Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 taki :-) http://f650gs.pl/topic/1202-swiatla-awaryjne-w-f-650-gs-z-2004/page__view__findpost__p__51628 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 (edytowane) Należałoby zobaczyć, czy puszczając prąd jednym z kanałów nie ucieka nic na inne. Powiedzmy puścić z 6 na 7, albo odwrotnie i zbadać pozostałe. Później z 3 na 4 i sprawdzić pozostałe i tak do końca ;) Edytowane 10 Kwiecień 2012 przez Logan Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 schemat:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 (edytowane) No i jasne :D Jednak zacząłbym od tego, co napisałem post wyżej xD Jak nie ma zwarcia/przebicia, to wtedy zacznę się upierać, że kostka jest źle podłączona, albo nie działa coś innego ;) Swoją drogą w zwykłym F650 '94-'99 było mniej kabli :P Edytowane 10 Kwiecień 2012 przez Logan Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 No i jasne :D Jednak zacząłbym od tego, co napisałem post wyżej xD Jak nie ma zwarcia/przebicia, to wtedy zacznę się upierać, że kostka jest źle podłączona, albo nie działa coś innego ;) Swoją drogą w zwykłym F650 '94-'99 było mniej kabli :P kostka smiga dobrze, bo swiatla dzialaly:) ma celowniku mam przekaznik...zdzwonimy sie pozniej to mi powiesz co i jak ze sprawdzeniem go Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bartek 244 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 a przełożenie przekaźnika?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 823 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 a przełożenie przekaźnika?? A to jest przekaźnik ?? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 a przełożenie przekaźnika?? Pomysł dobry,ale nie mam drugiego...a w Łodzi na forum chyba nie ma GS-a z awaryjnymi:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 To chyba standardowy przekaźnik czy się mylę - może w elektrycznym/motoryzacyjnym będą mieli? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 11 Kwiecień 2012 Zielone ustrojstwo na zdjęciach powyżej, jak sie okazuje, nie jest przekaźnikiem, a jakimś diodowym mostekiem. Posprawdzałem i działa ..chyba...wymontuje i zawiozę do znajomego elektronika aby mi to sprawdził. Troche :geek: nie ogarniam schematu GSa a szczególnie kierunkowskazów i awaryjnych...Sprawdziłem 3 przekaźniki, ( zmieniałem miejscami) odpowiadające za kierunki i awaryjne - wszystkie dobre... Brakuje mi juz pomysłu dlaczego przy włączonych awaryjnych nie miga lewa strona.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 823 Zgłoś ten post Napisano 11 Kwiecień 2012 (edytowane) A to jest przekaźnik ?? ;) Ja się tam na elektronice nie znam, ale na schemacie to diody i opornik widać. Mamy tutaj do czynienia z tłumaczeniem - tak naprawdę jeżeli chodzi o awaryjne czy kierunkowskazy to raczej potrzebny jest przerywacz, który jest zresztą jakimś przekaźnikiem, ale nie w klasycznym tego słowa znaczeniu. Na schemacie powinien pojawić się element wyłącznika / przełącznika ( bimetalowy czyli termiczny czy czasowy - elektroniczny ). Klasyczny przekaźnik ma 4 piny. Ale elektronika dla mnie jest be! ;) Edytowane 11 Kwiecień 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 11 Kwiecień 2012 A włącznik awaryjnych jest sprawny i kabelki do/od niego? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 11 Kwiecień 2012 A włącznik awaryjnych jest sprawny i kabelki do/od niego? Włacznik sprawny:) Ponieważ włączając awaryjne włącza się prawa strona czyli przód i tył... i świeci się kontrolka umieszczona na przełączniku...przekaźników układzie awaryjne - kierunkowskazy naliczyłem 3( dwa kierunkowskazów i jeden awaryjnych...do tego ten mostek z diodowy z opornikiem. W motku nie mogę namierzyć przerywacza... troche mnie to irytuje ale chyba dam sobie spokoj z tymi awaryjnymi.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 11 Kwiecień 2012 Włacznik sprawny:) Ponieważ włączając awaryjne włącza się prawa strona czyli przód i tył... i świeci się kontrolka umieszczona na przełączniku...przekaźników układzie awaryjne - kierunkowskazy naliczyłem 3( dwa kierunkowskazów i jeden awaryjnych...do tego ten mostek z diodowy z opornikiem. W motku nie mogę namierzyć przerywacza... troche mnie to irytuje ale chyba dam sobie spokoj z tymi awaryjnymi.... Może masz wszystko sprawne, tylko układ jest tak skonstruowany, że jak masz włączony jeden kierunek, to drugi nie zadziała w tym samym czasie...? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2013 (edytowane) Skoro i tak będę grzebał w elektryce pomyślałem, że sobie dorobię awaryjne. W zasadzie jest to w zasięgu moich możliwości tylko chciałbym się upewnić, że: Jaką moc maksymalną (Pmax) na przerywacz w F650ST? Chodzi o to ile jednocześnie żarówek z migaczy może być podłączonych do przerywacza, czy będą to dwie czy da radę więcej? odpowiedź na te pytania jest pozytywna, tj. przerywacz wytrzyma 4 żarówki prądowo. Obawiam się, że mogą migać za wolno i trzeba będzie zmienić żarówy na coś mniej prądożernego i podokładać oporniki tu i tam. Czy dobrze kombinuję? I reasumując: całość zamyka się w dorobieniu włącznika (~30 PLN za przełącznik IP67) i dodaniu przekaźnika DPST jak na schematach na początku tematu (jedna para na + dwóch kierunków, druga łączy aku przez przerywacz z tymi plusami). Edytowane 28 Maj 2013 przez rasta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach