Mister 61 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2014 (edytowane) Zdecydowanie kupię F650GS 800cc (Twina) w dobrym stanie. Krzysiek 516-138-470 Edytowane 10 Maj 2014 przez Mr.K Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2014 jaki masz +/- budżet? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2014 Ciekaw jestem dalszych losów Bajerowego twina - pewnie sprawa wkrótce się wyjaśni ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mister 61 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2014 jaki masz +/- budżet? 15tys ale jak trafi się dobrze utrzymany nowszy rocznik (i opchnę lewą nerkę ;) to może 18 wyskrobie. Musi jeszcze na ciuchy i buty styknąc bo to moje pierwsze moto. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2014 To skromny budżet, jak na takie wymagania ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2014 I nieskromne pierwsze moto ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2014 po rezerwie na ciuchy budżet taki sobie się robi... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2014 Musisz chyba spojrzeć bardziej realne na rzeczy. W pierwszej kolejności kup strój: kask, porządne buty, kurtkę i spodni. Wtedy możesz się rozejrzeć za f650gs w wersji po liftingu (2004). Za pozostałą kwotę możesz całkiem dobrą sztukę trafić, ale wersję z jednym cylindrem. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2014 Trzeba pisać do Bajera - być może coś się znajdzie. ;) Powtarzam być może! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mister 61 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2014 (edytowane) Dzięki wszystkim za komentarze! To skromny budżet, jak na takie wymagania ;) Wiem. Powinienem chyba celować raczej w 20-22tys - próbuję teraz równolegle samochód zamienić na coś tańszego i może zwiększę swoją zdolność kredytową. Jakby ktoś chciał ładną Toyotę Avensis kombi to chętnie pogadam.. ;-) I nieskromne pierwsze moto ;) [...] Wtedy możesz się rozejrzeć za f650gs w wersji po liftingu (2004). Za pozostałą kwotę możesz całkiem dobrą sztukę trafić, ale wersję z jednym cylindrem. Moje rozumowanie jest takie (mówcie jakbym źle kombinował): Chcę turystyczne enduro. Przy moim wzroście wysokim inaczej (171cm) odpadł Trampek i chyba Versys a do VSroma nie mam wielkiego przekonania. Odpadła F800GS bo za ciężka na pierwsze moto (i droga) i odpadł, choć nie do końca, F700GS bo ciut za wysoki. Została F650GS Twin no i wybór niby oczywisty - jednocylindrówka. Obie są wystarczająco komfortowe dla mnie na wysokość ale eincylinder po pierwszym sezonie będzie już pewnie przysłaby na dłuższe eskapady. Celuję więc od razu w Twina, żeby jeździć dokładnie na tym, co mi posłuży pewnie przez lata. Teraz tylko kasę uzbierać i nie wpakować się w jakąś skarbonkę z komisu :-D Musisz chyba spojrzeć bardziej realne na rzeczy. W pierwszej kolejności kup strój: kask, porządne buty, kurtkę i spodni. [...] Kask i rękawice już mam. Kurtkę, spodnie i buty jeszcze rozpracowuję bo wybór spory a muszę trafić zestaw w miarę uniwersalny (i na upał i na chłód i deszcz) ale na to kasa może będzie osobna bo musi być sucho i bezpiecznie ;-) Trzeba pisać do Bajera - być może coś się znajdzie. ;) Powtarzam być może! Dzięki za info - zaraz napiszę. A nuż zalega mu jakaś wolna sztuka w garażu... ;-) Edytowane 12 Maj 2014 przez Mr.K Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2014 A jaka jest różnica w wysokości pomiędzy F700GS, a F650GS Twin?. Wg mojej wiedzy to ten sam motocykl różniący się jedynie dodatkową tarczą i silnikiem mocniejszym o 4KM. Może czegoś nie wiem? :roll: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mister 61 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2014 (edytowane) A jaka jest różnica w wysokości pomiędzy F700GS, a F650GS Twin?. Wg mojej wiedzy to ten sam motocykl różniący się jedynie dodatkową tarczą i silnikiem mocniejszym o 4KM. Może czegoś nie wiem? :roll: Uo matko.. poleciałem natychmiast odrobić domowe i fakt - chylę czoła. Wydawało mi się, że kanapa w 700-tce jest innego kształtu i wysokość siedzenia o 3cm wyższa. Wychodzi na to, że tylko tarcza, większa o 4KM moc, krótsze przełożenia (wg strony BMW) i parę drobiazgów. Jak mawiała Babcia - człowiek całe życie się uczy i głupi umiera... ;) Edytowane 12 Maj 2014 przez Mr.K Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2014 Za tą kwotę to celuj w DL650 Panie kolego. Dwa cylindry i 63 kuce robią swoje. Może w bagno się nie wybijesz ale za to będzie wygodnie zapierdalac :-D wysłano z wodoszczelnego Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 183 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 Myślisz ze jak kupisz Twina to podróż będzie dłuższa ? Zobacz na czym podróżują , i jakie kontynenty tym zaliczają 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mister 61 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 Za tą kwotę to celuj w DL650 Panie kolego. Dwa cylindry i 63 kuce robią swoje. Może w bagno się nie wybijesz ale za to będzie wygodnie zapierdalac :-D Dzięki za radę ale jakoś do tej pory nie brałem vstrom'a pod uwagę.. Co spowodowało, że zmieniłeś Dakara na DL650? (patrząc po historii moto w stopce Twojego postu) Myślisz ze jak kupisz Twina to podróż będzie dłuższa ? Zobacz na czym podróżują , i jakie kontynenty tym zaliczają Oczywiście, że nie będzie dłuższa ;) Wiem, że ludzie na różnym sprzęcie tłuką piękne kilometry i nie narzekają. Ja chciałbym po prostu kupić wygodną maszynę, z której nie wyrosnę po 1-2 sezonach. Poza tym dwa cylindry to chyba trochę większa kultura pracy no i zapas mocy jakiś już jest. Wiadomo, że jak kasy nie styka to trzeba się zadowolić tym na co starcza ale na razie próbuję dozbierać i upolować Twina. No ale Pawel zadał mi też nowy temat pt. DL650... kurna, czasem mieć wybór to przekleństwo :) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 no ja tam nie wiem jak z tą kulturą pracy... ;-) szaleńczej różnicy jakoś nie znajduję... owszem, na autostradzie, bezwysiłkowa prędkość przelotowa trochę wyższa, twin bardziej mruczy niż pyrka (ale ja poznańska pyra jestem więc mi pyrkanie nie wadzi ;-)) ale w sumie... mój singiel, rozgrzany, też w zasadzie jedwabiście mruczy po jego wizycie w SPA Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 Co spowodowało, że zmieniłeś Dakara na DL650? (patrząc po historii moto w stopce Twojego postu) Po jednym sezonie na Dakarze doszedłem do wniosku że bardziej ciągnie mnie szosa niż polne dróżki. Dwa cylindry, lepsze hamulce, wygodna kanapa, o niebo lepsza ochrona przed wiatrem, duży zbiornik, 13 koni więcej w porównaniu do BMW, masa ta sama - to kilka z rzeczy jakie przekonały mnie do zmiany. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 183 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 Po jednym sezonie na Dakarze doszedłem do wniosku że bardziej ciągnie mnie szosa niż polne dróżki. Dwa cylindry, lepsze hamulce, wygodna kanapa, o niebo lepsza ochrona przed wiatrem, duży zbiornik, 13 koni więcej w porównaniu do BMW, masa ta sama - to kilka z rzeczy jakie przekonały mnie do zmiany. No i alu fele ;) P.S. A teraz to niby po czym jeździsz dziku jeden :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 Po jednym sezonie na Dakarze doszedłem do wniosku że bardziej ciągnie mnie szosa niż polne dróżki. Dwa cylindry, lepsze hamulce, wygodna kanapa, o niebo lepsza ochrona przed wiatrem, duży zbiornik, 13 koni więcej w porównaniu do BMW, masa ta sama - to kilka z rzeczy jakie przekonały mnie do zmiany. Lepiej napisz dlaczego zmieniłeś Suzi na Malaguti ;D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 Bo można latem latać w T-shirt :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 Bo można latem latać w T-shirt :-D I klapkach! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 No oczywiście ! ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2014 no ja tam nie wiem jak z tą kulturą pracy... ;-) szaleńczej różnicy jakoś nie znajduję... owszem, na autostradzie, bezwysiłkowa prędkość przelotowa trochę wyższa, twin bardziej mruczy niż pyrka (ale ja poznańska pyra jestem więc mi pyrkanie nie wadzi ;-)) ale w sumie... mój singiel, rozgrzany, też w zasadzie jedwabiście mruczy po jego wizycie w SPA Ty nie marudź, tylko się zastanawiaj, bo kolega czeka :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2014 Ja się nie zastanawiam tylko liczę ;-) wysłane ze stacji międzygalaktycznej SOJUZ 5 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 14 Maj 2014 Ja się nie zastanawiam tylko liczę ;-) No i motek ja widziałem ... to znaczy, że i wady się znalazły :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach