Michal750 1 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 Jak w temacie :) Czy warto szukać F650gs po 2004 roku? Co się zmieniło z takich szczegółów? W czym jest lepszy w czym gorszy jeśli chodzi o utrzymanie..? :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 Według mnie brac tego w lepszym stanie technicznym. Przy roczniku bym sie nie upierał. O roznicach masz wszystko na forum. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
chalimon 54 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 Według mnie brac tego w lepszym stanie technicznym. Przy roczniku bym sie nie upierał. O roznicach masz wszystko na forum. Nic dodac nic ujac, juz masz odpowiedz co z tego ze bedziesz mial nowszy rocznik jak najechane mozesz miec wiecej niz w tym starszym , no chyba ze kolorystyka bardziej ci odpowiada ktoregos, a tak to kupuj tego co ma dobry stan techniczny, powodzenia w poszukiwaniach:-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 838 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 Jedynie co mogę dodać to 2 świece. W skrajnym wypadku zawsze na jednej pojedzie i troszeczkę inny proces spalania. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 Dodam jeszcze ze najladniejsze malowanie to roczniki przed liftem. To jednak mocno subiektywna opinia. 7 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
august 566 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 ALE CZYSTY! :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 Lalka, nie motocykl :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 nie jest on przypadkiem nowy?? :twisted: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 (edytowane) Subiektywnie nie mogę się z Tobą zgodzić :) Edytowane 24 Lipiec 2014 przez agreSorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 Ale w pewnym artykule w pewnej gazecie i o dziwo nie był to pudelek.pl napisali żeby Dakara jednak nie kupować ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 ALE CZYSTY! :D Tak moze wygladac jak go w koncu umyjesz ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 (edytowane) Skoro napisali to tak jest. Jakoś się przemęczę ten sezon. Edytowane 24 Lipiec 2014 przez agreSorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 812 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2014 to jest najładniejsze malowania dakara :-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2014 Zgoda, do czasu liftu :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
august 566 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2014 Mi się wszystkie podobają jednako. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 184 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2014 Zacznij od tego ile przeznaczasz na motocykl . A potem , czy warto dopłacić ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2014 Nie warto, warto kupić starszego w lepszym stanie / - moje zdanie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 372 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2014 reSorek, fajne zdjęcia znalazłeś w necie. Dobry przykład poliftowego Dakara po przejściach, solidny ślizg prawą stroną, zarówno wahacz jak i rama oberwały, zamaskowane naklejkami. A i nawet osłona zębatki zniszczona, musiało być po kamieniach ;-) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2014 Przyznaję, rzeczywiście zlizg ( łańcucha idzie ) prawą stroną, a było już chyba po wszystkim... :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 26 Sierpień 2014 reSorek, fajne zdjęcia znalazłeś w necie. Dobry przykład poliftowego Dakara po przejściach, solidny ślizg prawą stroną, zarówno wahacz jak i rama oberwały, zamaskowane naklejkami. A i nawet osłona zębatki zniszczona, musiało być po kamieniach ;-) Moze tu wykop odwale, ale takie oslony lancucha i zebatki miala wersja kanadyjska - ogladalem taka jak szukalem swojego GSa Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 26 Sierpień 2014 Moze tu wykop odwale, ale takie oslony lancucha i zebatki miala wersja kanadyjska - ogladalem taka jak szukalem swojego GSa W Kanadzie firmowo montują Touratecha? ;> 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 26 Sierpień 2014 Tego nie wiem ale lisc klonowy na tabliczce mial kilka roznic odnosnie innych GSow z francji czy anglii. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach