mc.augu 271 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 Kochani serdecznie proszę Was o pomoc. Zastanawiam się nad kupnem konkretnego egzemplarza moto. Czy moglibyście przyjrzeć się poniższym zdjęciom i ocenić stan tego motocykla. Dla mnie jest to pierwszy motocykl, więc nie jestem z pewnością w stanie wyłapać takich szczegółów jakie mogą zwrócić Waszą uwagę. Przy okazji czy ktoś orientuję się jaki jest koszt sprawdzenia takiego motocykla w serwisie BMW? Link do zdjęć: https://picasaweb.go...46196/BMWF650GS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 "Niestety, nie znaleziono strony." Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 999 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 link nie gada Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 link nie gada Pierwszy. :D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mc.augu 271 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 (edytowane) https://picasaweb.go...feat=directlink Przepraszam album nie był ustawiony jako publiczny. Proszę spróbujcie teraz. Działa??? Edytowane 5 Grudzień 2012 przez mc.augu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 999 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 Wyglada dobrze, nie ma gumowych manetek, alebo sa akcesoryjne, byc moze jest obnizony na zawieszeniu (albo to wina zdjęć) no i golas, jaka cena? Poza tym nawet zadbany, albo raczej ładnie wyczyszczony ;-) ale nie zarżnięty :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mc.augu 271 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 (edytowane) Co masz na myśli mówiąc "golas"??? Jakiego wyposażenia widać że nie posiada? (ABS, podgrzewane manetki, osłony manetek itp.?) Czy coś jeszcze? Rocznik 2003, sprowadzony z włoch od 1 właściciela. Cena 11tys. na tę chwilę Edytowane 5 Grudzień 2012 przez mc.augu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 patrząc na rynek to dobre pieniądze. Na zdjęciach mało co widać, obawiałbym się tylko, czy jest zadbany czy dobrze wyczyszczony Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 W ostatnim miesiącu obejrzałem kilkanaście GS'ow na sprzedaż. I byłbym naprawdę mile zaskoczony, gdyby ten przebieg był prawdziwy. :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 Co masz na myśli mówiąc "golas"??? Jakiego wyposażenia widać że nie posiada? (ABS, podgrzewane manetki, osłony manetek itp.?) Czy coś jeszcze? Rocznik 2003, sprowadzony z włoch od 1 właściciela. Cena 11tys. na tę chwilę Wizualnie wygląda na zadbany."Golas" w sensie brak ABS,grzanych manetek,handbarów,stelaży-kufrów.Cena dobra.Moim zdaniem warto mu się przyjrzeć bliżej. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 757 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 Co masz na myśli mówiąc "golas"??? Jakiego wyposażenia widać że nie posiada? (ABS, podgrzewane manetki, osłony manetek itp.?) Czy coś jeszcze? Rocznik 2003, sprowadzony z włoch od 1 właściciela. Cena 11tys. na tę chwilę Poza tym, co wypisałeś brakuje jeszcze chocby kufra. Lusterka nie są uwidocznione na żadnym zdjęciu, ale wydaje mnie się, że są w orginale. Na zdjęciach wygląda ładnie. Świeci się jak przesłowiowe jajca. Myślę, że warto go obejrzeć, odpalić, targować i brać... Koszty wizyty w aso są różne. Ostatnio kolega sprawdzał 1200gs w cz-wie i płacił coś koło 200pln, a za tą samą usługę w wa-wie powiedzieli mu w In.... 600pln, także dzwoń pytaj.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 Wyglada dobrze, nie ma gumowych manetek, alebo sa akcesoryjne Manetki są jakie są bo nie ogrzewane, karbowanie występowało tylko w grzanych. Mnie zastanawia lewy tłumik, tak jakby coś odpadło :?: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
bero 2 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2012 (edytowane) tak się wtrącę.. też szukam moto i np co wyszło w ostatnim, że tłumik jeden był polerowany podobnie jak w tej sztuce... jeden się błyszczy jak nówka a drugi nie.. więc to świadczy że jakiś ślizg miało.. czy coś poważnego czy nie to ciężko powiedziec.. poza tym manetki które widać na zdjęciach są gładkie.. we wszystkich które widziałem były "perforowane' w takie paski po których było widać np zużycie.. nie wiem czemu tu są gładkie. oczywiście mogę się mylić, może niech wypowie się ktoś mądrzejszy w temacie. widzę, że o manetkach wypowiedział się już Vengosh10 :) Edytowane 5 Grudzień 2012 przez bero Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 6 Grudzień 2012 Strasznie ładny i zadbany na tych zdjęciach ;) Tylna zębatka jest już "lekko" zjechana, więc raczej cały zestaw napędowy do wymiany. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 6 Grudzień 2012 (edytowane) Czy to efekt wczorajszego kulturalnego spotkania Wrocławskiego czy ten zad jest krzywy? Może tylko podkładka pod tablicę robi ten efekt ale wrócę do tego co napisałem w sprawie lewego tłumika w poprzednim poście, jakoś tak wisi bezwładnie...... Edytowane 6 Grudzień 2012 przez Vengosh10 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 6 Grudzień 2012 Trzeba jechać, obejrzeć i będzie wiadomo, czy to naprawdę zadbana sztuka (poza paroma obcierkami i kończącym się zestawem napędowym) czy kandydat z serii "Odpicuj moją brykę". Na zdjęciach wygląda naprawdę dobrze. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 6 Grudzień 2012 .... czy kandydat z serii "Odpicuj moją brykę". Masz jakiś problem? :lol: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 6 Grudzień 2012 Masz jakiś problem? :lol: Hah wiedziałem! :-D :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Kondzik 75 Zgłoś ten post Napisano 7 Grudzień 2012 Brak ciężarków na kierownicy i takie same manetki jak u mnie ( też włoch) :cool: . Poczyściłem swojego "sierścienia" odrobina placku i wygląda identycznie , poza kolorem oczywiście. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mc.augu 271 Zgłoś ten post Napisano 8 Grudzień 2012 A powiedzcie koledzy i koleżanki czy ABS był wyposażeniem opcjonalnym czy standardowym? Po czym poznać na zdjęciach, że dany motocykl nie posiada tego układu. "Kondzik" o jakich ciężarkach na kierownicy powiadasz? Czy do tego motocykla bezproblemowo można dołożyć handbary?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 999 Zgłoś ten post Napisano 8 Grudzień 2012 (edytowane) A powiedzcie koledzy i koleżanki czy ABS był wyposażeniem opcjonalnym czy standardowym? Po czym poznać na zdjęciach, że dany motocykl nie posiada tego układu. "Kondzik" o jakich ciężarkach na kierownicy powiadasz? Czy do tego motocykla bezproblemowo można dołożyć handbary?? Wszystkie odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum... ale ABS był w opscji, poznasz go m.in. poczytaj... http://f650gs.pl/topic/153-abs-jak-rozpoznac/ ciężarki kierownicy to te dodatkowe na jej końcach, handbary bezproblemowo dołożysz, lecz potrzebne też będą właśnie te ciążarki oryginalne. Edytowane 8 Grudzień 2012 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 734 Zgłoś ten post Napisano 8 Grudzień 2012 To bandyckie koło :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 999 Zgłoś ten post Napisano 8 Grudzień 2012 To bandyckie koło :) Wiem dlatego zmieniłem żeby nie było że ten sprzedawany ma nieoryginalne :lol: poza tym jak wpiszesz w google to wyskakuje właśnie link do naszego tematu z forum więc... :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 8 Grudzień 2012 ABS to opcja, poznać go po ząbkach na przedniej piaście (ten okrągły jasny rowkowany element poniżej tarczy) i po konsoli poniżej poprzeczki kierownicy (na dole przełącznik manetek, przycisk wyżej - wyłączanie ABS-u) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 824 Zgłoś ten post Napisano 8 Grudzień 2012 ABS poznaje się po kontrolce, która się zaświeca po włączeniu zapłonu ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach