi ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2016 (edytowane) Cha cha. Wytapatalkowane z magicznego pudełka A wy się smiejecie rze mó wjatrak hodzi. Nie ładnie. Edytowane 10 Październik 2016 przez xel Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2016 (edytowane) Pomyłka pisane na kolanie w garazu Edytowane 10 Październik 2016 przez michal8032 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2016 Dziś dobrze podłączyłem miernik i sprawdziłem ładowanie na włączonych światłach jest trochę ponad 15v gdy włącza się wentylator przez chwilę spada do 5v i znów się wyrównuje.Dodam że regulator jest gorący ze nieda sie go dotknąć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2016 Za wiele... Regulator Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 14 Październik 2016 A jakie ładowanie powinno być Max? U mnie na wolnych obrotach jest ponad 15.Motor kicha w gazniory tak przy 2tyś czy może to być od za dużego ładowania? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 14 Październik 2016 14,4v max ale zwykle ok 14V jest Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 14 Październik 2016 No to za wiele. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 14 Październik 2016 ... ale, ale ... zanim nakupisz różnych rzeczy to dokładnie sprawdź jakość połączeń i napięcie wychodzące ze statora. Informacja o spadku napięcia do 5V jest interesująca ... Grzanie też może być spowodowane problematycznymi połączeniami ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
michal8032 0 Zgłoś ten post Napisano 15 Październik 2016 Regulator głupiej według mnie cały czas napięcie skacze na mierniku dopiero na wyższych obrotach sie ruwna.Jak odłączę regulator motor zaczyna równo pracować i ładnie zchodzi z obrotów.A gorący ze nie dotkniesz. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Ghost 634 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2016 Jak napięcie tak skacze to raczej regulator, poprawne ładowanie ogólnie 14 - 14.4V więc nie mieści się, ale sprawdź dla pewności połączenia jak koledzy wyżej radzili i kostki, ja u siebie już zrobiłem konserwacje połączeń, niektóre wyglądały naprawdę nieciekawie, nawet jeśli to regulator to warto przy okazji zajrzeć :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zbychu 19 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2019 Założyłem sobie woltomierz przy zegarach i odczyt nie jest chyba wzorcowy. Na zapalonym silniku bez świateł wskazuje 14,7 v, na włączonych postojowych i halogenowy ( są połączone na stałe, tak kupiłem) odczyt wynosi 14,5v, po załączeniu świateł mijania mam 13,8v. Co bardziej niepokojące, przy gwałtownym odkręceniu manetki napięcie leci aż tak, że zeruje woltomierz, ale wraca, nie dzieje się to za każdym razem, ale występuje, co o tym myślicie ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2019 (edytowane) Sprawdź to sprawnym miernikiem. O ile odczyty są właściwe to masz uszkodzony regulator. Zobacz też poziom wody w Aku. Jeżeli masz regulator fabrycznie pod siedzeniem to duża szansa że jest po nim. Edytowane 9 Wrzesień 2019 przez raby Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zbychu 19 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2019 Aku raczej jest dobry, ale jeszcze się upewnię. Jeżeli chodzi o regulator, to faktycznie mam go pod siedzeniem, czy ta lokalizacja jest zła ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2019 Woltomierz podłącz do akumulatora za pomocą przekaznika sterowanego ze stacyjki. Tak samo można podłączyć regulator (kabel sygnałowy), wtedy wartość napięcia jest rzeczywista. Za stacyjką i przy światłach są spadki napięcia. Regulator się grzeje, dobrze go wystawić gdzieś na zewnątrz dla lepszego chłodzenia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zbychu 19 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2019 Woltomierz jest podłączony prawidłowo i odczyt jest ok. Patrzyłem gdzieby przełożyć regler, ale puki co nie mam żadnej sensownej koncepcji. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach