Skocz do zawartości
PEDROF650ST

witam z okolic olkusza

Recommended Posts

witam wszystkich userów forum jestem z okolic olkusza małopolska ,użytkuję bmw f 650 st od 3 sezonów.latam sobie wkoło komina raczej (r=max 150km).to mój pierwszy poważny motocykl. jestem mechanikiem z wykształcenia i sam serwisuje motocykl,na razie spisuje się całkiem w normie (nie zaliczając nieszczęsnego regulatora napięcia z powodu którego trafiłem na to forum.)moze tyle na początek .do zobaczenia w trasie mam nadzieję.

Edytowane przez PEDROF650ST

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

WItaj!

Skoro źle się spisałeś z regulatorem... .to co mu zrobiłeś?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

WItaj!

Skoro źle się spisałeś z regulatorem... .to co mu zrobiłeś?

dokonał żywota swojego pod koniec ubiegłego sezonu(wtedy jeszcze nie wiedziałem o co kaman) objawy to gasnące silnik ot tak sobie bez powodu a potem nie mógł odpalić po kilku próbach to i aku nie zdzierżył i dał sobie siana.to była moje zakończenie sezonu. przyjechałem do domu jednak na kołach-w koncu jakoś odpalił ale czasem ''wypadały zapłony'' pomierzyłem i się okazało co w trawie piszczy, aku też odmówił współpracy(opadnięta cela albo coś,w każdym razie 9.5V to trochę mało dla BEATY)no i poszperałem w necie ,potem na forum w/w i koniec końców zaaplikowałem beacie regulator prosto z radomia oraz aku BOSCH-a i teraz jest książkowo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tylko do przywitania dołączyłem delikatną sugestię na temat języka ;)

na razie spisuję się całkiem w normie (nie zaliczając nieszczęsnego regulatora napięcia z powodu którego trafiłem na to forum.)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tylko do przywitania dołączyłem delikatną sugestię na temat języka ;)

no dobra,mój błąd-malutki,dopiero teraz zauważyłem ale kto jest w temacie to się domyśli nawet jak nie doczyta :-P