arthurr 5 251 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Kupię jak w temacie - tylko standardowy, nie niski. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Pisz do lcoo. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 251 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Icoo sprzedał - była o tym rozmowa i w ogłoszeniu też stoi że sprawa nieaktualna ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Aaaa to sorry :) Sprzedaż przeoczyłem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 996 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 nie wiem czy się nada, ale notorycznie wystawiany był na allegro amor od 8setki/twina? z regulacją pod ESA (nie wiem czy to ma znaczenie aż takie) ale gość chciał za niego 4 stówki, a to chyba dobra cena... no chyba że taki się nie nada 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 251 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 To jest z adventure'a - jeszcze wyższy niż z normalnej 800 już pomijając ten kabel. A tu się rozchodzi o to żeby był delikatnie niższy niż 800 co amor z twina daje na tacy w cenie duuuużo niższej niż niski do 800-ki ;) Aaa, właśnie - może ktoś chce podmienić amor z małego twina na taki z 800? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Dakarowy chyba ma pneumatyka od XCH ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 823 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Dakarowy chyba ma pneumatyka od XCH ;) Nie ma, ale wie kto ma ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Dlatego napisałem chyba :beer: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 823 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Dlatego napisałem chyba :beer: No fakt. Jak będzie chciał to chyba by go odzyskał :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 251 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 (edytowane) Powietrzny? Taki air ride znaczy? że mogę se jak w murzyńskim caddilacu podnosić i opuszczać "z knefla"?? No ja nie wiedziałem że te x-ch takie wybajerzone, teraz wiem dlaczego wszyscy je kupują :D Edytowane 23 Maj 2016 przez arthurr 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 23 Maj 2016 Taki sam jak w HP2. Chyba Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 996 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 Taki sam, nie wiem tylko czy pasowałby do twina, w sensie montażu bez przeróbek, poza tym to amortyzator Jarka, bo otrzymał go ode mnie w ramach zbiorowego recyklingu przy okazji naprawy mojego X-a :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zuko 164 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 Może ten będzie ok? http://olx.pl/oferta/bmw-650-800-gs-06-12-amortyzator-czesci-CID5-IDbQmzZ.html#cfc9c5392b Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin_Krk 2 171 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 Niestety to jest do twina, ale krótki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 251 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 (edytowane) Doktorat z amorków zrobiony, amor ustrzelony, można zamykać. Jeszcze tylko dla potomnych: - amortyzator obniżający F650GS twin - rozstaw mocowań 40 cm - amortyzator standardowy F650GS twin - rozstaw mocowań 41,5 cm - amortyzator standardowy F800GS - rozstaw mocowań 42,5 cm Amortyzator obniżający do twina ma srebrną sprężynę. Edytowane 24 Maj 2016 przez arthurr Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 I jeden zwój mniej niż standardowy, jeśli ma ktoś to porównania. Wytapatalkowane z magicznego pudełka. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 Amor od Twina obniży motek tak, że stopka będzie o ok 4cm za długa. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 251 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 Amor od Twina obniży motek tak, że stopka będzie o ok 4cm za długa. Nieprawda - chyba że założysz niski amor od twina. W weekend na próbę przełożyłem standardowy amor z twina do 800-ki, mam podwyższenie kosy założone - 800-ka jeszcze na kosie z podwyższeniem stała. Fakt, że bardzo pionowo - ale stała. 800-ka na fabrycznej kosie mocno leży. Założę amor z twina, zdemontuję podwyższenie i będzie ok. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 Nieprawda - chyba że założysz niski amor od twina. W weekend na próbę przełożyłem standardowy amor z twina do 800-ki, mam podwyższenie kosy założone - 800-ka jeszcze na kosie z podwyższeniem stała. Fakt, że bardzo pionowo - ale stała. 800-ka na fabrycznej kosie mocno leży. Założę amor z twina, zdemontuję podwyższenie i będzie ok. Po zmianie zwykłego amorka z twina na 8setkowy dało się motka postawić na oryginalnej stopce ale był tak przechylony, że aby powrócić do poprawnej pozycji konieczne było extra 4cm i to jest fakt :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 251 Zgłoś ten post Napisano 24 Maj 2016 Widzisz - zrobiliśmy odwrotne podmiany :) Ja nie włożyłem do twina amorka z 800-ki bo nie to było przedmiotem eksperymentów. Wspólnie udowodniliśmy, że 800-kowy amorek w twinie wymaga extra 4 cm rurki - więc zmiana odwrotna... jest tańsza o 4 cm rurki :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach