Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2022 Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 183 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2022 Daniel chyba łyknie moto 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2022 Toć to amfibia nie motocykl. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2022 2 godziny temu, ben napisał: Daniel chyba łyknie moto Za droga jak na tego typu motocykl.. w mojej ocenie oczywiście no i pewnie głównie dlatego, że nowa, brak na rynku wtórnym, porównując np. do Yamahy T7... ale pojeżdżę sobie skoro dają 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 3 Wrzesień 2022 Straszny brzydal Aale jedzie ładnie Nagrałem nawet film.. kiedyś ujrzy światło dzienne Generalnie zawieszenie ustawione było na miękkie i to było bardzo mocno czuć, choć nie dobiło wogóle, taka jazda tapczanem Mimo takiej miękkości zaskakująco stabilny na dziurawych winklach Poza tym silnik wkręca się na obroty i chwilę to trwa, porównuje do Huski, ale tu jednak inna masa Jak już się wkręci to coś tam jedzie, nie można złego słowa powiedzieć W terenie fajnie sobie amortyzuje dziurki, tak jak lubię, niestety opony nie nadawały się nawet na ten szuter Pirelli STR Wydaje mi się że licznik znacznie zawyża prędkość, ale nie miałem jak sprawdzić niemniej przy 170 km/h czerwona kontrolka obrotów miga cały czas .. nie wiem po co Kanapa nawet wygodna.. Kierownica fabrycznie dosyć wysoko, dzięki czemu super wygodna, a dla mnie, jazda na stojąco super, nie trzeba podwyższać Podsumowując, lepiej jedzie jak wygląda, choć o gustach się nie powinno podobno dyskutować Wrażenia bardzo pozytywne, polecam ŻANETKALETA Gdyby nie ta cena 57 tys zł za wersję w tej kolorystyce,a zatem kolor 3 tys zł to chyba coś nie teges.. wydaje mi się Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 3 Wrzesień 2022 2 godziny temu, dakarowy napisał: .....niemniej przy 170 km/h czerwona kontrolka obrotów miga cały czas .. nie wiem po co Bo to dla takich co mają problem z właściwą zmianą biegów. Zwyczajnie sygnalizował, że czas na dwójkę... 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 3 Wrzesień 2022 Tę kontrolkę od obrotów, powinno dać się ustawić wedle potrzeb. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2022 (edytowane) Przeglądam co tam mi się wczoraj nagrało i... muszę jeszcze kilka rzeczy dodać, np. to że skrzynia biegów jest bardzo cichutka, dawno nie zmieniałem biegów z taką dokładnością i precyzją, ciszą, bez szarpnięć i walenia jak młotem w kowadło, za każdym razem biegi bardzo dobrze się zapinały, co np. w Husce nie zawsze jest takie oczywiste.. szczególnie 4ka a np. w GSie musi szarpnąć Tu minus nie minus.. dużo gorzej, nim w dwóch powyższych, zmienia się biegi bez sprzęgła Ponadto przełączanie trybów jazdy w trakcie jazdy (ABS i kontrolą trakcji) bez konieczności zatrzymywania, coś na wzór ustawiania esa w GS gdzie jak się widzi dziurawą drogę, dwa kliknięcia i jest comfort, a potem wyjeżdża na rowniutki asfalt i już normal, cxy tam hardsport Tu kilka kliknięć kciukiem i już mamy offroad, urban, individual, albo.. jeszcze tam jakiś.. jakiego teraz nie pamiętam Ochrona przed wiatrem.. tu też jest naprawdę spoko, wg mnie, dla mojego wzrostu, jazda w kasku z daszkiem nie wymaga żadnych dodatków typu deflektor czy zmian szyby na akcesoryjną Hamulce.. ma.. podobno lepsze od Tenery, ale to musze zweryfikować w przyszłości, dlatego w najbliższym czasie umawiam się w to samo miejsce, bo ten diler jest również przedstawicielem Yamahy i.. Ducati.. obiecał, że niebawem będzie miał Ducati Desert, którym też polecił mi się przejechać a mnie długo namawiać przecież nie trzeba Koła..21/18 i co ważne.. bezdętkowe.. czy lepiej czy gorzej? Nie wiem, każdy lubi coś innego, dla mnie na plus. Patrząc pod kątem dostosowywania motocykla pod siebie i pozakupowej konieczności zakupywania dodatkowych akcesoriów, wydaje się że nie powinno być z tym motocyklem aż tak źle, bo wiele rzeczy ma po prostu na stracie dobrych albo raczej wystarczających A.. poza tym że straszny z niego brzydal, to nie ma grzanych manetek ..a w internetach śmieją się z korka wlewu paliwa, który wygląda jakby był przeszczepiony z trabanta I kilka fot tego brzydala, bo tapatalk to gówno straszne Fura była po ślizgu poczynionym przez jednego z testujących A tak to wygląda.. w terenie Ta czacha .. wg mnie.. jest wizualnie tragiczna Edytowane 4 Wrzesień 2022 przez dakarowy 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2022 Na żywo wygląda odrobinę lepiej, a jechał Pan 790 lub 890? Trochę nie ten przedział cenowy ale czuć różnicę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2022 Jak znajdę czas to w tygodniu jakoś pojeżdżę. Jak nie, to biorę na weekend i śmigamy nad morzetaptarapta 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Ghost 634 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2022 A więc i ja coś wtrącę, jednego dnia udało się dorwac obydwa sprzety: Kilka moich przemyśleń póki coś tam jeszcze pamiętam no i różnic. Motocykle zrobione z dwóch różnych światów jak dla mnie, T7 na maksa prostota, Tuareg jednak uderza w nowoczesność. Wyswietlacz: - T7 monochromatyczny z podstawowymi danymi, jedyna opcja ustawienia czegoś dodatkowo to przycisk wyłączający ABS na dwa koła, - Tuareg, kolorowy wyświetlacz, masa funkcji, tryby jazdy raind, off Road, Urban, indyvidual gdzie w tym ostatnim można po ustawiać własne preferencje jak np poziom działania kontroli trakcji, chyba 4 stopnie, itd mi się nie chciało przeklikiwac wszystkiego, (w T7 brak kontroli trakcji), do tego dedykowany przycisk pod prawym kciukiem do szybkiego przełączania trybów jazdy, Systemy wspomagające: - T7 ABS z możliwością wyłączenia, - Tuareg kontrola trakcji z możliwością ustawienia czułości działania, ABS z możliwością wyłączenia, tempomat w standarcie co mi bardzo pasi, nie wiem czy był Quickshifter nie sprawdziłem i nie zapytałem, Hamulce: - T7 jak dla mnie całkiem spoko i bardzo dobrze dozowane, - Tuareg dobre sprawne hamulce ale trochę za ostro reagują wg mnie, na luźnym mi ten przód trochę wadził, Zawieszenie: - T7 do turystyki i zwiedzania się nada, ale wg mnie za bardzo gumowe, nie bez powodu w tym roku jest możliwość dopłacenia do ohlinsa na tył - Tuareg jeździło mi sia bardzo dobrze i zdecydowanie na plus wg T7, Silnik: - T7 fajnie oddaje moc, moje odczucia były takie jakby był większy moment obrotowy, bardzo sprawna reakcja na gaz i bardzo liniowe przyspieszenie (wersja rally miała komin akrapovica co może nie być bez znaczenia), - Tuareg fajnie liniowo przyspiesza, ale jakoś tak na szybkościomierzu rosło a nie było tego czuć, Prędkość przelotowa: - T7 mi było optymalnie przy standardowej szybie tak 120-130 (wg GPS T7 zawyza wskazanie o 10km/h), - Tuareg tutaj 130 - 140 (nie miałem jak porównać z GPS), Skrzynia biegow: - T7 pewnie wchodziły mi bardzo pasowała praca skrzyni, - Tuareg nie wiem, nie pamiętam, było gładko, fajnie i tyle, Korek wlewu paliwa: - T7 z trabanta, - Tuareg z malucha, Wysokość siedziska: - T7 miałem w wersji z Kanapa rally i na nierównym podłożu było już dość wysoko, trzeba uważać, do tego Kanapa nie za szeroką i dość twarda więc co kto lubi, - Tuareg odnoszę wrażenie że był nieco niższy, dość łatwiej znaleźć podparcie noga, Kanapa wydawała mi się wygodniejsza niż w T7, Pozycja siedzaca: - T7 bardzo dobrze i wygodnie, - Tuareg, jak dla mnie ta kierownica miała dość dziwne ustawienie, dużo lepiej czułem się na T7, Jazda w zakretach: Tu na plus dla T7, obydwa motocykle na pirelli str, wg mnie T7 dużo chętniej wchodziła w głębsze zakręty ale to subiektywne odczucie. Wyposazenie: - T7 w wersji rally, wydech akrapovic, Kanapa rally, osłona chłodnicy, gumowe nakładki na zbiornik paliwa, gruba płyta pod silnikiem, podstawka centralna, handbary, - Tuareg kontrola trakcji, tempomat, osłona pod silnik, handbary, i pewnie jakieś tam inne dodatki aż tak tutaj nie wnikałem, Cena: - T7 rally 56.700 minus 3% rabatu bo tyle mogą dać to wychodzi jakieś 55 tys - Tuareg też 3% rabatu, po rabacie 56tys. Podsumowując dwa fajne motocykle, jeden z elektronika drugi bez. Tuareg jest krótko na rynku i ja jednak boję się że ze zaczną wychodzić jakieś problemy pierwszych egzemplarzy jak to często bywa. T7 fajna i sprawdzona konstrukcja, tak naprawdę najbardziej boli mnie tam zawias który po prostu powinien być lepszy no chyba że. Ie koniecznie lata się w teren. Jest jeszcze najnowsza odsłona T7 World raid, swietny zawias kyb, jest elektronika, jest tablet ale można tylko po patrzeć zamówić na ten rok nie ma opcji no i jest jeszcze jedna bolączka, strasznie utyła, jakieś 25kg cięższa od dotychczasowej wersji jak dobrze pamiętam. Mimo ochów i achów ja jakoś bezpieczniej czuł bym się kupując T7 i w razie potrzeby w przyszłości inwestycja w inny zawias, chodź tył mona już zamawiając w salonie wziąć dużo lepszy z ohlinsa. Poemata żem trzasnął 12 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 4 Wrzesień 2022 Zawiasy T7 mają regulację więc może wystarczy tym się pobawić taptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2022 taptarapta 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2022 Ładny. Kopie? Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2022 Fajnie jeździ, choć T7 w talii węższa i mam wrażenie, że kanapę ma lepsza, znaczy wygodniejsza.Tuareg ma ma pewno duży plus za ride by wire i tryby jazdy dostępne prostym przyciskiem pod kciukiem, ktorym mozna sterować w czasie jazdy. Praktycznie cały czas przelatałem w trybie indyvidual z wyłaczoną kontrolą trakcji.Nogi lepiej od wiatru chronione. Opanowałem nawet sterowanie tempomatem taptarapta 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2022 taptaraptaNo i? .. w porównaniu do T7?P.s. a mnie się skasowały nagrania zjazd próbnych szkoda.. byłby film o kopaniu Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2022 No i mam jeszcze 2 lata leasingu na terese Tuareg zdąży się pozbyć w tym czasie chorób wielu dziecięcego. Dla mnie to jest własciwy kierunek. Lekki turystyk, ktorym wjadę wszędzie, przy moich miernych umiejętnościach, z bajerami jak w Tigerze tylko bez koniecznosci przekopywania się przez menu i wagi mastodonta.Przelecialem nim te same drogi, w które pcham się T7 i odkryłem nowe, albo alzheimer mi tak mówi. Na trybie IND fajnie i ochoczo dupą zamiata juz przy lekkim dokręceniu manety taptarapta 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2022 Obawiam, się włoch zostanie włochem (ciekawe ale się psuje), japończyk japończykiem (nudne ale niezawodne) a austriak austriakiem (zapieprza ale trzeba grzebać). 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2022 Aaa... i co dla mnie ważne... mam bliżej do ziemi, co może mieć niebagatelne znaczenie wobec faktu, że w moim wieku to już się kurczę, a zbyt rosły nigdy nie byłem No i jeszcze jeden atut to bezdętkowe opony, a raczej odpowiednie felgi A czy ładny?Ładny to jest R1150R sprzed 20 lat albo Yamaha Bulldog. A to jest fajny osiołek do podrózowania i trochę do ciorania po krzakach taptarapta 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 15 Wrzesień 2022 (edytowane) 8 godzin temu, Marcin N napisał: Aaa... i co dla mnie ważne... mam bliżej do ziemi, co może mieć niebagatelne znaczenie wobec faktu, że w moim wieku to już się kurczę, a zbyt rosły nigdy nie byłem No jakbym nie liczyć to każdy z nas ma bliżej do ziemi, niektórzy w całości inni spopialali ale wszyscy tam trafimy memento mori. Edytowane 15 Wrzesień 2022 przez KaeS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 15 Wrzesień 2022 A propos czy się psuje... wskaźnik paliwa coś nie banglałtaptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 15 Wrzesień 2022 16 minut temu, Marcin N napisał: A propos czy się psuje... wskaźnik paliwa coś nie banglał taptarapta Bo to jest akcja na drożejące paliwo - bak+ 1 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 15 Wrzesień 2022 27 minut temu, Marcin N napisał: A propos czy się psuje... wskaźnik paliwa coś nie banglał Trzeba było zatankować może 2 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 15 Wrzesień 2022 Nie... ponoć od początku nie wskazywał ilości zatankowanej.Za to porzednik testujący wykazał się wielką wyobraźnia, bo osiagnąl prędkość maksymalną 198kmh, a potem pojechał na żwirownię i ściorał sprzęt pozbawiajac go lusterka i obdarzając głebszymi lub mniejszymi rysami i wgniotkamitaptarapta 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 15 Wrzesień 2022 44 minuty temu, Marcin N napisał: Nie... ponoć od początku nie wskazywał ilości zatankowanej. Za to porzednik testujący wykazał się wielką wyobraźnia, bo osiagnąl prędkość maksymalną 198kmh, a potem pojechał na żwirownię i ściorał sprzęt pozbawiajac go lusterka i obdarzając głebszymi lub mniejszymi rysami i wgniotkami taptarapta Ciekawe jak wygląda umowa przy braniu testówki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach