Skocz do zawartości
mario2007

Suzuki DL 650 AL2 v-strom 2011 rudzielec

Recommended Posts

tylko proszę nie strzelać do pianisty :-D - to wolny kraj i każdy może sprzedawać co chce nawet DL-a na forum BMW :beer:

suzuki v-strom AL2 rocznik 2011 wersja z ABS

pochodzenie - niemcy / import prywatny od właściciela w maju 2015 , umowa kupna na 5500 euro do wglądu /

nr. vin - JS1C7111100101835

zarejestrowany i ubezpieczony oc + przegląd do 05/2016

przebieg - 14652 kilometry , zrobiłem trochę ponad 1000 od zakupu

ostatni przegląd w bikertreff jena w 2014 roku /miał wtedy 12000 kilometrów więc nie byłem w polsce na przeglądzie , nie widziałem takiej potrzeby.../

pełna dokumentacja niemiecka - książka przeglądów instrukcja itp

oryginalne narzędzia , komplet kluczyków /dwa komplety , drugi nie używany/ do motocykla oraz kufrów

wyposażenie :

gmole suzuki

centralna stopka suzuki

handbary suzuki

komplet kufrów suzuki/hepco&becker wraz z mocowaniami

szyba turystyczna z deflektorem suzuki

osłona silnika suzuki

akcesoryjna osłona łańcucha suzuki

komplet oklein suzuki dedykowanych do v-stroma 650 xc 2015

dwie kanapy do wyboru - normalna lub obniżona /oryginalna suzuki/

mocowanie nawigacji nad zegarami sw-motech

regulowane i łamane akcesoryjne klamki w kolorze rudego motocykla ...

/oryginalne oczywiście również posiadam - mam małe dłonie i te łopaty mi nie pasowały.../

kwota zainwestowana w dodatkowe wyposażenie motocykla oscyluje w okolicach 1/3 ceny nowego w salonie suzuki... - np. na rynku brytyjskim jest to ponad 2100 funtów :-D , ceny w polsce są porównywalne / 9-10 tysięcy pln / .

opony michelin anakee 2 dot koniec 2011 ale założone chyba 2013 bo są jak nowe - może 15-20 % zużycia

napęd w stanie bardzo dobrym , naciąg w 1/3 - regularnie smarowany /nawet za bardzo.../

motocykl kupiłem w maju 2015 roku w stanie idealnym - nie glebiony , nie szlifowany bez jednej ryski.

za moich czasów jedna minimalna parkingówka na prawej stronie przy zerowej prędkości - ślad na gmolu i na handbarze , poza tym żadnych śladów użytkowania .

motocykl zadbany , garażowany , absolutnie godny polecenia .

powód sprzedaży - mam jednak za krótkie nogi , nie panuję nad masą

nawet kupiłem poza niską kanapą kości -20 mm które miałem zamontować ... . zamiast kaleczenia v-stroma kupiłem triumpha tigera 800 /nie xc / który jest dla mnie odpowiedni wzrostem ...

cena 25500 .

http://olx.pl/oferta...D5-IDbe92l.html

TEL. 601 573 863

Zamieszczam to ogłoszenie bo miałem już dwa pytania z forum , tak że sami rozumiecie :drinkbeer: .

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zaraz zaraz, te brzydkie DL-e robią już od 4 lat??? byłem pewien że 2, góra 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a tu się nie godzę pierwsza edycja DL-a była bardzo ładna

ale de gustibus non est disputandum

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

od 15 to ja mam wolne

wolne to ja mam od 3 m-cy a się nie chwalę. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tez wymieniłem WOLNE koło :)

Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mario, jaki masz wzrost, ze DL byl za duzy? Bo ja mierzylem sie kiedys i był ' na styk '.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tez wymieniłem WOLNE koło :)

Wysłane z garażu

I teraz masz szybkie ?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mam 170 cm . różnica jest taka że na standardowym napięciu sprężyny na jedną osobę , w tigerze mam całe stopy na ziemi /nawet w sandałkach , w obuwiu na moto nie siedziałem .../ a w dl-u na minimalnym napięciu sprężyny / pierwszy stopień / i obniżonej kanapie mam 1/3 stopy w butach motocyklowych na podłożu . po co się męczyć - są niższe jak widać motocykle ;-) . mam dosyć tańczenia na kanapie , to nie tor tylko wożenie dupska . w trasie to nie przeszkadza , ale kiedys wyjeżdżałem z bocznej uliczki z żywopłotami i to wszystko na łuku ulicy - niby nic nie jechało ale spojrzałem jeszcze raz w lewo i .... pan zapier@#$a z 8osiem dych . skręcałem w prawo , prawa noga już na miejscu i zonk . miałem może pięć na godzinę , odruchowo hamulec do dna i brakło całej stopy do podparcia :beer: . szkody żadne ale wstyd mi sie zrobiło jak mi chłop jadący banditem pomagał to podnieść . mam słabą technikę jeszcze i to wymusza walkę z wyższym motocyklem .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To chyba nie kwestia wzrostu jednak a raczej techniki. Ja mam prawie tyle samo wzrostu, do dryblasów nie należę. ;-)

Tak czy inaczej Triumph to też fajne moto ale z mocą raczej przy tej technice uważaj, żebyś nie został kolejnym mistrzem ostatniej prostej.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mam 17 cm na napięciu sprężyny

Ja mam prawie tyle samo

Przestańcie już jezdzić tymi DL,ami :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może ma 17 cm, ale to kwestia techniki ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
od 15 to ja mam wolne

No to zupa, ziemniaki z koperkiem i akurat teleexpres :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zamieszczam to ogłoszenie bo miałem już dwa pytania z forum , tak że sami rozumiecie :drinkbeer: .

Jeśli można coś zasugerować to napisz ile kosztują dodatki którymi jest ten DL obwieszony jak choinka. To uzasadni trochę cenę, której żądasz, bo egzemplarz jest wypasiony jak mój.... no prawie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

po kiego pisać ile kosztowały dodatki ? jak ktoś chce kupić wypas to wie ile trzeba za graty w serwisie zapłacić . a że to 1/3 ceny gołego w ryj DL-a w sklepie to inna sprawa :-D . cena jest do "negocjacji" , już miałem pytanie ile do zapłacenia bez bocznych kufrów na przykład... . kufry po zmianie stelaża pasują do tigera bo są asymetryczne - sw-motech robi również stelaże do tygrysa /hepco&becker robi kufry , sw-motech stelaże dla suzuki / , wiec zawsze jest opcja zostawić ;-) . a zresztą napiszę w ogłoszeniu ile to sumarycznie kosztowało .

policzyłem - w cenach serwisu brytyjskiego suzuki wyszło ponad 2100 funta :beer: .

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×