JolKar 178 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2011 A te magiczne grzybki do mocowania stelaży.....jak się bez nich obejść aby zamontować ten stelaż??? Magiczne grzybki są potrzebne tylko do oryginalnych stelaży, jak to napisał Dakarowy: ten stelaż nie ma nic wspólnego z oryginalnym, a co za tym idzie tez z magicznymi grzybkami, po prostu do tego stelaża grzybki nie są potrzebne a i ten stelaż nie nada się jak będziesz miał owe magiczne grzybki.. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2011 Co więcej - magiczne grzybki potrzebne są tylko do oryginalnych kufrów. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2011 Co więcej - magiczne grzybki potrzebne są tylko do oryginalnych kufrów. :) i wszystko jasne.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
farurej 1 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2011 a nie wiecie, czy przypadkiem nie zrobiliby i gmoli? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 734 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2011 po gmole to napisz do dakarowego. On ma jakiegos slusarza metaloplastyka akrobate Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2011 no to mam oryginalne kuferki... :) teraz szukam uporczywie stelaży oryginalnych wróciłem z Motobazaru i niespodzianka mnie zastała na ebayu :-) oglądałem też Givi Trk33N - ładne i sprytne zwłaszcza z patentem otwierania samej góry, no ale skoro są już oryginały :mrgreen: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 734 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2011 Wow, ile daleś? wklej foty. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2011 na razie nic nie wkleję :D i niewiele powiem udało mi się wylicytować na jebaju za 250ojro więc cena akceptowalna, tym bardziej że jeszcze miesiąc temu takie same chodziły po ok. 330€ i wiecej na szczęście mają zamki, ale nie chce dać kluczyka ;) bo jest taki sam jak w motocyklu ;-) poprosiłem tylko, żeby je wymontował i spakował osobno to je sobie przekoduje pod własny klucz nie wiem wprawdzie na ile będzie to możliwe, ale spróbuję :-) tym bardziej ze został mi jeden zamek po wymianie korka wlewu paliwa, więc jakieś ekstra zapadki mam, pytanie na ile wystarczą najwyżej będę musiał zakombinować z dorobieniem kluczyka do zamka, liczę że jest to możliwe u naszych "specjalistycznych" ślusarzy w każdym razie chętnie przyjmę wszelkie sugestie próbuję jeszcze skłonić klienta do odsprzedania stelaży, żeby pozbyć się kłopotu i jedną przesyłką załatwić wszystko, ale nie wiem na ile to przejdzie, pożyjemy zobaczymy a pochwalę się jak już będę miał komplet i zamontowany na motocyklu. chodzi mi jeszcze jedna myśl po głowie odnośnie stelaży kumpel oferował się że ma znajomego który dogina rurki do dowolnych kształtów, wiec gdybym miał oryginalny stelaż na wzór mógłbym to zrobić "chałupniczo" pozostaje kwestia magicznych grzybków, z kolei drugi mój znajomy ma zakład, który zajmuje się produkcją różnego rodzaju śrub... i może też udałoby się dorobić na wzór "magicznego grzybka" mając w ręku na wzór choć nie ukrywam że wolałbym mimo wszystko w oryginale Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2011 najwyżej będę musiał zakombinować z dorobieniem kluczyka do zamka, liczę że jest to możliwe u naszych "specjalistycznych" ślusarzy Tutaj Ci pomogą: Gerwazy. Ale uwaga - Pan jest artystą i bywa drażliwy, więc cen proszę lepiej nie komentować. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2011 dzięki Alik. Gerwazy to pierwsze co mi przyszło do głowy w temacie zamka i kluczyka :D bo jednak korzystanie z firm przeźmierowskich, których mam pod dostatkiem pod bokiem, jakoś mnie nie przekonuje ;) a tak w ogóle to apel do Poznaniaków, na wypadek gdyby "zajszły" nie do końca przewidziane okoliczności i potrzebny byłby support stelaży do kufrów oryginalnych użyczyłby kto? 1. w celu sklonowania takowych 2. jeśli punkt 1. nie przejdzie, użyczenia w terminie 15-20/07/2011 teoretycznie mam miesiąc czasu,żeby coś wymyślić, ale czas potrafi zaskakująco szybko uciekać Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2011 Może mają stelaż: http://allegro.pl/bmw-f650-gs-05r-stela ... 85584.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2011 niestety nie ma Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JolKar 178 Zgłoś ten post Napisano 14 Czerwiec 2011 Stelaże zamówione ;) Czekamy, aż wykonają :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 15 Czerwiec 2011 MOŻE KOGOŚ ZAINTERESUJE eee... pierdziele komputer... wsiadam na motocykl Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 16 Czerwiec 2011 MOŻE KOGOŚ ZAINTERESUJEeee... pierdziele komputer... wsiadam na motocykl O! bardzo dobra oferta ale ciekawe na ile podbiją... mam takie stelaże i bez wahania polecam - są bardzo solidne i mają mocowanie dolne na "szyszkę" w stopkę pasażera. Górne mocowania da się ładnie schować pod boczne tylne owiewki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 16 Czerwiec 2011 mi udalo się przekonać klienta do odsprzedania swojego stelaża "o ile uda mu się go zdemontować" ale zaproponowalem mu dobrą cenę więc myślę, że się postara. jedyna obawa żeby nie zapomniał o magicznych halugrzybkach nota bene rozmawiałem z polskimi dealerami BMW i taki stelaż w oryginale kosztuje u nich 495zł do sprowadzenia w ciągu 2 tygodni Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 pilna sprawa! może ktoś szybko wrzucić skan strony instrukcji obsługi kufrów bocznych - sposob wymontowania zamków? klient który sprzedaje mi kufry ma problem jak to zrobić sam tego nigdy nie robiłem i jedynie opioeram się na stronach typu http://www.powerboxer.de/Schloss-ausbauen.html lub http://www.f650.de/forum/index.php?page ... adID=88304 niestety facet potrzebuje być poprowadzonym za rękę jak to zrobić o ile byłem w stanie wytłumaczyć mu jak zdemontować stelaże, o tyle zbyt słabym się czuje do tworzenia po niemiecku "instrukcji demontażu zamka w kufrze boczny"m dedykowanym do F650GS" chyba że uważacie że do demontażu zamka nie jest potrzebny kluczyk, to wtedy wyśle mi po prostu niezakluczone ale to proszę o wypowiedzi osób które to zrobiły osobiście i bez szkody dla zamka, a nie teoretyzowanie i pitolenie jednak instrukcja będzie najlepsza Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 Może z tym da radę? To instrukcja do 1100GS, ale piszą, że ich budowa jest podobna do 650GS. Die Variokoffer ähneln im Aufbau denen der F 650 GS, soll heißen, hier geht nichts mehr mit einem spitzen, dünnen Gegenstand durch ein kleines Loch ... . Also Schlüssel ins Schloss, Koffer aufsperren und aufklappen, Schlüssel stecken lassen, die drei sichtbaren Kreuzschlitzschrauben (links, mitte, rechts) der inneren Abschluß-/Verschlußleiste herausdrehen und die komplette Leiste herausnehmen, anschließend den gelben Verschlußring nach unten abziehen und zu guter Letzt mit einem kleinen Messer, Schraubendreher o.ä. die kleine Sperre am Schließzylinder (= unterstes Plättchen) herunter drücken und das Schloss mit dem Schlüssel heraus ziehen. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 facet jest trochę mało kumaty więc wolałbym mimo wszystko skan z instrukcji... tym bardziej ze podesłałem mu stronkę wspomnianą powyżej z portalu powerboxer i to mu nie wystarczyło Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 Niech jedzie "zum Freundlichen" czyli do dilera BMW jak nie chce oddać zamków. Tam mu pomogą. A w aukcji było z czy bez zamków? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 facet sprzedaje mi z zamkami, chodzi tylko o to że poprosiłem go żeby je wymontował przed wysyłką żebym mógl je przekodować bo obawiam sie ja i on że bez kluczyka nie będę w stanie ich wyjąć nieuszkadzając wprawdzie w korku wlewu paliwa było to możliwe bez kluczyka ale może tu jest inaczej Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 Bez kluczyka wyjąć się nie da - samemu. Może ktoś to potrafi, ale przeciętny zjadacz chleba pewnie nie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 To pomoże. Mit dem Schlüssel wird der Koffer entriegelt und beide Hebel geöffnet. Mit einem kleinen Schlitz-Schraubendreher oder einer aufgebogenen Büroklammer kann man das entriegelte Schloß ausbauen. Dazu stellt man den Schlitz des Schraubendrehers senkrecht und drückt leicht in das kleine Loch neben dem Schloß. Wird die etwas versteckte Sperrklinke ein wenig eingedrückt, so läßt sich das Schloß am Schlüssel leicht nach oben herausnehmen. Den ausgebauten Schließzylinder zu erst mit etwas Klebeband umwickeln und erst dann den Schlüssel abziehen. Sonst fliegen einem die Riegel und Federn um die Ohren. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 787 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 dzięki... jakby ktoś mógł podesłać skan z instrukcji też byłbym dźwięczny :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 W necie nie ma. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach