Skocz do zawartości

Recommended Posts

Regulator już na miejscu interesuje mnie jeszcze mocowanie cewki zapłonowej gdzie w jakiej pozycji się znajduje?

Musiałem na chwilę przerwać składanie bo brat stwierdził że podpali pusty stawek bez wody wypełniony krzakami.

Stwierdził że jak spali to będę mieć nową trasę do wyskoków w sadzie.

24032012807.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra robota trwa.

Pozostało umocowac cewkę, podłączyć na stałe akume i zrobić ożywianie Motka.

Alarm mi pyka i tu pytanko czy wyłączając alarm ma dać dzwięk 2 razy czy raz.?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I co każdy patrzy a nikt nie pamięta gdzie jest przykręcona cewka?

275.png

Jak mi powiecie lub macie zdj to dawać bo stoję z robotą.

Jak mi dacie odp. to będzie niespodzianka :-P

Vengosch już wie a wy nie

uid_d99f0d34452fed4b27ca1b4bd468c48b1302011675391_width_700_play_0_pos_3_gs_0.jpg

A tak po za tym ominęły was ziemiaczki z ogniska.

Takie z masełkiem i solą!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na tych dwóch śrubkach:

valve3.jpg

W ten spsób:

valve1.jpg

Fotki z neta, nie chciało mi się iść do garażu :-P

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki Mehow.

Filmik się zgrywa więc na razie fotki

Regulator napięcia na miejscu

24032012811.jpg

Środek myjący w silniku zrobił swoje więc czas na nowy filterek.

W serwisówce mamy że wchodzi do Gs-a 2.3l a mi za cholerę nie weszło więcej jak 2l

24032012811.jpg

Obecnie moto już ma założoną osłonę silnika i gmole

W poniedziałek poprawię pozycje cewki i poskładam do kupy wszystkie plastiki i wymienię klocki hamulcowe

Motek będzie wisiał na linie tak że będzie gotowy do przyjęcia kół

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W serwisówce mamy że wchodzi do Gs-a 2.3l a mi za cholerę nie weszło więcej jak 2l

a odpaliłeś :?: bo po dolaniu trza odpalić i potem dodać resztę ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motorek pracował na środku myjącym z olejem ogółem 30min na wolnych obrotach, Przerwy po 10min i 10 min pracującego silnika.

Po spuszczeniu wszystkiego I z silnika, filtra, korka oleju i zbiornika oleju.

po wlaniu oleju i odpaleniu motka nie wejdzie chodzbym chciał ani ciut więcej olej w oczku na pracującym silniku i na wyłączonym także.

Może pużniej się unormuje

Prawdopodobnie czujnik oleju jest zafajdany bo mruga kontrolka na niskich obrotach tak powyżej 3 tys obrotów gaśnie

( martwi mnie fakt iż ja nie słyszałem tego silnika jak chodził przed początkiem prac)

Jeśli ktoś pamięta to niech poda jaki opór powinien mieć czujnik oleju bo może jest wadliwy.

A tutaj filmik pierszego uruchomienia pacjenta Gs-a po zalaniu środka czyszczącego wraz z olejem.

Do mnie przyjechał w zime wiec czas na OBUDZENIE go ze snu Zimowego

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nFGkrtadIRE

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czujnik do wskaźnika ma jakiś ta opór . Do kontrolki wg mnie działa zero jedynkowo . Wł Wył . coś podobnie jak włącznik ciśnieniowy .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Baler, prawa soczewka od lampy przedniej powinna palić się na światlach mijania (jako postojowe). Czujnik ciśnienia oleju mnie trochę zmartwił bo krótko przed oddaniem motka do Alika go wymieniałem :?. Co tam z przodu dymi?

Edytowane przez Vengosh10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motorek pracował na środku myjącym z olejem ogółem 30min na wolnych obrotach, Przerwy po 10min i 10 min pracującego silnika.

Po spuszczeniu wszystkiego I z silnika, filtra, korka oleju i zbiornika oleju.

po wlaniu oleju i odpaleniu motka nie wejdzie chodzbym chciał ani ciut więcej olej w oczku na pracującym silniku i na wyłączonym także.

Może pużniej się unormuje

Prawdopodobnie czujnik oleju jest zafajdany bo mruga kontrolka na niskich obrotach tak powyżej 3 tys obrotów gaśnie

( martwi mnie fakt iż ja nie słyszałem tego silnika jak chodził przed początkiem prac)

Jeśli ktoś pamięta to niech poda jaki opór powinien mieć czujnik oleju bo może jest wadliwy.

A tutaj filmik pierszego uruchomienia pacjenta Gs-a po zalaniu środka czyszczącego wraz z olejem.

Do mnie przyjechał w zime wiec czas na OBUDZENIE go ze snu Zimowego

http://www.youtube.c...e&v=nFGkrtadIRE

Nie wiem, czy aby opróżnić miskę olejową do cna, nie należałoby przechylić motonga na lewą stronę. O ile śruba spustowa jest z boku. Te 0,3 l to może być właśnie to, co zostało tu i tam a zakamarkach różnych. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wymieniać czy naprawiać otóż jest pytanie?

A jaki jest poziom oleju w okienku? Może stary olej nie jest zlany do końca (razem jest go za dużo w układzie) i czujnik przy 3 tys gaśnie bo olej przy dodaniu gazu jest zasysany przez pompę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W okienku jest na maxa po odpaleniu spada o 0.5cm 1 cm od góry oczka!

Olej spuszczany ze zbiornika śrubą spod spodu poz nr 1 i korkiem spustu oleju.

Oraz obudowa filtra była otwarta tak ściekało sobie przez pół godz.

94.png

Połączenia lampy przed rozbiórką wyglądały tak a czy się zgadzają z tymi zdj sprawdzę w poniedziałek.

2012-02-10+15.00.47.jpg

2012-02-10+15.00.54.jpg

2012-02-10+15.01.32.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

2012-02-10+15.01.32.jpg

W tym wolnym gniazdku po prawej powinna być też wtyczka ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już mam

tu widać odpięty kabelek

2012-02-10+15.00.47.jpg

Sądzę że to mogło nastąpić ale jak tam musi być tzn że tam się ten kabek znajdzie i będzie działać jak się należy!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Baler, przy takim zamontowaniu śruby spustowej moto trzeba przechylić na lewą stronę i wtedy wszystko powinno zejść. Jeśli czyściłeś silnik detergentem wymieszanym z olejem, to nie można wykluczyć, że trochę tego cuda zostało i olej jest rzadszy niż ustawa przewiduje. W konsekwencji lampka ciśnienia oleju może gasnąć później, bo trudniej utrzymać właściwe ciśnienie oleju. Nie mam pewności, tylko tak sobie gdybam. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może jak zalejesz olejem cały układ to wróci do normy, w końcu płyn do płukania silnika jest rzadszy od oleju. Gorzej jak się okaże że po wypłukaniu nagaru pojawiły się luzy na pompie oleju, korbowodzie i innych elementach.

Edytowane przez elektrician

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Syfu nie było!

Korek spustowy na magnesie nic nie miał, czyściutki bez opiłków.

Jak się rozszczelnił to damy motodoktora i zalepi się z powrotem :-P

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moja córka Klaudia nie może się doczekać Przejazdzki na Gs-ie Jacka

Zmartwiła się tylko że Motek jeszcze nie w kpl.

11867e12ce.jpeg

i to samo tu

25032012816.jpg

Edytowane przez baler1950
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moja córka Klaudia nie może się doczekać Przejazdzki na Gs-ie Jacka

Zmartwiła się tylko że Motek jeszcze nie w kpl.

11867e12ce.jpeg

i to samo tu

25032012816.jpg

Spoko, Klaudia ma przejażdżkę zapewnioną :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam nadzieję, że najbliższy weekend będzie momentem kulminacyjnym tego długiego projektu, nie wiem tylko jak dotrę do Balera żeby odebrać motocykl :?. Może ktoś z okolic Poznania, Torunia, Bydgoszczy ma ochotę na przejażdżkę z plecaczkiem (w sumie to z plecakiem i to ze stelażem :lol:) w najbliższy weekend w Balerowe okolice? Oczywiście paliwo stawiam :-).

Edytowane przez Vengosh10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprawa z olejem się wyjaśniła

Tutaj zmiana filterka i resztki płukacza

24032012812.jpg

Brakujące 0.3l oleju silnikowego też znalazło swoje miejsce w zbiorniczku oleju.

Denerwował mnie temat świecącej kontrolki oleju więc wykręciłem czujnik oleju żeby sprawdzić jego poprawność działania. ( jest ok )

Więc jak ok to musi walić olejem z miejsca czujnika wsadziłem rurkę do otworu i cheja odpalamy

Odpalił na strzała obroty 1500 a oleju nie ma w rurce.

Po zgaszeniu motka i odpaleniu ponownie po dodaniu obrotów olej zaczął walić w rurkę.

Hurrrrrrrra pompa działa!

Czujnik wkręciłem kabel podpiąłem i sprawdziłem stan oleju poniżej oczka więc dolałem Owe brakujące 0.3litra oleju

Razem w silniku już jest servisowe 2.3litra.

Po odpaleniu Gs-a kontrolka prawidłowo zgasła

Wracając do tematu świateł

To stare podłączenie przed moją ingerencją

2012-02-10+15.00.54.jpg

A to moja zakończona robota

25032012815.jpg

Kable prawidłowo podpięte. Po lewej stronie są światła pozycyjne ale do nich nie dochodzi prąd.

Więc w lampie już grzebać nie muszę.

Te same kable idą do świateł tylnich które działają.

W wolnym czasie jeszcze na to zerknę!

Na dzień dzisiejszy to do jazdy po drogach to tylko brakuje kół.

No i śrubki muszę jeszcze poznaczyć

Jak film się nie wyświetli to Administrator zrobi swoją powinność.

http://www.youtube.com/watch?v=OtAp3ZESmIw

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Yuppi!! :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×