miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2011 (edytowane) świece spróbuje jutro wykręcić. Co do zapalania to zawsze jak przekręcałem stacyjkę świeciła się lampka kontrolna oleju, teraz się nie świeci. Może jakaś zwara, bezpiecznik? Edytowane 4 Grudzień 2011 przez miskin Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 823 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2011 Możesz mieć spaloną żarówkę, uszkodzony czujnik lub przerwę w połączeniu. Zdejmij kabelek z czujnika i przy włączonym zapłonie połącz z masą ( minusem ) - świeci się ??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2011 He żebym ja to wiedział gdzie on się znajduje 8-) ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2011 Wbijam muszę dać do jakiegoś mechanika bo z tym sobie nie poradzę ...tak chyba będzie najlepiej... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 823 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2011 He żebym ja to wiedział gdzie on się znajduje 8-) ... Z prawej strony za cylindrem powyżej filtra oleju ( takie okrągłe coś ;) ) - poszukaj zdjęć na forum - bo są :) To jest 8 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0161&mospid=51724&btnr=11_1865&hg=11&fg=42&hl=8 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2011 działa :D...przerwa w obwodzie jest xD Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2011 (edytowane) Przejrzyj temat pod linkiem. To jest chyba opis także twojego problemu. Znalazłem, rzuciłem okiem. Teraz mam gości, później przejrzę temat dokładnie i może będę mógł pomóc ci nieco więcej. http://faq.f650.com/...isterectomy.htm Tutaj masz jeszcze cytat, który opisuje symptomy z twojego motka. :) The vent hose goes to a (stupid) charcoal canister. There are two other hoses connected to this canister. When the tank develops overpressure, the liquid/fumes go into the canister and are collected by the charcoal. There is a big hose that leaves the canister and goes to the air, by your right footpeg. This is for fresh air INPUT to the canister. The little tiny hose goes to the carb. The carb draws a vacuum, which sucks on the little hose, which sucks all the nasty hydrocarbons out of the canister, to be replaced by fresh air, in a limited quantity. If it got too much fresh air, the bike would run too lean. When the carb vacuum hoses are reversed there is too much vacuum from the carb into the canister. Instead of very gently sucking gas fumes that have collected in the charcoal canister, too much air is sucked thru the canister and up the drain. This can cause problems in wet weather when the canister drain hose near the right footpeg sucks up water into the carbs. Then canister can fill with water or dirt and clog, or eventually suck water into the carb, or clog one of the smaller vacuum tubes. So instead of getting too much fresh air... it sucks on the tank, creating a vacuum, which makes the bike act like it is out of gas. Leff - charcoal canister jest w wersji na US. ;) Sorki już było ;) Edytowane 5 Grudzień 2011 przez alik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2011 to mi wygląda na jakiś „tjuning” - zrób zdjęcie na wprost po zdemontowaniu boczka. Co tam masz? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2011 to mi wygląda na jakiś „tjuning” - zrób zdjęcie na wprost po zdemontowaniu boczka. Co tam masz? Dokładnie, nietu "płetwy" dolotowej do airboxa, a średnica wlotu też jakby zmniejszona. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 7 Grudzień 2011 to mi wygląda na jakiś „tjuning” - zrób zdjęcie na wprost po zdemontowaniu boczka. Co tam masz? Normalny otwór dolotowy może kiedyś był tam jakiś "sportowy filtr" nie wiem..a nóż parę koni więcej hehe :D Co do motka muszę rozkręcić gaźnik, a dokładnie nie ja tylko ktoś kto ma o tym jakiekolwiek pojęcie, więc na razie odpuściłem sobie "efka zapada w zimowy sen" ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 7 Grudzień 2011 Dobranoc? A olej zmieniłeś przed "snem"? :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 8 Grudzień 2011 Dobranoc? A olej zmieniłeś przed "snem"? :D Nie poczekam do wiosny :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 28 Listopad 2012 Mam jeszcze jedno pytanie,mianowicie gdzie moge uzyskac naklejki do BMW F650 ST. Zajmuje sie moze ktos tym na forum ??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 996 Zgłoś ten post Napisano 28 Listopad 2012 Niezły wykop :-) :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 28 Listopad 2012 (edytowane) Niezły wykop :-) :beer: Nie bylo sensu zakladac nowego tematu :) A i starszym przypomniec sie mozna :) Ponadto zaobserwowalem drobny wyciek oleju u swoje "eFki" przy kolektorze. znajduje sie tam sruba czyzby z niej cieklo ? Tylko ze wlasnie, caly silnik jest "opryskany" tym ze olejem, i ciezko zdiagnozowac co i jak. Problem ten wystepuje tylko podczas ostrej jazdy i wysokiej temperatury. Drugi problem drobny wyciek plynu kolo pompy wody, doslownie pare kropel, Co moze byc przyczyna ? Edytowane 28 Listopad 2012 przez miskin 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
miskin 3 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2012 Odswiezam :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
komir 842 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2012 Mam jeszcze jedno pytanie,mianowicie gdzie moge uzyskac naklejki do BMW F650 ST. Zajmuje sie moze ktos tym na forum ??? Nie bylo sensu zakladac nowego tematu :) A i starszym przypomniec sie mozna :) Ponadto zaobserwowalem drobny wyciek oleju u swoje "eFki" przy kolektorze. znajduje sie tam sruba czyzby z niej cieklo ? Tylko ze wlasnie, caly silnik jest "opryskany" tym ze olejem, i ciezko zdiagnozowac co i jak. Problem ten wystepuje tylko podczas ostrej jazdy i wysokiej temperatury. Drugi problem drobny wyciek plynu kolo pompy wody, doslownie pare kropel, Co moze byc przyczyna ? Odswiezam :beer: Po wpisaniu w wyszukiwarke wyszło parę tematów . A nawet jeden taki http://f650gs.pl/topic/1290-naklejki-na-motory-dowolny-projekt-tanio/page__st__60__p__44894__hl__naklejek__fromsearch__1#entry44894 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach