Skocz do zawartości

Recommended Posts

Ktoś z forumowiczów używa?

Mam już wstępnie zamówione, we wtorek jadę je oglądnąć. Porównując z gmolami dakarowego, to te nie zachodzą na owiewki nibybaku. Zastanawiam się tylko czy spełnią swoje zadanie w przypadku gleby w terenie.

bmw.f650gs.dakar.sw-motech.crashbars.1.jpg

Jakieś doświadczenia? :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ktoś z forumowiczów używa?

Jackx i przemekdab.., z tego co wiem.. są zadowoleni :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dakarowy to wszystko wie kto co ma i co lubi :)

Ale potwierdzę, że gmole są ok, ale mają jedną zasadniczą wadę - ich montarz wyklucza potem zamontowanie gmoli dolnych bez istotnych przeróbek. Po prostu mocowania przednie kolidują ze sobą i bez interwencji szlifierki i palnika się nie obejdzie.

Zaletą jest to, że można sobie w czasie jazdy łydki na nich oprzeć i dać nogom odpoczać.

Większych szlifów nie miałem ale moto leżało kilka(naście) razy i śladu żadnego nie ma.

Ponadto kiedyś doszło do konfrontacji z Hondą Civic, która nagle zmieniała pas gdy ją omijałem i zakończyło się wymianą przednich i tylnych dzwi w civic'u a na gmolach tylko mała ryska - noga i moto całe.

Przycierka na civic'u miała z 2 cm głębokości miejscami :roll:

Przemekdab to strasznie wybredny gość - szczególnie jeśli chodzi o górne gmole, i wybrał właśnie SW-motecha, więc to też dobrze o nich świadczy :D

Ogólnie, reasumując polecam :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale potwierdzę, że gmole są ok, ale mają jedną zasadniczą wadę - ich montarz wyklucza potem zamontowanie gmoli dolnych bez istotnych przeróbek. Po prostu mocowania przednie kolidują ze sobą i bez interwencji szlifierki i palnika się nie obejdzie.

U siebie przerabiałeś te oryginalne, czy są też jakieś akcesoryjne, które by pasowały?

Ponadto kiedyś doszło do konfrontacji z Hondą Civic, która nagle zmieniała pas gdy ją omijałem i zakończyło się wymianą przednich i tylnych dzwi w civic'u a na gmolach tylko mała ryska - noga i moto całe.

Przycierka na civic'u miała z 2 cm głębokości miejscami :roll:

No to chyba najlepsza rekomendacja :D

Pisałem do przemekdab, nie miał żadnych przykrych doświadczeń :)

Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zaletą jest to, że można sobie w czasie jazdy łydki na nich oprzeć i dać nogom odpoczać.

A... teraz już wiem, czemu jak tak nie mogłam, nawet jakbym się odkleiła od swego moto podczas jazdy :) Ty po prostu miałeś podpórki :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale potwierdzę, że gmole są ok, ale mają jedną zasadniczą wadę - ich montarz wyklucza potem zamontowanie gmoli dolnych bez istotnych przeróbek. Po prostu mocowania przednie kolidują ze sobą i bez interwencji szlifierki i palnika się nie obejdzie.

U siebie przerabiałeś te oryginalne, czy są też jakieś akcesoryjne, które by pasowały?

nic nie przerabiałem, po prostu nie mam dolnych gmoli - tylko seryjna osłona z alu.

a jak bym miał przerabiać, to wiciąłbym kolidujące punkty montażowe i pospawałbym jedne z drugimi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poświęciłem się i w ramach testu wykonałem ślizg na asfalcie:

DSC00067.JPG

Gmole spełniły swoją funkcję. Dodatkowo przytarty podnóżek, tylny plastik, dystans na kierze. Poza tym bez strat. Gmole dość mocno wystają na boki i przy upadku motocykl nie zgniata nam nogi. Tylne śruby w moim przypadku były za krótkie, trzeba je przedłużyć przynajmniej o 0,5cm. Zwłaszcza na początku, jak nie są jeszcze idealnie dogięte, śruba jest za krótka i nie dosięgała do gwintu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja miałem w zestawie komplet dłuższych śrub. U mnie przy kilku niegroźnych glebach te gmole spełniają swoją role, a a podnóżki i tylne plastiki osłaniają mi stelaże pod kufry

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Michał, co za poświęcenie i determinacja. Ale też i sporo rozsądku, sprawdzać na własnej skórze w bezpiecznych warunkach, czy gmole dają radę. Świadomość, że ewentualne gleby będą w miarę bezpieczne jest bezcenna. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odkopię nieco temat, ale nigdzie nie mogę znaleźć zdjęcia od przodu motocykla z gmolami SW-Motech - ile toto odstaje? Mogłaby się jakaś dobra dusza zlitować i wrzucić takie zdjęcie lub zmierzyć o ile jeszcze szersze moto z tymi gmolami?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mam u siebie SW - tyle że na Twinie, a nie w singlu. Jakość wykonania jest na wysokim poziomie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Jakość wykonania jest na wysokim poziomie.

Ale ze co, lusterek sięga?

wysłano z wodoszczelnego

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyżej ;-)

No to rzeczywiście wysoki poziom :-D

wysłano z wodoszczelnego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale ze co, lusterek sięga?

wysłano z wodoszczelnego

Tylko do kanapy!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ja mam u siebie SW - tyle że na Twinie, a nie w singlu. Jakość wykonania jest na wysokim poziomie.

Jak się domyślam chronią wystarczająco plastiki przy leżącym motocyklu? Porównuję je do Heed'a i tamte kończą się dużo wyżej, prawie w połowie plastików.

Mógłbyś w wolniejszej chwili zrobić im zdjęcie od frontu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak się domyślam chronią wystarczająco plastiki przy leżącym motocyklu? Porównuję je do Heed'a i tamte kończą się dużo wyżej, prawie w połowie plastików.

Mógłbyś w wolniejszej chwili zrobić im zdjęcie od frontu?

To co udało mi się znaleźć:

Jaki ładny był po zakupie ;)

20120831081.jpg

DSCF7808.JPG

DSCF7637_1067x800.JPG

DSCF5496.JPG

IMG_4368.JPG

Przy glebach w lesie chronią plastyki niby baku bez zastrzeżeń.

Edytowane przez lcoo
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Znalazłem tylko taką:

20130501_191035.jpg

Właściwie nie mam do nich zastrzeżeń, po upadku moto opiera się na krańcu gmola i kierownicy. Plastiki chronione są całkiem nieźle.

Co prawda nie notowałem większych wywrotek niż parkingówki ale jak czytam, samochody też można tymi gmolami atakować :evil:

Edytowane przez ARG
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Znalazłem tylko taką:

20130501_191035.jpg

Właściwie nie mam do nich zastrzeżeń, po upadku moto opiera się na krańcu gmola i kierownicy. Plastiki chronione są całkiem nieźle.

Co prawda nie notowałem większych wywrotek niż parkingówki ale jak czytam, samochody też można tymi gmolami atakować :evil:

mam podobną opinię, polecam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Te do twina wyglądają nieco pewniej, zwłaszcza w górnej części. No nic, kombinujemy dalej, szczególnie cenowo ;)

Edytowane przez rasta
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Te do twina wyglądają nieco pewniej, zwłaszcza w górnej części. No nic, kombinujemy dalej, szczególnie cenowo ;)

Dają radę i nie przeszkadzają w zmianie pozycji... której nie zmieniam ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×