Skocz do zawartości

Recommended Posts

No właśnie... zapomniałem dodać o tych manetkach - kto by po 16 tys. (a może i wcześniej :) wymieniał oryginalne manetki na takie "kupy".

.

Manetki były podgrzewane ale moge sie mylić, jesli tak bylo to kabli tez nie widać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

http://otomoto.pl/bm...y-M3403911.html

http://allegro.pl/bm...3142755565.html

Wydaje mi się, że przebieg możliwy, co o tym myślicie?

Pierwszy fajny ale troche pewex *)

Drugi, no cóż o gustach sie nie dyskutuje, dziwi mnie to że jesli ktos tyle czasu poswiecil na folie, to jak mogl zapomniec o wypolerowaniu wydechów. ,

*) pewex - cena z marsa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Popieram Pawła, ale nie upieram się przy wydechach - motocykl uzytkowany turystycznie, więc jeździł a nie polerował ze szmatexem. ;)

Nr 1 - po negocjacji ceny mógłby byc ciekawy. W zasadzie dokupywać nie trzeba nic do podrózowania wygodnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I tarcza hamulcowa z tyłu też jakaś dziwna

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Że się ludzie nie wstydzą sprzedawać motocykl z aż tak łysą oponą na z przodu :roll: (ten carbon Dakar) i nie wydaje mi się żeby przy takim stanie ogumienia ktoś dbał o resztę. ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I srubki-zaslepki na prawej kapie silnika akcesoryjne... Pewnie cos bylo grzebane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I srubki-zaslepki na prawej kapie silnika akcesoryjne... Pewnie cos bylo grzebane.

Przy trzynastoletnim motocyklu to chyba lepiej zeby było juz cos dłubane

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przy trzynastoletnim motocyklu to chyba lepiej zeby było juz cos dłubane

A to zalezy kto i po co tam dlubal. Moj ma 11 lat i nic oprocz zaworow nie bylo tykane. W sumie tylko sprawdzane bo luz trzyma. Przebieg niecale 40tys wiec mysle ze jeszcze przez jakis czas sie obejdzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Generalnie ten z Milicza, zły nie jest z wyglądu a że nie igła... Jechać i obejrzeć, negocjować. Na pewno coś się zhandluje, wiele zależy od tego czego oczekujesz i na jaką obniżkę ceny gotowy jest sprzedający. Poza manetkami i brakiem pampersa to kompletny golas (no dobra ma centralkę). Przy liczniku coś naokoło odstaje rameczka... Lagi wyglądają na pomalowane (srebrny lakier jakiś taki za ładny). Generalnie - ostroznośc wskazana.

Tak sobie czytam, czytam i chyba się zdecyduję dopisać - nacią też jakby się kończył ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Drugi, no cóż o gustach sie nie dyskutuje, dziwi mnie to że jesli ktos tyle czasu poswiecil na folie, to jak mogl zapomniec o wypolerowaniu wydechów. ,

... i chyba ręczny ma zepsuty - podłożony klocek pod koło żeby nie "uciekł" ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I srubki-zaslepki na prawej kapie silnika akcesoryjne... Pewnie cos bylo grzebane.

A ja mam pytanko. Co prawda może nie ten temat bo nikt przy oględzinach nie będzie odkręcał kapy silnika ale - czy zerdzewiałe gwinty śrub świadczą/mogą świadczyć o tym, że były one odkręcane? Bo chyba raczej to nie od mycia?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

... - czy zerdzewiałe gwinty śrub świadczą/mogą świadczyć o tym, że były one odkręcane? Bo chyba raczej to nie od mycia?

Zależy jak są zardzewiałe - mogą, ale nie muszą.

Czasem z czasem rdzewieją bez ingerencji, ale czasem klucz im pomaga ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja mam pytanko. Co prawda może nie ten temat bo nikt przy oględzinach nie będzie odkręcał kapy silnika ale - czy zerdzewiałe gwinty śrub świadczą/mogą świadczyć o tym, że były one odkręcane? Bo chyba raczej to nie od mycia?

Zależy też od tego w jakich okolicach te śruby są zlokalizowane, a jeśli motocykl przejechał się kilka razy po mokrym zasolonym asfalcie (np. zaraz po zimie) to bardzo szybko sól wżera śruby i nie trzeba innej ingerencji żeby wyglądały jak u powodzianina, znam to niestety z doświadczenia, inny przykład to np. pozostawienie motocykla po umyciu w wilgotnym pomieszczeniu i/lub bez jego dokładnego wysuszenia, wtedy w zakamarach lubi ryżawy siedzieć ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

przebieg 2500 :)/> - trochę przesadził, albo się pomylił

Pewnie chodziło o przyjęty standard, który w Polsce wynosi średnio 25 tys. ;-)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taki oszust komputera trochę. ;-)

aha- i można sobie wtedy przełączyć np. na 200KM :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×