Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2013 Natrafiłem na takie dziwne ustrojstwo - guma w sprayu. Fajnie się nakłada (podobno) i łatwo schodzi. Co prawda nie wiem do czego by to można wykorzystać, ale wieś tuning musi być ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Lukasz 227 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2013 (edytowane) Natrafiłem na takie dziwne ustrojstwo - guma w sprayu. Fajnie się nakłada (podobno) i łatwo schodzi. Co prawda nie wiem do czego by to można wykorzystać, ale wieś tuning musi być ;) jak to do czego? :P teraz każdy może mieć zabezpieczenie dokładnie na swoją miarę ... ;p a tak serio > gdzieś czytalem w necie że ktoś próbował to wykorzystać do malowania moto i się nie sprawdziło > kolanami poobdzieral sobie bak z tej gumy ;)) Edytowane 8 Luty 2013 przez Lukasz 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2013 Bawiłem się takim patentem w spraju i pod pędzel. Generalnie nie nadaje się do miejsc typu osłony silnika, okolice dźwigni zmiany biegów i bak - złazi błyskawicznie. Ma sens jako ochrona lakieru przed piaskiem spod kół. Wytrzymuje zdecydowanie dłużej ale i tak nie jest to rewelacja. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2013 Piotrek - elementy malowane pędzlem zostawiają też gładką fakturę, tak jak spray? Bawię się puszką czarnego Plasti Dipa i jestem na razie nawet zadowolony - testowo pociągnąłem plastikową osłonę w eFce przedniego zacisku hamulcowego. Oryginalny kolor - czarny wypłowiały. Teraz jest ładna, głeboka czerń. Sam specyfik nie zaślepia rys i ubytków ale myślę odnowić w ten sposób jeszcze np. ''Pampersa'' z tyłu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 (edytowane) [youtubehq]7hySXkuv4HQ[/youtubehq] tutaj robią to na xmoto edit: coś żle robię, wklejam jeszcze cały link: Edytowane 9 Luty 2013 przez red Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 (edytowane) Edytowane 9 Luty 2013 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 Ciekawe, czy silnik da się tym zrobić na czarno ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
oryginalny 370 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 trzeba sprawdzic do jakiej temperatury co cudo wytrzymuje i na to czarny lakier położyć Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
swistak 44 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 Widziałem to na aucie malowanym kilka dni wstecz dosyć mocno się łuszczyło wiec z trwałością kiepsko wątpię aby to przetrzymało dwa dni polskiej zimy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 Raport z postepów - przednia felga pociągnięta kilkoma warstwami. Ciekawie to wygląda. Jak dorwę aparat to wrzucę fotki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 Wygląda ciekawie, ciekawe też jak z trwałością ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 jak pod wpływem temperatury spłynie to coś z wewnętrznej części tarczy hamulcowej na zewnętrzną, tam gdzie klocki dociskają - to będzie ciekawe ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 - to będzie ciekawe ;-) raczej nie ciekawie ;) Kiedys w mialem Gilere enduro w ktorej byla taka wielka oslona przdniej tarczy. Pewnwgo razu tak sie wszystko nagrzalo że stopione tworzywo z oslony weszlo pomiedzy tarcze a klocek i skonczyly sie heble. Klocki poszly w kubeł Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 Do 95 stopni niby wytrzymuje. Jakos nie wyobrazam sobie, zebym tak tarcze rozgrzal. Zawsze moge zrobic test na tylnej tarczy - podgrzac opalarka i zobaczyc, co sie stanie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 (edytowane) Do 95 stopni niby wytrzymuje. Jakos nie wyobrazam sobie, zebym tak tarcze rozgrzal. Zawsze moge zrobic test na tylnej tarczy - podgrzac opalarka i zobaczyc, co sie stanie. A jak przez przypadek przyblokują się kloci, bo np. tłoczek nie "odbije", a Ty nawet tego nie zauważysz? :roll: Edytowane 9 Luty 2013 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2013 Ok, to odkleję z tarcz te ustrojstwo i zostawię na felgach. Dla bezpieczeństwa nie ma kompromisów. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2013 Jak dla mnie rewelacja. Czarne fele mi się śnią po nocach, toteż nie myję swoich od niepamiętnych czasów ;) Jak z wydajnością tego specyfiku? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2013 (edytowane) Jeśli będziesz robił TYLKO felgę, bez tarczy i środka, to jedna puszka powinna wystarczyć na obie. Ja jeszcze ''odnawiam'' czarne plastikowe elementy w moto, dlatego idą dwie. Edytowane 11 Luty 2013 przez Marcin Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2013 (edytowane) na czarnym brud lepiej widać :D miałem już czarny samochód i nigdy więcej eee... motocykl też mam czarny... no i z funkcjonalności koloru nie jestem rad czarny może wyszczupla ale mi nie służy.... auto poszło w pizdu rok temu a motocykl o mało co kilka miesięcy wczesniej :] Edytowane 11 Luty 2013 przez Marcin N Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2013 Jak sie znudzi, to zrobię białe ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bishop 1 002 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2013 Do 95 stopni niby wytrzymuje. Jakos nie wyobrazam sobie, zebym tak tarcze rozgrzal. Zawsze moge zrobic test na tylnej tarczy - podgrzac opalarka i zobaczyc, co sie stanie. Kiedyś za dobrych czasów jak ojcu dużego fiata podciągnąłem to tarcze z przodu po paru rundach świeciły się na czerwono, więc jestem pewien, że rozgrzewają się mocniej niż 95st. Na Twoim miejscu do tarcz bym się nie dotykał. Nawet jakby temperatura pozwalała, to i tak pierwsze hamowanie zedrze farbę i strupy farby mogą zablokować koło (jak ktoś wcześniej pisał - nawet nie zauważysz kiedy...) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2013 O zdarciu farby nie ma mowy. przeciez potraktowalem tym tylko niescieralna czesc tarczy ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2013 95 stopni na tarczę to wbrew pozorom nie tak wcale dużo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2013 To jakies pomysly na zaczernienie trwałe środka tarczy macie może? Coś mi świta, że MyGosia w KTM czerniła tłumik - może tędy droga? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach