Skocz do zawartości
Michal750

Dakar przed i po-lift - warto dopłacać?

Recommended Posts

Jak w temacie :) Czy warto szukać F650gs po 2004 roku? Co się zmieniło z takich szczegółów? W czym jest lepszy w czym gorszy jeśli chodzi o utrzymanie..? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Według mnie brac tego w lepszym stanie technicznym. Przy roczniku bym sie nie upierał. O roznicach masz wszystko na forum.

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Według mnie brac tego w lepszym stanie technicznym. Przy roczniku bym sie nie upierał. O roznicach masz wszystko na forum.

Nic dodac nic ujac, juz masz odpowiedz co z tego ze bedziesz mial nowszy rocznik jak najechane mozesz miec wiecej niz w tym starszym , no chyba ze kolorystyka bardziej ci odpowiada ktoregos, a tak to kupuj tego co ma dobry stan techniczny, powodzenia w poszukiwaniach:-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jedynie co mogę dodać to 2 świece. W skrajnym wypadku zawsze na jednej pojedzie i troszeczkę inny proces spalania.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dodam jeszcze ze najladniejsze malowanie to roczniki przed liftem. To jednak mocno subiektywna opinia.

Dakar+SPA02.JPG

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Subiektywnie nie mogę się z Tobą zgodzić :)y2ate9eh.jpgasyva2a8.jpg

Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale w pewnym artykule w pewnej gazecie i o dziwo nie był to pudelek.pl napisali żeby Dakara jednak nie kupować ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ALE CZYSTY! :D

Tak moze wygladac jak go w koncu umyjesz ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skoro napisali to tak jest. Jakoś się przemęczę ten sezon.

Edytowane przez agreSorek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zacznij od tego ile przeznaczasz na motocykl .

A potem , czy warto dopłacić ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie warto, warto kupić starszego w lepszym stanie /

- moje zdanie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

y2ate9eh.jpgasyva2a8.jpg

reSorek, fajne zdjęcia znalazłeś w necie. Dobry przykład poliftowego Dakara po przejściach, solidny ślizg prawą stroną, zarówno wahacz jak i rama oberwały, zamaskowane naklejkami. A i nawet osłona zębatki zniszczona, musiało być po kamieniach ;-)

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przyznaję, rzeczywiście zlizg ( łańcucha idzie ) prawą stroną, a było już chyba po wszystkim... :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

reSorek, fajne zdjęcia znalazłeś w necie. Dobry przykład poliftowego Dakara po przejściach, solidny ślizg prawą stroną, zarówno wahacz jak i rama oberwały, zamaskowane naklejkami. A i nawet osłona zębatki zniszczona, musiało być po kamieniach ;-)

Moze tu wykop odwale, ale takie oslony lancucha i zebatki miala wersja kanadyjska - ogladalem taka jak szukalem swojego GSa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moze tu wykop odwale, ale takie oslony lancucha i zebatki miala wersja kanadyjska - ogladalem taka jak szukalem swojego GSa

W Kanadzie firmowo montują Touratecha? ;>

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tego nie wiem ale lisc klonowy na tabliczce mial kilka roznic odnosnie innych GSow z francji czy anglii.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×