Skocz do zawartości
Kiwacz

Witam z Żelazna koło Krzywinia

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Jestem nowym forumowiczem.

Bmw f650 94' jest moim drugim motorem.

Pierwszym był Kawasaki Z 550 GT z 90'.

Zmieniłem "kawę" dlatego że odnalazłem się w dalszych podróżach... a ona nie nadaje się na tego typu podróże.

Ostatnimi czasu zamieniłem ją u handlarza (z powodu braku nią zainteresowania), na BMW tak wielce chwalone przez moich znajomych.

Następcą nie maiła być efka, bo jestem wielkim fanem wału zamiast łańcucha,... miała być albo k100 albo coś nowszego... z powodu braku funduszy zainteresowałem sie efką. Okazała się złotym środkiem. Moją profesją jest leśnictwo więc fajnie że mogę teraz wjechać w teren.

Do tej pory zrobiłem niecałe 200 kilometrów bemką. Niestety w pewnym momencie wyłączyła się, i już nie odpaliła.

Pociła mi się lewa laga tak że oddałem do mechanika z myślą przygotowania jej "fest". Mechanik stwierdził że łańcuszek przeskoczył i zawory się zawiesiły... wymiana łańcuszka i uszczelka pod głowicę. Założone niestety motocykl nie pali. Okazało się że prawdopodobnie moduł padł i teraz szukam innego. Wszystko się stało dlatego że motocykl długo stał u poprzedniego właściciela (Niemca). W sumie i tak miałem szczęście bo "niby" olej i woda wymienione przed sprzedażą, a kiedy został spuszczony olej to prawie że błoto wyleciało... z wodą to samo... Mam nadzieje że to koniec wydatków, i w przyszłym sezonie spokojnie będę mógł wyjechać podbić Europę ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cześć

tak to bywa z handlarzami i towarem "prosto od niemca"

jak ponaprawiasz, to efka będzie dobrze służyła

Edytowane przez Doodek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć. Otarłem sie o podium :)

Edytowane przez sorek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Lewa !! Dzisiaj przejeżdżałem przez te okolice :)

A co do awarii...kilka osób z forum nauczyło mnie podstaw - obserwacji i nie działania pochopnie :) bo koszty i czas działają wtedy na niekorzyść:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cześć

tak to bywa z handlarzami i towarem "prosto od niemca"

jak ponaprawiasz, to efka będzie dobrze służyła

Ja bralem prosto od Niemca ale bez posrednictwa handlarza :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bralem prosto od Niemca ale bez posrednictwa handlarza :).

Wiedziałem że sprzedam kawę, brak odpowiedzi na ogłoszenie zmusiło mnie do poszukania ewentualnej wymiany. Motor nie jest zmęczony. Tak że wymienię co trzeba i ruszam... :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć :)

Szybkiego usunięcia usterki!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak że wymienię co trzeba i ruszam... :D

Coś mi się wydaje, że jeszcze kilka rzeczy wymienisz, ale ja się nie znam ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć!

Z opisu dokładnie nie wynika ale nie wiem czy to jest "fest" mechanik. Stało się to nie od "stania u Niemca" tylko od zaje.ania maszyny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj.Temat modułu też ostatnio przerabiałem ,na szczęście z pozytywnym skutkiem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Coś mi się wydaje, że jeszcze kilka rzeczy wymienisz, ale ja się nie znam ...

I widzisz .... nie znasz się a straszysz .

Przecież wymieni tylko ............ i pojedzie :)

Cześć Kiwacz

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisałem błoto, bo ten olej czarny a woda szara, opiłków nie było. Podzespoły silnika tez nieponiszczone. A mechanik pewny, naprawia ktm-y polecony przez dobrych znajomych. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisałem błoto, bo ten olej czarny a woda szara, opiłków nie było. Podzespoły silnika tez nieponiszczone. A mechanik pewny, naprawia ktm-y polecony przez dobrych znajomych. :)

Jak KTMy naprawia, to z BMW spokojnie da sobie radę :D

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak KTMy naprawia, to z BMW spokojnie da sobie radę :D

Taaaaaaaaa , jedną ręką ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety w pewnym momencie wyłączyła się, i już nie odpaliła.

Pociła mi się lewa laga tak że oddałem do mechanika z myślą przygotowania jej "fest". Mechanik stwierdził że łańcuszek przeskoczył i zawory się zawiesiły... wymiana łańcuszka i uszczelka pod głowicę. Założone niestety motocykl nie pali. Okazało się że prawdopodobnie moduł padł i teraz szukam innego.

A ja myślisz ? Co oznacza stwierdzenie "zawory się zawiesiły ..." przy przeskoku łańcuszka i jakie ma to przełożenie na moduł ??? Tak sobie jechał ... łańcuszek przeskoczył i moduł padł ??? ;)

Coś mi się zdaje, że ... , ale ja się nie znam ... :lol:

Inne pytania: dlaczego łańcuszek przeskoczył, ta maź w oleju to z czego się wzięła, a woda szara to od zakurzenia ... ?

Dobrze, że masz dobrego polecanego mechanika bo będziesz potrzebował dobrego - z tego co piszesz już nie ogarnia ;)

A tak się zastanawiam czy to KTM'y się tak psują czy to mechanicy je tak psują :lol:

Edytowane przez Jarek
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odp.

Wszystko dostał w gratisie z motocyklem od Niemca.

Promocja była ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×