przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) :roll: Edytowane 26 Listopad 2015 przez przemekdab 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Przez kogo odrzucone, bo ja sobie nie przypominam żebym podjął taką decyzję. Z tego co pamiętam to Ty mówiłeś, że to za dużo roboty żeby na silniku wymieniać śruby. BTW, czemu Skasowałeś wszystkie nasze rozmowy na PW? Nic nie kasowałem pisalismy jeszcze na maila nie pamietasz a oprócz tego byly telefony. co do śrób Wysłano 02 luty 2012 - 11:19 Sruby bo ich stan jest opłakany co chcesz z nimi zrobić powymieniac na oryginały czy zaniklować ci lub ocynkowac Wysłano 02 luty 2012 - 11:28 A niklowanie i cynkowanie będzie tańsze od zakupu nowych? Wysłano 02 luty 2012 - 11:50 Jeszcze tego nie sprawdziłem Jak dojedziesz do mnie to pokarze ci katalog śrub śrubek i podkładek od tego producenta. Wysłano 02 luty 2012 - 23:45 Montaż liczony bez wymiany śrub.( jeśli chcesz je polerować niklować kupic nowe) to tak jak juz pisaliśmy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Bardzo proszę o nienadużywanie słów: żyjesz, śmierć, trupy - w tym przypadku mogło być naprawdę groźnie - mnie to nie śmieszy, ale może dlatego, że ja, Jacek wiemy, a Wy nie! Sorki, ale musiałem to napisać. Jarku, ani mi w głowie na moment śmieszność czy dowcipnność nie powstała. Natomiast podąża za mną etykieta forumowego wesołka i być może dlatego tak to odebrałeś. Potwierdzeniem niech będzie fakt, że wymieniłem napęd, bo oringi zaczęły mi wychodzić z łańcucha, a na oko jeszcze parę tys. mogłem nakręcić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) Nic nie kasowałem pisalismy jeszcze na maila nie pamietasz a oprócz tego byly telefony. co do śrób Wysłano 02 luty 2012 - 11:19 Sruby bo ich stan jest opłakany co chcesz z nimi zrobić powymieniac na oryginały czy zaniklować ci lub ocynkowac Wysłano 02 luty 2012 - 11:28 A niklowanie i cynkowanie będzie tańsze od zakupu nowych? Wysłano 02 luty 2012 - 11:50 Jeszcze tego nie sprawdziłem Jak dojedziesz do mnie to pokarze ci katalog śrub śrubek i podkładek od tego producenta. Wysłano 02 luty 2012 - 23:45 Montaż liczony bez wymiany śrub.( jeśli chcesz je polerować niklować kupic nowe) to tak jak juz pisaliśmy Ale w tej wymianie zdań nie ma słowa o podjęciu jakiejkolwiek decyzji, chciałem tylko porównać różnicę cenową nowej śruby a niklowanej i cynkowanej od nowa. Następnie pewnie Napisałeś o jakiejś umownej cenie za wykonaną usługę, która nie obejmowała ceny tych śrub. Nie Wprowadzaj opinii publicznej w błąd. Edytowane 14 Maj 2012 przez Vengosh10 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 podejrzewam, że kwestia samej wymiany śrub, w stosunku do całego zagadnienia naprawy Vengoshowego GSa, ma w tej sprawie znaczenie marginalne Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Nic nie kasowałem pisalismy jeszcze na maila nie pamietasz a oprócz tego byly telefony. co do śrób Wysłano 02 luty 2012 - 11:19 Sruby bo ich stan jest opłakany co chcesz z nimi zrobić powymieniac na oryginały czy zaniklować ci lub ocynkowac Wysłano 02 luty 2012 - 11:28 A niklowanie i cynkowanie będzie tańsze od zakupu nowych? Wysłano 02 luty 2012 - 11:50 Jeszcze tego nie sprawdziłem Jak dojedziesz do mnie to pokarze ci katalog śrub śrubek i podkładek od tego producenta. Wysłano 02 luty 2012 - 23:45 Montaż liczony bez wymiany śrub.( jeśli chcesz je polerować niklować kupic nowe) to tak jak juz pisaliśmy Ale w tej wymianie zdań nie ma słowa o podjęciu jakiejkolwiek decyzji, chciałem tylko porównać różnicę cenową nowej śruby a niklowanej i cynkowanej od nowa. Następnie pewnie Napisałeś o jakiejś umownej cenie za wykonaną usługę, która nie obejmowała ceny tych śrub. Nie Wprowadzaj opinii publicznej w błąd. Baler, raczej nie wygrasz tej bitwy i przegrasz wojnę... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 To jak już Baler posługuje się cytatami (niezbyt trafionymi) z naszych PW to ja posłużę się cytatem z tego wątku. Spoko na razie nie potrzeba. Jak byś miał wszystkie śruby niklowane do motka kolegi to super Ale to nie problem bo będą odpicowane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Vengosh - masz odpicowane przecież... http://zapytaj.onet.pl/Category/001,001/2,7503422,co_znaczy_quot_pic_na_wode_quot.html http://pl.wiktionary.org/wiki/pic http://www.sjp.pl/pic 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 No tak, sorry Baler :lol: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Z angielskiego, "gógiel tumacz" nie wyjaśnia, co po polsku oznacza "pimp". Za to "to pimp" znaczy tyle, co "do alfonsa"... :lol: mygosiu, BYNAJMNIEJ próbowałem tak jak ty. :D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Czyli wyszło, że śruby oszukane? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Czyli wyszło, że śruby oszukane? Nie, po prostu nie wymienione. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Nie, po prostu nie wymienione. Tak się tylko zastanawiam głośno, po tym, jak zostały zlinkowane definicje ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 podejrzewam, że kwestia samej wymiany śrub, w stosunku do całego zagadnienia naprawy Vengoshowego GSa, ma w tej sprawie znaczenie marginalne I tak tez sprawa co do srub byla nie zakonczona wiec polerowalem na szybkiego i zalakierowalem żeby ładniej wyglądały Na koncu za ta usluge nie wziąłem nic i w cenninu i zaplacie za wykonana usluge nie byly nawet obejmowane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 I tak tez sprawa co do srub byla nie zakonczona wiec polerowalem na szybkiego i zalakierowalem żeby ładniej wyglądały Na koncu za ta usluge nie wziąłem nic i w cenninu i zaplacie za wykonana usluge nie byly nawet obejmowane. Baler bo jak się wkurzę to zaraz znajdzie się cennik Twoich usług na forum. Zobaczymy czy jest tanio :evil: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Chciałem uspokoić zwolenników matów wszelakich - już za chwileczkę, już za momencik .... - teraz na święta błyszczy, a potem będzie w sam raz, a i teraz z wężami dobrze kontrastuje :beer: Chciałem uspokoić zwolenników matów wszelakich - już za chwileczkę, już za momencik .... - teraz na święta błyszczy, a potem będzie w sam raz, a i teraz z wężami dobrze kontrastuje :beer: Cóż rzec piękny po prostu, szacun dla wszystkich którzy włożyli tyle pracy w to moto, piękne naprawdę :D Co do efektu wizualnego odebranego motka ode mnie. wszystkim się podobał Ale tobie i Włascicielowi to już sie nawet spora lista zrobiła z nagle powstałymi usterkami z mojego błędu Nie licząc silnika bo swoje nakulane mial, a to że chłopakowi nie powiedziałem jakie mogą być skutki płukanki może sam niewiedzialem ale ten temat byl juz poruszany w autach tez robilem plukanke i nigdy silnikowi nic nie było Nie wiem może nie pamiętałem ale z góry ustalilismy plukanke wiec mogla ona sie przyczynic do zajechania silnika. Baler - czy Ty naprawdę nie zdajesz sobie sprawy w jakim stanie estetycznym wypuściłeś motocykl z warsztatu ??? Jarku Chańbisz moją pracę jaką włożyłem w naprawę tego motka. Wizualnie wszystkim się podobał. Ja pamiętam kto co pisał, a i z gęby cholewy mi nie zarzucisz Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Baler bo jak się wkurzę to zaraz znajdzie się cennik Twoich usług na forum. Zobaczymy czy jest tanio :evil: Śrubka a'la Papa Smerf - stara i niebieska... :D Przepraszam Vengosh za żarty w tym wątku (a wiem, że Ci nie do śmiechu). Przy najbliższym spotkaniu stawiam :beer: Jednak czasami nie mogę się powstrzymać...ale to już niedługo tak będzie. ;) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Baler bo jak się wkurzę to zaraz znajdzie się cennik Twoich usług na forum. Zobaczymy czy jest tanio :evil: Smiało dawaj przynajmiej zrobisz mi reklame jak tanio robie naprawy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) :roll: Edytowane 26 Listopad 2015 przez przemekdab 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) Co do efektu wizualnego odebranego motka ode mnie. wszystkim się podobał Ale tobie i Włascicielowi to już sie nawet spora lista zrobiła z nagle powstałymi usterkami z mojego błędu Nie licząc silnika bo swoje nakulane mial, a to że chłopakowi nie powiedziałem jakie mogą być skutki płukanki może sam niewiedzialem ale ten temat byl juz poruszany w autach tez robilem plukanke i nigdy silnikowi nic nie było Nie wiem może nie pamiętałem ale z góry ustalilismy plukanke wiec mogla ona sie przyczynic do zajechania silnika. Jarku Chańbisz moją pracę jaką włożyłem w naprawę tego motka. Wizualnie wszystkim się podobał. Ja pamiętam kto co pisał, a i z gęby cholewy mi nie zarzucisz Baler, Baler - każda bardziej czy mniej myśląca istota ma jeszcze, oprócz rozumu, instynkt samozachowawczy? Ty nie! Robiłeś płukanki silników samochodowych, to i motocyklowi nie powinno zaszkodzić. Teraz przyznałeś (i nawet ostatni ignorant to zrozumiał), że nie znasz się na motocyklach, a mimo to podjąłeś się roboty. Czyli nie wiedziałeś, ale się podjąłeś. Śruba a'la Papa Smerf, to dla Ciebie, jako mechanika, gwóźdź do grobowej deski. Co do podobania się, to nawet krowi placek można upacykować, żeby wyglądał jak naleśnik, ale próba zjedzenia z góry skazana na niepowodzenie. Dobrze jak motocykl fajnie wygląda, ale bardzo źle jeżeli tylko wygląda, a Ty wypuściłeś coś takiego i przekazałeś Klientowi. Parte paternitatis! Edytowane 14 Maj 2012 przez leff 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Tylko zaznacz ze wyrobilem sie w czasie Odbierałeś motor z usmiechem Po odebraniu motor trafil do Alika i tam mialy byc dokonane poprawki i sprawdzony motor i pewnie zostało to wstępnie sprawdzone i prawidłowo zrobione. To co sie stalo z silnikiem to wszyscy wiemy prawdopodobnie glówny winowajca siedzi po stronie płukanki silnika. Lecz motorem po takich kuracjach odmładzających trzeba dac troche oko nacieszyć a nie odrazu jechac w rajd Pałuk tam mu w pizde dać a potem mówić publicznie że Baler śrubek nie dokręcił. Albo że instalacja elektryczna zasniedziała Albo przetacia na ramie lub odchodząca farba z silnika który mógł być przegrzany. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) Smiało dawaj przynajmiej zrobisz mi reklame jak tanio robie naprawy. 1. montaż demontaż przygotowanie do malowania lub szkiełkowania silnika, kół elementów 300 6, Malowanie silnika farbą akrylową lub srebrną wraz z przygotowaniem i zabezpieczeniem silnika do tego celu 400 7, szkiełkowanie silnika wraz z przygotowaniem i zabezpieczeniem ( dorobienie zaślepek w miejsca takie jak kolektory ssące, wydechowe itp itd) cena wieksza ale ja biorę odpowiedzialnośc za przygotowanie i zabezpieczenie silnika przed niepożądanymi skutkami szkielkowania. Silnik musi być szczelnie zamknięty 300 8, lagi wymiana oleju (bez rozbierania) 50 10. demontaż montaż łańcucha demontaż wachacza ramy wraz z przygotowaniem do malowania proszkowego wraz z malowaniem ( kolor czarny lub srebrny ) 600 11. wymiana wszystkich zdiagnozowanych lub profilaktycznie wymienianych tulei łożysk (układ kierowniczy, wachacz) 150 12, wymiana manetek grzanych 50 13,wymiana linki sprzegła regulacja 20 14 wymiana oleju silnikowego i filtra 50 15 wymiana płynu chłodniczego oraz hamulcowego wraz z odpowietrzaniem układów 50 Edit: przeklejałem z excela i nie wim czemu wkleiło się to 600 300 na końcu listy, nie mogę usunąć. 600 300 Edytowane 14 Maj 2012 przez Vengosh10 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 Baler a myslisz, ze np KTM mowi o jezdzie nowym enduro po miescie zeby sie nie rozkrecil? Sorry ale prawidlowo poskladane moto z odpowiednio skreconymi i zabezpieczonymi zlaczami nie rozkreci sie po takiej wycieczce jak paluk Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) Lecz motorem po takich kuracjach odmładzających trzeba dac troche oko nacieszyć a nie odrazu jechac w rajd Pałuk tam mu w pizde dać Rozumiem, że jako "lekarz" poinformowałeś klienta o konsekwencjach takiego czynu i zrobił to on pomimo Twojego ostrzeżenia? Edytowane 14 Maj 2012 przez mygosia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2012 1. montaż demontaż przygotowanie do malowania lub szkiełkowania silnika, kół elementów 300 6, Malowanie silnika farbą akrylową lub srebrną wraz z przygotowaniem i zabezpieczeniem silnika do tego celu 400 7, szkiełkowanie silnika wraz z przygotowaniem i zabezpieczeniem ( dorobienie zaślepek w miejsca takie jak kolektory ssące, wydechowe itp itd) cena wieksza ale ja biorę odpowiedzialnośc za przygotowanie i zabezpieczenie silnika przed niepożądanymi skutkami szkielkowania. Silnik musi być szczelnie zamknięty 300 8, lagi wymiana oleju (bez rozbierania) 50 10. demontaż montaż łańcucha demontaż wachacza ramy wraz z przygotowaniem do malowania proszkowego wraz z malowaniem ( kolor czarny lub srebrny ) 600 11. wymiana wszystkich zdiagnozowanych lub profilaktycznie wymienianych tulei łożysk (układ kierowniczy, wachacz) 150 12, wymiana manetek grzanych 50 13,wymiana linki sprzegła regulacja 20 14 wymiana oleju silnikowego i filtra 50 15 wymiana płynu chłodniczego oraz hamulcowego wraz z odpowietrzaniem układów 50 600 300 Widzisz poz 8 czyli bez wymiany simeringóg a potem mi zarzucacie ze lagi ciekna a ja tylko olej wymienilem no cóż trzeba bylo skasowac z wymiana i wtedy by nie ciekly 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach