Skocz do zawartości
Kiwacz

Witam z Żelazna koło Krzywinia

Recommended Posts

A ja myślisz ? Co oznacza stwierdzenie "zawory się zawiesiły ..." przy przeskoku łańcuszka i jakie ma to przełożenie na moduł ??? Tak sobie jechał ... łańcuszek przeskoczył i moduł padł ??? ;) Coś mi się zdaje, że ... , ale ja się nie znam ... :lol: Inne pytania: dlaczego łańcuszek przeskoczył, ta maź w oleju to z czego się wzięła, a woda szara to od zakurzenia ... ? Dobrze, że masz dobrego polecanego mechanika bo będziesz potrzebował dobrego - z tego co piszesz już nie ogarnia ;) A tak się zastanawiam czy to KTM'y się tak psują czy to mechanicy je tak psują :lol:

Już prostuje. Moduł zapłonowy nie wiem czy padł czy jakos sie przestawił nie działa. To spowodowało że pojawiła się iskra w nie odpowiednim momencie. I przez to przestawił się rozrząd. co dalej tłumaczy zawieszone zawory. I tak nie było najgorzej bo przez zaistniałą sytuację mogły się przecież pogiąć...

Drugi raz się gryze w język z tym błotem, widziałeś kiedyś zużyty olej ? Jakiej jest barwy? Zielonej ? Czerwonej ? Czy może czarnej ? :P

A z chłodnicą to nie wiem. Nigdy nie miałem motocyklu z chłodnicą, nie wiem z kąt mógł tam się znaleźć bród. Ale mogę się spytać mechanika.

I nie martw się ja mu ufam stu procentowo. Kawasaki po jego przeglądzie nigdy mnie nie zawiodło. A swoje trzy motocykle ma dopieszczone jak z salonu.

Pozdrawiam i dzięki za troskę:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Drugi raz się gryze w język z tym błotem, widziałeś kiedyś zużyty olej ? Jakiej jest barwy? Zielonej ? Czerwonej ? Czy może czarnej ? :P

No fakt ... tutaj mnie zagiąłeś - zużytego oleju jeszcze nie widziałem, popytam, poszukam w internecie ;)

Już prostuje. Moduł zapłonowy nie wiem czy padł czy jakos sie przestawił nie działa. To spowodowało że pojawiła się iskra w nie odpowiednim momencie. I przez to przestawił się rozrząd. co dalej tłumaczy zawieszone zawory. I tak nie było najgorzej bo przez zaistniałą sytuację mogły się przecież pogiąć...

Tego też jakoś nie mogę sobie wyobrazić - kurcze ... czas mi poczytać w jakiejś książce jak moduł zawiesza zawory ;)

A z chłodnicą to nie wiem. Nigdy nie miałem motocyklu z chłodnicą, nie wiem z kąt mógł tam się znaleźć bród. Ale mogę się spytać mechanika.

I nie martw się ....

O tym akurat ostatnio czytałem ciekawy artykuł i można powiedzieć, że wiem, ale nie będę nachalny - nie wypada.

To ważne, że masz zaufanie do swojego mechanika - w końcu to Twoje pieniądze, zdrowie, życie, czas .... - jeżeli on Ci przekazał te informacje w taki sposób jak to opisałeś to ja już bym się bał wsiąść na motek po takim serwisie, ale jak pisałem ... dużo nauki i czytania przede mną ;)

Edytowane przez Jarek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam z Warszawy to koło Pruszkowa :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×