Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Cześć jestem świeży i jest to mój pierwszy post poza przywitalnią Zgłaszam sie do was z problemem. Mianowicie jestem dość wysoki (192cm) no i posiadam st'ka czyli nie jest kolorowo, dodatkowo jestem dość sporym fanem szutru i innego tego typu badziewi ^^ Chciałem swoją Efke troche podnieść lecz nic bardzo sensownego nie moge znaleźć w sieci (większość dotyczy głównie obniżania )... macie na to jakieś patenty? Kolejnym problem jest chęć zamontowania crossowego błotnika (żeby moto nabrało troche agresywnego wyglądu), a trzecia sprawa (must have bo opony w tej chwili założone nie nadają sie na przyszły sezon) jakie fajne szutry byście polecali? przypomne że st ma na tyle 17" a z przodu 18", nie chce też wyrzucać 1/3 ceny motoru na opony ;-; myśle że budżet na nie to ok 600 zł polecilibyście coś 60on/40off ? ? Chciałbym sie delikatnie wzorować na tym Pisałem do Kolegi Raszu lecz nie odpisał :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JaGrab3 130 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 A nie brałeś pod uwagę sprzedania tego i kupienia crossa? Chyba najtańsza opcjawysłane z Nokii 3210 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 (edytowane) kupiłem ją za 3500 więc cena jak za nic ... z crossów takich jakbym chciał to raczej nic ciekawego nie znajde w tej cenie poza tym nie oszukujmy sie bmw troszke wygodniejsze niż te strunowe siedzenia z ednuro .. kiedyś chciałem DRZ ale trafiło sie to i sie w nim zakochałem poza tym tutaj mam silnik nie do zniszczenia a w crossach (prócz może 2-3 modeli) to co chwila remonty i nie chodzi mi o to żeby robić z tego typowego crossa lecz bardziej taką przeprawówke delikatną. wczesniej jeździłem DT 50 no i niestety ale trasa 100 km równała sie z pęknieciem dupy jak kajzerka : P Edytowane 6 Luty 2017 przez Dziurnik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Wiem, nie o to pytasz ale może faktycznie poszukaj czegoś innego, do 5 tys możesz przebierać np w DR- mach 650, powinna spełniać Twoje oczekiwania.Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 (edytowane) 9 minut temu, agreSorek napisał: Wiem, nie o to pytasz ale może faktycznie poszukaj czegoś innego, do 5 tys możesz przebierać np w DR- mach 650, powinna spełniać Twoje oczekiwania. Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka w tym momencie naprawde odpada zmiana motoru :/ wolałbym tego swojego chociaż delikatnie podnieść no i ten błotnik to też raczej nie jest jakiś wielki wydatek nie? Chodzi też o to że moto jest w pięknym stanie i jest z pewnego źródła więc też nie chce ryzkować jakiegoś innego z drugiego końca polski. Edytowane 6 Luty 2017 przez Dziurnik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 588 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Proponuje opony Hidenau Scout badz Michelin Anakee Wild. Na tych drugich nie jeździłem - ale na lewno bede :-). Nie wiem czy jest odpowiedni rozmiar na przod.Ride, eat, sleep. REPEAT! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Proponuje opony Hidenau Scout badz Michelin Anakee Wild. Na tych drugich nie jeździłem - ale na lewno bede :-). Nie wiem czy jest odpowiedni rozmiar na przod.Ride, eat, sleep. REPEAT!A ile takie hidenau? Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 588 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Www.oponeo.plRide, eat, sleep. REPEAT! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Www.oponeo.plRide, eat, sleep. REPEAT!OK dzięki... Porozglądam bo z tego co widziałem to chyba nawet mój rozmiar jest Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Jestem w podobnej rozterce, choć jestem prawie o ćwierć metra niższy. Dla mnie największym problemem jest brak dobrej, przyczepnej w grząskim terenie opony na przód. Jedynym rozsądnym wyjściem jest przejście na 19 cali. W Twoim przypadku idealne byłoby 21 z przodu i 18 z tyłu. Może znajdzie się ktoś, kto dla obniżenia Funduro zamieni przednie koło z 19 na 18-tkę? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Zmiana kół nie jest tania xD a co do opon to znalazłem jeszcze pirelli Scorpion Mt 90 (a/t bodajże) Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pawelST 52 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 7 godzin temu, Dziurnik napisał: w tym momencie naprawde odpada zmiana motoru :/ wolałbym tego swojego chociaż delikatnie podnieść no i ten błotnik to też raczej nie jest jakiś wielki wydatek nie? Chodzi też o to że moto jest w pięknym stanie i jest z pewnego źródła więc też nie chce ryzkować jakiegoś innego z drugiego końca polski. To musisz się jednak nastawić na wrzucenie paru groszy a i tak cudów nie zrobisz, Podobnie miałem. U mnie motocykl w założeniu był dla małżonki. Ale po kilkukrotnej jeździe jakoś "nie zatrybiło" i zostałem z bardzo zadbanym fajnym motocyklem. Sprzedawać było mi żal więc zacząłem kombinować. Z tym że ja chciałem trochę poprawić właściwości trakcyjne pozaszosowe, nie ma mowy o jakimś poważnym endurzeniu - to nie ten motocykl. Oczywiście...wszystkim można - tylko (jak pisali koledzy wyżej) łatwiej zmienić motocykl... U mnie zaczęło się od zmiany przedniego koła na 19. Choćby po to by mieć większe spektrum opon do wyboru. Pojeździłem, ale felgi w tych motorkach (zresztą podobnie jak w późniejszych małych GS-ach) są naprawdę kiepskiej jakości. Udało mi się pokrzywić dwie obręcze na kamieniach. Także przednie zawieszenie jest hmmmmmm - znośne na drogę - no, ale przecież to ST! Kupiłem przednią zawiechę od pegaso 95rok - razem z półkami. W aprilkach z lat 94-96 miały skoki 220 mm. Oczywiście USD. Zmiana obręczy to robota u Pawła Króla w Bielsku - wysłałem piastę - wróciło bardzo solidnie zrobione koło z jego szprychami na obęczy Excella. Pozostała kwestia tyłu, i tu większy problem. Na początku zmieniłem centralny na tego ze zwykłej eF-ki. W brew temu co niektórzy piszą amory są różne w ST i eF-ce (na zdjęciu obydwa obok siebie). Tył poszedł do góry na siedzeniu ok 2,5-3 cm. I tu się kończą możliwości standardowej wymiany. Należało by dobrać dobry/wyższy amor - a tu już idziesz w koszta i czy warto ??? Mam w garażu HAGON-a. Wrzuciłem do moto, ale wielkością one są porównywalne ze standardem F650. Więc na tym nie podniesiesz. Co do charakterystyki - zobaczę, może okaże się bardziej "pode mnie". Modyfikacje kończyłem teraz, przejechałem niewiele - sprawdzić tylko czy wszystko dobrze działa. Rożnica przedniego zawieszenia - ogromna, co do reszty - muszę pojeździć. Musze tylko coś teraz z centralką zrobić, stawiam na niej moto i ...się przewraca...jednak trochę wyżej jest! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Górny 52 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 2 godziny temu, Dziurnik napisał: A ile takie hidenau? Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka JA w tamtym roku płaciłem za komplet 700zł z wymianą. Tylko brałem na tył 140. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 40 minut temu, Dziurnik napisał: Zmiana kół nie jest tania xD a co do opon to znalazłem jeszcze pirelli Scorpion Mt 90 (a/t bodajże) Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Ja mam takie i niestety w grząskim to ona się nie prowadzi. Odrobina błota i jest zalepiona. Generalnie za szeroka i za mało miejsca między klockami. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 823 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Jakbym pogrzebał w rupieciach to chyba wszystko co potrzeba do zmiany ST na F by się znalazło. Jak coś ... to PW. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Koledzy! Mi tez nie chodzi o to żeby zrobić z tego motoru potworka do Mx xD myślę że jakbym wstawił ten amorek od zwykłej efki to było by już dużo lepiej motor me służyć głównie do jazdy po szosie ( dojazdy do szkoły, wypady z kumplami którzy jeżdżą szosami) ale czasami bym też chciał zachaczyc o teren w którym radziła sobie moją dt 50 więc myślę że aż tak dużo nie wymagam. Co do tych scorpionow to też nie zamierzam przecież plywac tym motorkien w blocie.. Ale napewno rozejrze się za tymi heidenau. A co do centralnego amora to może od małego gs'a by poszukać? Jestem dość wysoki no i swoje ważę (120 kg xD) [ale mimo to nawet teraz beta daje rade we dwie osoby z delikatnym bagażem bez dobijania, co jest według mnie dziwne bo jak na moje oko stoi naprawdę nisko... Jak wrócę do domu to może zrobię fotkę jak na nim siedzę] Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 A mierzyłeś w ogóle wysokość itd? Z przodu masz nieoryginalne amortyzatory, może już jest wyższy? Tył wizualnie wydaje mi się też całkiem ok, jeśli chodzi o wysokość. Co do samego motka, to nie zmieniaj, bo to bardzo porządny sprzęt i spełni swoją funkcję doskonale, o ile nie zamierzasz brać udziały w wyścigach po bagnach. Opony to moim zdaniem Heidenauy K60, bo cena rozsądna, a wytrzymują wiele kilometrów i sprawują się bardzo dobrze. To oczywiście subiektywna ocena, ale dość powszechna. Zużyłem kilka różnych kompletów i innych nie chcę od dawna. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 A mierzyłeś w ogóle wysokość itd? Z przodu masz nieoryginalne amortyzatory, może już jest wyższy? Tył wizualnie wydaje mi się też całkiem ok, jeśli chodzi o wysokość. Co do samego motka, to nie zmieniaj, bo to bardzo porządny sprzęt i spełni swoją funkcję doskonale, o ile nie zamierzasz brać udziały w wyścigach po bagnach. Opony to moim zdaniem Heidenauy K60, bo cena rozsądna, a wytrzymują wiele kilometrów i sprawują się bardzo dobrze. To oczywiście subiektywna ocena, ale dość powszechna. Zużyłem kilka różnych kompletów i innych nie chcę od dawna.Jakby co ten czerwony motek jest kolegi Raszu ja chciałem na nim tylko delikatnie wzorować. Moja jest w pełni oryginalna... Będę w domu porobię fotki narazie mam tylko takie. Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 (edytowane) To zmienia postać rzeczy. A ten czerwony tak fajnie wygląda, że nie doczytałem nawet do końca. Tak czy tak, to fajny motek. Edytowane 6 Luty 2017 przez JacekJ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 (edytowane) Ja dopiero porobiłem swoją Fkę, tyle że ja nie mam ST to na przód poszła 19-tka conti Escape, błotnik na przodzie też mam inny ale myślałem wrzucić taki jak twój, tyle że z amelinium albo kwasówki porobić blaszki (przedłużenia)przykręcane do uchwytów w lagach i wywindować o jakieś 10-15cm błotnik do góry, takie blaszki to żaden koszt. I teraz dwie sprawy jak u ciebie na zdjęciu widzę tak na szybko.. - dać do przerobienia siedzenie (dołożyć gąbki) np. do mariomoto - widzę na zdjęciu że lagi są troche wpuszczone w półkę, chyba cos tam pójdzie do góry Poza tym szukaj na początek przedniego koła 19-ki od Fki , mozna z rozbiórek tanio wyrwać, był jesienią na części cały, koła po 200zł poszły z oponami. Ps. co ty masz za gmole?? Edytowane 6 Luty 2017 przez nokian66 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Nie mam pojęcia co za gmole poprzedni właściciel mówi że kombinował coś z nimi, siedzenie napewno będzie podwyższone. co do koła to trzeba coś przerabiac czy poprostu wkrecam i jadę? Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Masz papiery na kat. A2 ? Tak mi się skojarzyło; szkoła itp. (Sam jeszcze dojeżdżam )Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Właśnie czekam na temperaturę 5+ i żeby tego lodu nie było i zaczynam jazdy ;pWysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziurnik 3 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Ja dopiero porobiłem swoją Fkę, tyle że ja nie mam ST to na przód poszła 19-tka conti Escape, błotnik na przodzie też mam inny ale myślałem wrzucić taki jak twój, tyle że z amelinium albo kwasówki porobić blaszki (przedłużenia)przykręcane do uchwytów w lagach i wywindować o jakieś 10-15cm błotnik do góry, takie blaszki to żaden koszt. I teraz dwie sprawy jak u ciebie na zdjęciu widzę tak na szybko.. - dać do przerobienia siedzenie (dołożyć gąbki) np. do mariomoto - widzę na zdjęciu że lagi są troche wpuszczone w półkę, chyba cos tam pójdzie do góry Poza tym szukaj na początek przedniego koła 19-ki od Fki , mozna z rozbiórek tanio wyrwać, był jesienią na części cały, koła po 200zł poszły z oponami. Ps. co ty masz za gmole??To są moje gmole A poniżej reszta motoru która ew. Może się wam przydać. Ze mną xD:Bez :Na centralce:Dół amorka (kiwaczka czy jakos tak)[wiem przydało by się umyć xD] :No i lagi na równi z półką:Przód też trochę siedzi bo jeszcze nie zdążyłem go uszczelnic i wymienić oleju Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Zadbana maszyna. Na początek siedzenie, to najłatwiej, a później zobaczysz. Podłuż sobie coś pod tyłek i będziesz wiedział co i na ile. Może wystarczy Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach