Skocz do zawartości
tom7

Szukanie GS

Recommended Posts

Witam

Szanowni forumowicze

Jak pewnie zauważyliście od jakiegoś czasu poważnie rozglądam się za F650 GS rocznik 2000 w górę tak do 2004 max ( cena do 13000) może ktoś z Was chce pozbyć się swojego cacka lub zna kogoś kto chce, zależy mi na dobrym stanie technicznym i dobrze by było gdyby miał ABS oraz był zarejestrowany w Polsce najlepiej jak by był ze śląska lub z opcją transportu wiem że wymagania spore i pewnie trudno będzie coś znaleźć.

Obecnie najbardziej pasują mi dwie oferty :

opisywana motorek z Zawoji: http://moto.allegro.pl/bmw-f650-okazja- ... 31949.html

oraz z Bielska Białej niestety bez ABS : http://moto.allegro.pl/bmw-f-650-gs-pol ... 42074.html

Jeśli możecie jeszcze dorzucić jakieś swoje uwagi oprócz tego co zostało już napisane byłbym bardzo wdzięczny nie mam żadnego doświadczenia a to będzie praktycznie moje moto wiec wolałbym nie wdepnąć w jakąś minę ;-)

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poszukaj w dziale Nowości z Oto Moto, tam każdy wrzuca nowe motóry i wypowiadamy się na ich temat, czasami nie zostawiając suchego kabla na nich :)

Ja niestety odpadam, bo będę sprzedawał dopiero w przyszłym roku i nie mam ABS-u :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak dziękuje zaglądam tam cały czas w sumie ta pierwsza oferta by mnie zadowalała mam tylko obawy o to napisał Miko "prawy wahacz wygląda mi jakby miał dziare/wgniecienie od zgniecionego podnóżka pasażera, ale to paranoja chyba bo musiałaby być wymieniana cała tylna rama " dopytam o to jeszcze sprzedającego może to po prostu złe ujęcie .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie w Zawoji tylko Zawoni - to zupełnie inny koniec Polski :roll: . To coś w Bielsku mogę oglądnąć w realu, ale nie dziś :cry: - jak komuś bardzo zależy :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach