Pawel 53 783 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 Co myslicie o tym. Idzie Jesień wiec czas na zmiany. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 837 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 Ja sądzę że to sprzęt raczej tak mniej terenowy :beer: , ale kawał maszyny jest - w zestawieniu z moją eFką można sobie w drodze śpiewać: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... PPm4y3s_58 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 783 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 Jakoś w krzaki to ja nie bardzo, co zresztą było powodem pozbycia się w zeszłym roku Dakara. Poruszam się po twardym wiec f800ST jest chyba dobrą propozycją. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 837 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 Zostawiając preferencje i gusty - sprzęt wygląda nieźle i chyba nic nie było kręcone, przerabiane i grzebane ( oczywiście to tylko zdjęcia - opisane blizny widać ;) ) Nie wiem jak ta automatyczna skrzynia w moto, ale może w użytkowaniu będzie Pan zadowolony. Co do pasa napędowego to mam prawie pod nosem firmę co się zajmuje takimi różnymi paskami i już parę razy ratowali moją kieszeń - byś potrzebował kiedyś to Ci pomogę, albo dam namiar - np. żeby se mieć przy sobie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 @ Pawel Przymierzałem się do tego moto i jest całkiem sympatyczny. Pamiętaj jednak, że pozycja w porównaniu z DL będzie mniej wygodna - bardziej ugięte nogi i pochylenie w kierunku kierownicy. Ja przy wzroście 187 musiałbym założyć podwyższenia kierownicy bo było mało wygodnie. Pas napędowy jedni uważają za zaletę inni za wadę - tu nie mam zdania. Koszt wymiany nie jest mały ok. 2000PLN, z zamiennikami jest problem. Poza tym jeżeli jeździsz z plecaczkiem nie ma on zbyt wiele miejsca. Mimo umieszczenia tej maszyny w segmencie sport - turystyk uważam, że DL jest lepszym rozwiązaniem. Ja po rozważeniu wszystkich za i przeciw wybrałem GSXF i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Gdyby nadal robili DL1000 pewnie wybór by padł na niego (moim jazda poza asfaltem jest raczej ryzykowna a jakie są nasze drogi wszyscy wiemy :mrgreen: ) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 002 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 Wygląd jak to wygląd.. o gustach się nie dyskutuje.. :mrgreen: jak dla mnie to niezła cena, a i technicznie chyba nic mu nie brakuje ;) widac że zdrowa maszyna (ze zdjęć) ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 No ładnie ładnie - choć mi osobiście bardziej podoba się wersja "bez spódniczki" czyli F800S ;-) A co do ceny to trochę niska - pewno to co tam widać na allegro, to wywoławcza była... Na mobile.de co najmniej 4500€ za takie chcą (a większość ponad 5k€)... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 Kurcze, Paweł... Nie kupuje tego wygladu. On jest jak multipla wsrod motocykli, jk jamnik z garbem... Wez Ty zostan przy tym pomysle z DL1000 albo obejrzyj sobie moze F800? A czemu nie np. KTM 950 -Adventure S - twin, 100KM, wygodna pozycja, wszedzie dojedzie i wjedzie. nie wibruje. ;) i nie kopie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mehow 57 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2011 Też wizualnie mi się nie podoba. Trochę jak z wersją CS naszych 650. F800GS wygląda sto razy lepiej od ST. Jedynie cena zachęca ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2011 Mi generalnie f800 zarowno ST jak i GS bardzo sie podoba. Tylko nie wiedzialem, ze wymiana pasa napedowego to taki drogi interes. A jak jest z jego trwaloscia?? Jezeli chodzi o wersje ST to ta "spodniczka" mi osobiscie nie przeszkadza. Moze dlateo, ze mam ST?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cox 1 517 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2011 Paweł nie wygląda źle technicznie ale brzydki jak noc weż sie ogarnij szukaj 1000 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2011 @Centrino Teoretycznie trwałość pasa to 40 000km ale przy spokojnej jeździe ludzie dociągali do 70 000. Natomiast z paskiem jest ten problem, że potrafi "strzelić" bez ostrzeżenia. Zadbany łańcuch, przynajmniej przyzwoitej jakości, raczej takiego numeru nie zrobi. Ostatnio czytałem w Motocykl-online test HD, w którym pas zerwał się po kilkunastu tysiącach przebiegu ;) Legendarna jakość ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 783 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2011 chyba zle doczytales, w testowanym HD zerwal sie po paru kilometrach Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2011 I to na srodku skrzyzowania ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2011 zgadza się. Ale pięknie wygląda liczba 200 dni w serwisie. Cała prawda o HD - kupujesz legende a motocykl dostajesz gratis ;) ;) :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2011 Mi się podoba (może przez tylną lampę, która jest idntyczna jak w naszych gs-ach :-D) choć sam osobiście chyba bym takiego nie kupił. Z takim sprzętem każda laska pod dyską Twoja :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 783 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2011 . Z takim sprzętem każda laska pod dyską Twoja :) dzieki Vengosh, po tej opinii biore w ciemno :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2011 Opinia nie jest miarodajna. Nie pochodzi od kobiety :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cox 1 517 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2011 Opinia nie jest miarodajna. Nie pochodzi od kobiety :) ani od geja :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2011 Nie no, ładna szlifierka :) z automatyczną skrzynią biegów i jest miejsce żeby zamontować kostkę :) :) :( Paweł 100 bardziej podoba mi się V-Strom 1000 :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2011 Koszt wymiany nie jest mały ok. 2000PLN, z zamiennikami jest problem wg boxer-parts wymiana pasa z kolami 3600zl Ja bym dal sobie w tym momencie spokoj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2011 Opinia nie jest miarodajna. Nie pochodzi od kobiety :) ani od geja :) Wlasnie, przeciez Vengosh jezdzi zwyklym GSem :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach