Skocz do zawartości

Recommended Posts

Wydechy są straszne. Ale jak na 109 tys. km to chyba można wybaczyć. ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki za komentarze- w sumie to mam poniżej 200 km więc pewnie się wybiorę ale tymczasem poprosiłem o więcej zdjęć lepszej jakości.

Wydechy też przyciągnęły moją uwagę,zresztą nie tylko w tym ogłoszeniu- o czym mogą świadczyć jeśli są takie przepalone?

Prawie po drodze mam jeszcze jednego http://otomoto.pl/bmw-gs-650-igla-12-2004-M3929849.html

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

przepalenie świadczy o dawaniu w gaz :) ale wiesz, to jest w zasadzie normalne w tych motkach (tylko nie aż tak).

Będziesz miał więcej fotek to wrzuć

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki za komentarze- w sumie to mam poniżej 200 km więc pewnie się wybiorę ale tymczasem poprosiłem o więcej zdjęć lepszej jakości.

Wydechy też przyciągnęły moją uwagę,zresztą nie tylko w tym ogłoszeniu- o czym mogą świadczyć jeśli są takie przepalone?

Prawie po drodze mam jeszcze jednego http://otomoto.pl/bm...4-M3929849.html

Wygląda ładnie tylko coś mu się w zegarek stało. Trzeba być czujnym czy nie ma gdzieś zwarcia bo potem mogą być problemy...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co myślicie o tych modelach http://allegro.pl/bm...4033238697.html ? Mogą być "zmęczone?

Poza tym już na pierwszy żut oka laika widć pewne różnice w stosunku do standardowych modeli jak np czarna obudowa silnika czy czarna/przyciemniana szyba..

Odnośnie tego sprzętu to widziałem go osobiście. Klient miał dwa do sprzedania i około trzech tygodni temu jeden kupił mój znajomy. Obydwa miały delikatnie poprzycierane plastyki czego niestety na zdjęciach nie widać. Sam przebieg ponoć org. - ma na to jakieś papiery z wojska oczywiście duńskie.

Egzemplarz który jest teraz w ofercie jest już na polskich blachach - poprzedni nie był jeszcze rejestrowany w Polsce i z tego co wiem urząd komunikacji stwarzał jakieś problemy z papierami ale sprzedający w końcu to załatwił.

Mały zgryz wyszedł z elektryką. Od początku nie działałała część kontrolek w liczniku - sprzedający próbował tłumaczyć to tym że moto może było przestane i któreś piny mogą źle stykać. W sumie po kupnie okazało się że spalona jest płytka licznika - jakieś małe ustrojstwo (wymienił zegary i wszystko gra). Plus taki że dzięki temu zbił sporo z ceny. Dodatkowo pamiętam że 2oo które jest teraz wystawione miało rozprute siedzisko.

Ogólnie mogę powiedzić że sprzęt po bliższym przyjżeniu się sprawia wrażenie jak by miał sporo więcej przejechane niż deklaruje sprzedający. Co do stanu technicznego po delikatnym rozebraniu moto chyba jest nieźle, nie chcę się wypowiadać, ale w dniu jutrzejszym mogę podać więcej szczegułów jak zaglądnę do znajomego.

Edytowane przez Mixtura
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poproś kogoś z Wawy, może podjedzie zobaczyć. Opis wygląda na szczery, a cena rzeczywiście atrakcyjna jak jeden z naszych adminów :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W Mińsku mazowieckim powstał nowy salon moto-leader. Na zdjęciu widać bmw

ehatyzat.jpg

wysłano z wodoszczelnego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odnośnie tego sprzętu to widziałem go osobiście. Klient miał dwa do sprzedania i około trzech tygodni temu jeden kupił mój znajomy. Obydwa miały delikatnie poprzycierane plastyki czego niestety na zdjęciach nie widać. Sam przebieg ponoć org. - ma na to jakieś papiery z wojska oczywiście duńskie.

Egzemplarz który jest teraz w ofercie jest już na polskich blachach - poprzedni nie był jeszcze rejestrowany w Polsce i z tego co wiem urząd komunikacji stwarzał jakieś problemy z papierami ale sprzedający w końcu to załatwił.

Mały zgryz wyszedł z elektryką. Od początku nie działałała część kontrolek w liczniku - sprzedający próbował tłumaczyć to tym że moto może było przestane i któreś piny mogą źle stykać. W sumie po kupnie okazało się że spalona jest płytka licznika - jakieś małe ustrojstwo (wymienił zegary i wszystko gra). Plus taki że dzięki temu zbił sporo z ceny. Dodatkowo pamiętam że 2oo które jest teraz wystawione miało rozprute siedzisko.

Ogólnie mogę powiedzić że sprzęt po bliższym przyjżeniu się sprawia wrażenie jak by miał sporo więcej przejechane niż deklaruje sprzedający. Co do stanu technicznego po delikatnym rozebraniu moto chyba jest nieźle, nie chcę się wypowiadać, ale w dniu jutrzejszym mogę podać więcej szczegułów jak zaglądnę do znajomego.

thx :drinkbeer:

przeglądając ogłoszenia można dojść do wniosku że dobrym przebiegiem do sprzedaży jest cyfra ok 30 tys :-D Nie za dużo nie za mało a w sam raz- nieistotne czy moto ma 2, 3 czy 10 lat :roll:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszyscy dochodzą do tego wniosku już po 3 dniach poszukiwań. To typowy przebieg motocykla.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A miałem nadzieję że będzie inaczej, uczciwiej, łatwiej... ech jednak dobrze to już było...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A miałem nadzieję że będzie inaczej, uczciwiej, łatwiej... ech jednak dobrze to już było...

Będzie będzie- pod koniec kwietnia prawdopodobnie (na90%) mój będzie:

-GS 2003 Twin Spark

-ABS, kufry, grzane manetki,

Przebieg 50700:

Przy 37000 wymieniony łańcuch rozrządu, płyn w układzie hamulcowym,olej +filtr, olej w lagach, itd.

Przy 45000 wymieniona opona - przód.

Przy 47000 wymieniony zestaw napędowy, klocki (przód), linka sprzęgła, olej, opona (tył).

Przy 50700 wymienione łożyska główi ramy, pompa "wody" i ...jeszcze nie wiem co. W tej chwili stoi u mechanika

Edytowane przez Debian

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fajnie. Twój? Bo wiesz, giełda jest kilka tematów niżej...

Celowo o przywitalni nie pisze żeby Jarek miał co robić ;)

Edytowane przez arthurr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jakieś opinie na temat tego egzemplarza?

http://otomoto.pl/bm...r-M3909250.html

- brak oryginalnych nalepek => prawdopodobnie był malowany

- rdzawa tylna tarcza

- opony do wymiany

- brak ciężarków na kierownicy

- brak gum na podnóżkach

- i pampersa też brak.

była mowa o nim w tym wątku http://f650gs.pl/topic/6314-zapytanie-odnosnie-konkretnych-ofert/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

przepalenie świadczy o dawaniu w gaz :) ale wiesz, to jest w zasadzie normalne w tych motkach (tylko nie aż tak).

Będziesz miał więcej fotek to wrzuć

Odnośnie tego sprzętu to widziałem go osobiście. Klient miał dwa do sprzedania i około trzech tygodni temu jeden kupił mój znajomy. Obydwa miały delikatnie poprzycierane plastyki czego niestety na zdjęciach nie widać. Sam przebieg ponoć org. - ma na to jakieś papiery z wojska oczywiście duńskie.

Egzemplarz który jest teraz w ofercie jest już na polskich blachach - poprzedni nie był jeszcze rejestrowany w Polsce i z tego co wiem urząd komunikacji stwarzał jakieś problemy z papierami ale sprzedający w końcu to załatwił.

Mały zgryz wyszedł z elektryką. Od początku nie działałała część kontrolek w liczniku - sprzedający próbował tłumaczyć to tym że moto może było przestane i któreś piny mogą źle stykać. W sumie po kupnie okazało się że spalona jest płytka licznika - jakieś małe ustrojstwo (wymienił zegary i wszystko gra). Plus taki że dzięki temu zbił sporo z ceny. Dodatkowo pamiętam że 2oo które jest teraz wystawione miało rozprute siedzisko.

Ogólnie mogę powiedzić że sprzęt po bliższym przyjżeniu się sprawia wrażenie jak by miał sporo więcej przejechane niż deklaruje sprzedający. Co do stanu technicznego po delikatnym rozebraniu moto chyba jest nieźle, nie chcę się wypowiadać, ale w dniu jutrzejszym mogę podać więcej szczegułów jak zaglądnę do znajomego.

Dorzucam kilka fotek które otrzymałem :)

https://plus.google.com/photos/112198964110240536999/albums/5989946700895839729?authkey=CJzomIzg5Pv0yQE

Mixtura- jak tam kolega zadowolony? Podejrzewam że obydwa motocykle są podobnie "utrzymane''

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pierwsze co bym zrobił to ogarnął te kierunki z tyłu ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×