Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2011 Kto posiada, zwlaszcza w F650? Jak z ochrona przed wiatrem? Mysle o takich www.funmotors.pl/product_info.php?products_id=278 plus dodatkowe 'spoilery' do nich, ale nie wiem, czy podejda do kierownicy w Efce. Warto kupic? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2011 W eFkach masz te ciężarki na końcach - nie wiem czy Acerbisy to rozwiązanie plug’n play. Na pewno można dołożyć do nich spoiler - już moje lepiej chronią nić te co są w GSie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jasinek 6 043 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2011 Po zamontowaniu możesz mieć problem ze skrętem kierownicy. Mogą zaczepiać o owiewkę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2011 Mam identyczne. Świetnie chronią od wiatru. W połączeniu z grzanymi manetkami znacznie poprawiają komfort jazdy. O nic nie chacza, o nic nie zaczepiają ! Uploaded with ImageShack.us Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2011 No to super. Gdzie kupowales? Bo najchetniej w tym samym sklepie kupilbym powiekszacze / owiewki do nich :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
martix35 66 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2011 Jako że posiadam handbary Acerbis muszę potwierdzić obawy Jasinka, przy maksymalnym wychyleniu kierownicy opierają się o owiewkę, ale przy normalnej jeździe nie ma to żadnego wpływu, jedynie przy manewrach na parkingu trzeba uważać. Ogólnie jestem zadowolony, nie wieje w ręce :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2011 Rozumiem, ze do oryginalnych BMW nawet nie ma co porownywac ;-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 4 Listopad 2011 Juz kupiłem go z takimi handbarami tzn. taki przyjechał z rajchu. Mi o nic nie obciera. Chyba,że mówicie o wersji ST gdzie kierownica jest niższa,lub to po prostu kwestia regulacji Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 4 Listopad 2011 Jeszcze jedno, które Acerbisy kupić? Bo jest ich kilka typów. Myślałem o modelu Rally Brush i do tego spoilery ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 4 Listopad 2011 Tak jak widzisz mam ten model i sobie chwale. Są solidne,a spoiler jest wystarczająco duży,żeby w dłonie nie wiało Od nich ostatnio spoilery kupowalem http://moto.allegro.pl/acerbis-oslona-dloni-rally-brush-red-tanio-i1881322583.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 24 Listopad 2011 No więc kupiłem i jest problem. Za ciasno :/ Co proponujecie? Będzie trzeba na pewno przedluzyć w jakimś miejscu mocowanie. Wydaje mi się, że łatwiej od strony zewnętrznej dać jakiś płaskownik ale chętnie wysłucham innych porad. Aktualnie się nie mieszczą klamki i jest nieprzyjemnie :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 24 Listopad 2011 (edytowane) Wg mnie źle je montujesz, do tego one są pdpd elastyczne więc trzeba je naciągnąć na zwnątrz.. od środka natomiast ja spróbowałbym je zamocować przed wzmocnieniem poprzecznym kierownicy (jeśli się da), trudno tak ze zdjęć to odczytać, ale one chyba będą dużo za długie wtedy co? Edytowane 24 Listopad 2011 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 24 Listopad 2011 Zeby zamontowac je za poprzeczką będę musiał klamki sprzęgła i hamulca przesunąć w górę albo dół bo inaczej wychodzą akurat w miejscu gdzie handbar idzie. Ale moze wtedy odegnie się na tyle, żeby odsunął się od klamek i da się całość zmieścić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 24 Listopad 2011 Trzeba powyginać - zmniejszyć kąt do 90 st albo trochę mniej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 24 Listopad 2011 Posłuchać Tereski, a ochraniacze zmiękczyć w gorącej wodzie i wtedy powinny się lepiej dopasować. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 24 Listopad 2011 A nie masz ciezarkow na kierownicy?? Może da rade jakoś za ciężarkiem zamontować?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 No cholera jasna ! Przecież u mnie wszystko pasuje ! A jak przesuniesz mocowanie do miejsca gdzie zaznaczyłem i wszystko skrecisz,to klamka wadzi ? z drugiej strony to samo jest ? Musze zerknac,bo u mnie chyba jakas podkladka dystansowa jest pomiedzy kierownica a handem. Jak możesz to zmierz jeszcze ich dlugosc Uploaded with ImageShack.us Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 Prawdopodobnie najlepiej bedzie dac mocowanie za poprzeczkę, a z drugiej strony zaczepic do kierownicy miedzy kierownica a ciężarkiem. Wtedy powinien się odgiąć wystarczająco. Tylko klamki będę musial przesunąć w górę albo w dół :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 Prawdopodobnie najlepiej bedzie dac mocowanie za poprzeczkę, a z drugiej strony zaczepic do kierownicy miedzy kierownica a ciężarkiem. Wtedy powinien się odgiąć wystarczająco. Tylko klamki będę musial przesunąć w górę albo w dół :) A dobrze widzę że na kierownicy nie ma ciężarków? może gdyby były, to mocowanie obejmą wyszłoby nad poprzeczką? - zawsze te 3 cm szerzej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 Ciezarki odkrecone sa. Cchcialem handbary zamocowac do kierownicy a dopiero potem dac ciezarki ale moze faktycznie ciezarki dam najpierw a dopiero potem handbary. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 Ciezarki odkrecone sa. Cchcialem handbary zamocowac do kierownicy a dopiero potem dac ciezarki ale moze faktycznie ciezarki dam najpierw a dopiero potem handbary. co prawda mam handbary oryginalne, plastikowe - pełniące tylko funkcję wątpliwej owiewki a nie ochrony, ale przykręcone są na ciężarki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 (edytowane) Ciezarki odkrecone sa. Cchcialem handbary zamocowac do kierownicy a dopiero potem dac ciezarki ale moze faktycznie ciezarki dam najpierw a dopiero potem handbary. Oj Marcin Marcin Ty to dalej Anastazja jesteś, nie widziałem jeszcze żeby ktoś handbary koniecznie chciał przykręcić do kiery, a później montować odważnik, myślałem że Ty ich wogóle nie masz (odważników - żeby nie było niedomówień), zakładaj odważniki i dokręcaj do nich dopiero handbary, wtedy na długość będą banglać i nie będzie problemów... zresztą oryginały też tak są montowane, jeśli ma Cię to przekonać ;) Edytowane 25 Listopad 2011 przez dakarowy 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 Hehe. Czyli musze dokupic dluzsze sruby do ciezarkow. A oryginalne bmw u mnie nie sa mocowane do ciezarkow tylko do "gniazda" klamek. No nic, wroce z pracy to bede walczyl dalej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 Ciezarki odkrecone sa. Cchcialem handbary zamocowac do kierownicy a dopiero potem dac ciezarki ale moze faktycznie ciezarki dam najpierw a dopiero potem handbary. Jak słusznie wskazali koledzy ciężarki muszą być najpierw a POTEM handbary. Inaczej kłoci się to z ideą handbarów - jeśli o coś zahaczysz, to przeszkoda ześlizgnie sie po handbarze. Jeśli będzie tam jeszcze ciężarek to pięknie się zahaczy gleba gotowa ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 25 Listopad 2011 Ok. Czyli kupuje dluzsze sruby do ciezarkow a zaczepy przesune za rozporke kierownicy i powinno spasowac. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach