Skocz do zawartości

Recommended Posts

Nie do końca - w 2001 BMW zaktualizował dane i od tego czasu obowiązują następujące wartości:

Widziałem to :-) nie wiem kto ma rację i nie chcę nic sugerować, ale z drugiej strony po 10 latach nie dotarło by to do autorów manuali? (ja mam np. wydanie 2011)

peace ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

E spoko ja w ogóle jestem pokojowej natury. Autorzy manuali uznali zapewne, że może lepiej jest dla nich, jeśli nie będą się wychylać i podadzą większe wartości. One w dolnej/górnej granicy mieszczą się w tych nowych (wartości 0,10 i 0,30 dla wylotowych). TSB dopuszcza niższe niż 0,10 wartości i to jest novum - po stronie wylotu prawie po staremu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na Allegro podobne ceny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wracając do pimpowania...

Czarne fele mi się zaczęły śnić po nocach, to żem majtnął taką wizualizację:

pimp.jpg

Przy okazji ręka mi poszybowała w paletę kolorów, do której BMW się chętnie przyznaje przy okazji rocznicy GS'a i zacząłem myśleć o naklejkach własnego autorstwa, co to wiadomo mocy dodają dziesiąt procent, a przy okazji zakryłyby szpecące rysy, które brytole zostawili na baku ;)

Alik, bawiliście się z Vengoshem w jakiś projekt, jak będzie wyglądało moto po wszystkich zabiegach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Wracając do pimpowania... Czarne fele mi się zaczęły śnić po nocach, to żem majtnął taką wizualizację: pimp.jpg Przy okazji ręka mi poszybowała w paletę kolorów, do której BMW się chętnie przyznaje przy okazji rocznicy GS'a i zacząłem myśleć o naklejkach własnego autorstwa, co to wiadomo mocy dodają dziesiąt procent, a przy okazji zakryłyby szpecące rysy, które brytole zostawili na baku ;) Alik, bawiliście się z Vengoshem w jakiś projekt, jak będzie wyglądało moto po wszystkich zabiegach?

No kurcze pięknie! tak GSowo adventure'owo.. Tylko jeszcze bym szczelił plajstiki i bak na biało. A ta paleta wywodzi się od firmy M chyba - ta co robi silniki M-power i modyfikacje puszek serii 3,5,6. Co ciekawe, to te same kolory co w pierwszych GS 30 lat temu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie bawiliśmy się. Od razu na poważnie zabraliśmy się do roboty :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie bawiliśmy się. Od razu na poważnie zabraliśmy się do roboty :)

Nie? ;) A ja jakbym gdzieś widział...

Picture171.jpg

:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O Święta Tereso! Ja z tego projektu biorę tylko zawiechę i felgi :lol: ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hm, ciekaw jestem jak będzie wyglądać efekt końcowy.

Dzisiaj zamontowałem w mojej gniazdo na zapalniczkę i poprowadziłem przewody do akumulatora, muszę jeszcze wstawić ukryty wyłącznik, bezpiecznik i wsio, całość za jedyne 5 złotych i 50 gorszy.

Wszystkiego dobrego i powodzenia w kolejnych modyfikacjach, pozdrawiam Tomek.. :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zamiast ukrytego wyłącznika zamontuj przekaźnik którego sterowanie proponuje podlaczyc np pod światło pozycyje tylne.

Ja mam podłączone gniazdo i grzane manetki (przypomne że mam suzi a tu takich extrasów w standarcie nie ma :-)) pod przekażnik który się załącza po włączeniu świateł. Jako że świateł wyłączyć się nie da można przyjąc ze obwód działa po zapłonie. Jeżeli chodzi o przekaźnik to kupiłem najzwyklejszy z 4 pinami. Na pinach są oznaczenia cyfrowe a podłaczone mam tak:

- 85 "-" aku

- 87 "+" manetki + gniazdo

- 30 "+" aku (na tym kablu mam bezpiecznik)

- 86 "+" światła

Przekaźnik to koszt 12 zł z tego co pamiętam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W sumie czemu nie, pomyśle jeszcze nad tym.. :)

Samo podłączenie to nie problem, na zajęciach ciągle budujemy układy oparte na tych elementach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik!? Co dalej Vengosh'a GS'em?

Nie ma zadnych nowych fotorelacji i nie ma co czytać :-(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik wraca z gór. :) Wykończony tak, że nawet telefomu nie ma siły odebrać. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik!? Co dalej Vengosh'a GS'em?

Nie ma zadnych nowych fotorelacji i nie ma co czytać :sad:

Strażnik oleum złożył Alikowi zapotrzebowanie. Teraz kupe ludzi przez zimę remontuje motki . Więc Alik części opcha chyba szybko i dla forumowiczów z jakąś promocją . A na promocje nie ma rady. :drinkbeer: :-P :-P :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Relacja w przyszłym tygodniu nowy odcinek. :) Może nawet będą kartony.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciąg dalszy nastąpił, niestety zdjęcia będa później.

Dokonałem:

• demontażu gmoli, stelaży pod kufry, osłony silnika,

• rozpocząłem demontaż elektryki, regulatora napięcia, odłaczenie wszystkich połączeń od silnika, odłaczenie przewodów paliwowych, filtra paliwa, komputera centralnego,

• przygotowania do odkręcenia wydechu - utrudnione przez nieznany obiekt, który 10 lat temu był śrubą, mocującą opaskę wydechu,

• demontaż chłodnicy i węży układu chłodzenia - chłodnica cieknie, więc zawiozę ją do przejrzenia/naprawy

• demontaż podnóżków rozpoczęty - główki śrub nie wyglądają najlepiej po kilku trafieniach kamolami,

• demontaż koła tylnego, pampersa, - tulejki dystansowe to ciekawy widok,

Motek powoli przeobraża się w górę plastik i metalu ułożoną w kartonikach w kącie garażu. Każda lakierowana część plastikowa zawinięta jest stretchem a śrubki w woreczku przymocowane do elementów, które mocowały. Nie powinno być dzięki temu problemów z ich identyfikacją. Mam wrażenie, że w pewne miejsca zaglądam jako pierwszy od 10 lat. ;)

Czas na małe prace Dremelem, aby uwolnić wydech i podnóżki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

40 złotych netto za 400ml.

Podobny specyfik Shella - 11 PLN.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik się obija w zamieszczaniu newsów więc wczoraj ruszyłem do Poznania aby zobaczyć co i jak. Moto do połowy rozebrane, stoi sobie na dywanie i jest jakieś takie niespotykanie czyste. Lewego tłumika nie da się zdjąć bo śruba się spiekła (trza ciąć panie), wahacz ma jakiś luz, coś tam przy tylnym kole nie halo (Alik mi tłumaczył ale nie potrafię powtórzyć bo ostatnio mam głowę przepełnioną :lol:) i centralna stopka się wygła po moich terenowych szaleństwach :lol:. Chłodnicę będę naprawiał we własnym zakresie w przerwie pomiędzy Świętami, a nowym rokiem (podobnie jak u Przemkadab, dziurę zrobiła w niej śrubka, która dostała się tam nie wiadomo skąd). Następny etap to tłumik i wyjęcie silnika z ramy. Oto fotki obiektu w obecnym stanie:

20111213637.jpg

20111213638.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oooo, Alik masz nowy dywan w garażu :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To izolacja na zimę, żeby od podłogi mniej "ciągło". :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiedziałem, że dywan się Wam spodoba. Mnie też zwłaszcza jak muszę na poziom gruntu zejść. Mam jeszcze drugi - w samochodziki ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×