Skocz do zawartości
Tomasz

[S] BMW F650GS Dakar 2001 CENA 9200 zł do negocjacji!!

Recommended Posts

BMW F650GS Dakar rocznik 2001, rej. 2002, w chwili zakupu miał 61110 km a teraz przebieg 66650 km i wolnych chwilach  bardzo powoli rośnie. :)
Motocykl ma przegląd techniczny do kwietnia 2017 i OC+NW do kwietnia 2017
Teraz moja skromna ocena podzespołów:

-- Napęd: jest ok, wg mnie spokojnie starczy na min parę tysięcy może i więcej (na moją jazdę). Łańcuch Złoty DID, zębatki JT, ilość zębów 15-przód zębatka nowa JT.

-- Silnik, skrzynia, sprzęgło i reszta osprzętu: pomimo 66kkm nie zdradza jakiś oznak zużycia, oleju dolałem może 100 ml bardziej dla spokoju ducha niż potrzeby, to magiczne oczko staniu poziomu jest naprawdę magiczne, przez suchą miskę olejową ;)
Silnik pracuje bardzo ładnie, nie dymi, nie stuka czy puka, jak to piszą zawsze w ogłoszeniach u mnie to prawda :) Ładniej pracuje niz u kolegi który ma ponoć 30 kkm przebiegu :)

-- Sprzęgło pracuje tak jak trzeba, skrzynia biegów 5tka, wszystkie wchodzą i nie zgrzytają :) Elektryka ok, Ładowanie jest itd, wsio działa, światła działają itd :)

-- Kiwaczka i główka ramy bez luzów

-- Koła i opony: Łożyska i uszczelniacze wymienione wymienione, opony nowe plus nowe dętki w obu kołach Opony: Tył nowy haidenau scout K60 130/80/17 (przejechała na Dakarze 300 km max) plus nowa pogrubiona dętka michalka. Przód Continental Twinduro tkc80 (przejechała na Dakarze 400 km max) 21/90/90 plus gruba dętka michałka.

-- Plastiki: Mają obtarcia, rysy, ze dwa pęknięcia, gmole, wydech z prawej i stelaże przytarte, brak czasu na ich polakierowanie, zwłaszcza ze motek więcej stoi niż jeździ.


Motek jest u mnie od grudnia 2012 roku. Zawsze był u mnie jako drugi motek. W międzyczasie zrobiłem/wymieniłem:

1. Filtr powietrza,
2. Świeca zapłonowa,
3. Płyn hamulcowy w obu układach
4. Olej Motul 300V full syntetyk-zmiana oleju w silniku.

Plus inne drobiazgi :)

a na wiosnę 2015:

1. Wymian płynu chłodniczego,
2. Łożyska kół przód i tył oraz w zabieraku wraz z uszczelniaczami,
3. Nowe klocki brembo tył plus przesmarowanie zacisku, smarem do tłoczków.
4. Nowa linka sprzęgła, mam też linkę od gazu, jak coś to daje.
5. Wymienione łożysko główki ramy plus smar i uszczelniacze oczywiście,
6. Wymienione uszczelniacze pompy wody oraz sam wirnik z oską profilaktycznie, uszczelki-części z BMW oryginalne,
7. Nowa zębatka zdawcza plus nowa nakrętka i zabezpieczenie zębatki-także z BMW.
8. Wyregulowane zawory,
9. Wymieniony olej full syntetyk 10W50 Ipone
10. Wymieniłem uszczelniacze plus kapturki pyłoszczelne all balls'a oraz olej do lag Motul 10W.
Plus inne drobiazgi dopieszczające :)

 

W 2016 moto zrobiło max 100 km. 

Wyposażenie: TT-Touratech,

1. dwa gniazda zapaliczki-oba mają zasilanie,

2. gruba kierownica alu 28 mm tzw fatbar,

3. Podwyższenie kiery alu TT, które jest przejściem z 22 mm na 28 mm dedykowane do BMW Dakara,

4. Gmole, stelaże bardzo solidne.

5. Skarpety neoprenowe na lagach przód,

6. Sprężyny progresywne w przednich lagach Wirth.
7. Solidne handguardy Cycra proben wprost z USA, alu rdzeniem.
8. Nawigacja motocyklowa Lark 35AT plus mapy Topo.
9. Kratka chroniąca reflektor przedni przed uszkodzeniem od kamieni itd.

10. Kuferek (skuterkowy) - aktualnie założona bardzo solidna płyta alu bagażnikowa (kuferek też dorzucam).

Dodaje akcesorium dające możliwość obniżenia zawieszenia moto, w cenie motocykla!!!   :)

Do moto mam instrukcję obsługi, manual Format A4, manual na płytkach CD :)

Wersja bez ABS-u.

Motek przygotowany do sezonu, przygotowywany dla siebie na dłuższy przejazd, więc motek pewny i do jazdy.


Spalanie BMW jest rewelacyjne: 3,6-4L/100km.

Sprzedaje, bo czasu brak na jazdę, ten sezon praktycznie przestał.

Motocykl chce sprzedać a nie sprzedawać więc w granicach zdrowego rozsądku można proponować cenę, choć cena jest wg mnie bardzo dobra. ;)

Dokładam filtr powietrza i oleju.

Nowa cena dla forumowiczów 9200 zł do negocjacji! :)

 

 KONTAKT PRZEZ PRIV.

Edytowane przez Tomasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na razie promować, zaczekajmy na foty ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, Jarek napisał:

Znowu .... będziemy zamykać?  :default_icon_e_wink:

Jak to znowu...? W poprzednim sezonie coś tam przecie pojeździł... :-)

3 godziny temu, Pawel_Ryki napisał:

Nie szkoda Ci ? lepiej zamknij temat bo ktoś się skusi :default_biggrin:

 

Jak to mawiał mój kolega z wojska... Szkoda to jest jak krowa w mleko narobi... :lol: Ogólnie jest tych GSów na rynku. A że chłop trzyma cenę? Bo chyba tylko taki jest problem. No cóż... Jego wybór.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 godzin temu, Tomasz napisał:

Motocykl chce sprzedać a nie sprzedawać więc w granicach zdrowego rozsądku można proponować cenę, choć cena jest wg mnie bardzo dobra. ;)

Tego nie dojrzałem. Pewnie będą jednak negocjacje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, Mutomb napisał:

Tego nie dojrzałem. Pewnie będą jednak negocjacje.

Takie trochę pisane :default_icon_e_wink:

6 godzin temu, Tomasz napisał:

....  KONTAKT PRZEZ PRIV.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myłem ale w drodze na foty się pobrudził. To jest enduro a nie armatura. ;)

PS Opuszczam na myjnie bezdotykową. :D

Edytowane przez Tomasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 14.11.2016 o 12:46, Tomasz napisał:

Okolice Sandomierza, bywam też na Śląsku ale bez Dakara. ;)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tego co kojarzę jest to otwór na którym mocuje się gmole sinika. Z gmolami jest ta śruba-oczywiście o ile o to ci chodzi. 

PS Dzięki za podbicie ponowne tematu. ;)

Edytowane przez Tomasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gmole montuje się na tej śrubce, ale jest to śrubka, która ma tam być - bo trzyma silnik z ramą i ramę z ramą - jest integralną częścią całości. To jak dziura po zębie - nie służy do mocowania protezy :default_icon_e_wink:

Z tego wychodzi, że górna też jest do gmoli - normalnie niepotrzebna ... :default_ph34r:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz zrobiło się Tomaszowi jaśniej w temacie miękkiego zawieszenia :default_biggrin:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tomasz, przed montażem gmoli też jest tam śruba. Podczas montażu zmienia się ją na dłuższą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak była to pewien jest tylko niezałożona. :) Dziękuję za czujność koledzy, założę w wolnej chwili. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Możliwe, Efka jest na gaźniku, a tu wtrysk. Do tego Tomasz ma bardzo "lekką" rękę. 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W okolicach 4
To jest naprawdę bardzo indywidualne. Dajesz w palnik spali 4,5 i więcej
przy spokojnej jeździe w trasie potrafi i 3,2. I wcale nie jadąc 60kmh
Chociaż w sumie jak pamiętam nasze podróże to średnia prędkość faktycznie potrafi oscylować w tych granicach

taptarapta

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×