Skocz do zawartości

Recommended Posts

W weekend odwiedziłem ekipę poznańską w składzie Alik, Leff i Bajer celem rozbebeszenia mojego KaTeeMa. Akcja rozpoczęła się w piątek ok 12-tej, stałem pod swoim garażem patrząc na padający śnieg i zastanawiając się co ja najlepszego robię :-o. No ale cóż skoro jestem umówiony to jadę. W drodze trzy razy łapał mnie piękny deszcz i wiało jak w kieleckiem, ale udało się dojechać pod dom Alika. Dalej ruszyliśmy z Alikiem do Leffa, który udostępnił nam swój garaż. Tam czekali na nas Leff z Bajerem :D . Nastąpiło serdeczne przywitanie, zapalenie fajki przed garażem, wprowadzenie Kata do środka, zapalenie fajki w garażu, zapoznanie się z wyglądem zewnętrznym Kata, omówienie zakresu robót na dzień następny, udanie się na kolację. Dalej nastąpiły rozmowy Polaków. Niestety Alik z Bajerem nie byli spieszeni, tak więc do sporzywania wszelakich płynów pozostało dwóch :drinkbeer: . Rozmowy trwały, trwały, trwały........aż nadszedł sen -_- .

Sobota, pobudka o 8.00, kawka, papierosek, kanapka i do garażu. Przybył Alik i zaczęło się rozbebeszanie. Na początek Kat pozbawiowy został kół aby wymienić mu obuwie. I tutaj rozpoczęła się rola Bajera, który urzyczył swojej osoby i samochodu do przewozu, dowozu, robienia zakupów itp. Leff w tym czasie rządził w kuchni (pomimo złego samopoczucia), od czasu do czasu nawedzając nas w garażu i służąc dobrą radą :beer: . Ja ze swojej strony starałem się nikomu nie przeszkadzać, a wręcz powiem więcej, nawet pomagać. Walka z moto trwała cały dzień, z przerwą na przepyszny obiad (w tym czasie Bajer punktował w domu co by mieć możliwość uczestniczenia w wieczornych rozmowach Polaków). Udało nam się w tym czasie:

1. Wymienić obuwie

2. Wymienić klocki i płyn hamulcowy

3. Wymienić oleum (oczywiście z Warszawy przywiozłem nie taki jak trzeba)

4. Wymienić płyn w sprzęgle

5. Dobrać się do cylindrów :-P

6. Stwierdzić że jest coś nie tak z układem chłodzenia (jakaś lepka ciecz w zbiorniku wyrównawczym oraz wyciek pod pompką - chyba) :mrgreen:

7. Dojść do wniosku, że nie wrócę w niedzielę motocyklem do domu, bo nie zdążymy zrobić wszystkiego co zostało zamierzone (przyznaję się bez bicia, że nie zmartwiło mnie to szczególnie, ze względu na pogodę).

Tutaj Alik powinien dopisać to czego ja zapomniałem:

Pozostało do zrobienia:

1. Czyszczenie i synchronizacja gaźników

2. Sprawdzenie i regulacja zaworów

3. Sprawdzenie układu chłodniczego, uszczelnienie i wymiana płynu

4. Sprawdzenie wszystkiego czego nie zobaczyliśmy do tej pory B)

Wieczorem po kolacji zasiedliśmy wszyscy do degustacji nalewek, planowania powrotu z Bieszczad i opowieści wszelakich. Towarzyszył nam w tym Lemoniadowy Joe...aż znów z nienacka nadszedł sen.

Niedziela, pobudka o 8.00, kawka, papierosek, pakowanie i budzenie Bajera (nieopatrznie zaofiarował się odwieść mnie na dworzec PKP). Alik z Leffem potrafią wstać sami! Pożegnaliśmy się serdecznie i powróciłem pociągiem do domu. Po drodze patrząc co dzieje się za oknami pociągu, nie żałowałem decyzji pozostawienia motocykla w Poznaniu.

Aliku, (główny rozbieracz, składacz, czytacz instrukcji KTM-a)

Leffq (majordomus, kucharz i kompan nie tylko w jaraniu fajek)

i Bajerku (kurier, taksówkarz i kompan nie tylko w jaraniu fajek)

jeszcze raz wielkie dzięki za przyjęcie, pomoc i tak miło spędzony czas. Do rychłego zobaczenia. :-P

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Panowie, zapomnieliśmy o fotkach... :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no ja mam 2 :-D

2012-03-31%252018.09.06.jpg

2012-03-31%252018.09.02.jpg

Edytowane przez bajer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To wszystko przez ten nawał zajęć :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Udało nam się w tym czasie:

1. Wymienić obuwie

2. Wymienić klocki i płyn hamulcowy

3. Wymienić oleum (oczywiście z Warszawy przywiozłem nie taki jak trzeba)

4. Wymienić płyn w sprzęgle

5. Dobrać się do cylindrów :-P

6. Stwierdzić że jest coś nie tak z układem chłodzenia (jakaś lepka ciecz w zbiorniku wyrównawczym oraz wyciek pod pompką - chyba) :mrgreen:

8. Stwierdzić wyciek oleju w airboxie w okolicach 1 gaźnika.

9. Pęknąć linkę gazu (zwrotną).

Tutaj Alik powinien dopisać to czego ja zapomniałem:

Pozostało do zrobienia:

1. Czyszczenie i synchronizacja gaźników

2. Sprawdzenie i regulacja zaworów

3. Sprawdzenie układu chłodniczego, uszczelnienie i wymiana płynu

4. Sprawdzenie wszystkiego czego nie zobaczyliśmy do tej pory B)

5. Założenie gmoli

6. Diagnoza i usunięcie wycieku oleju do airboxa.

7. Usunięcie pro-ekologicznego ustrojstwa obciążającego silnik oraz zaślepienie odpowiednich przewodów.

8. Dorobienie linki gazu.

9. Dolanie oleju po odpaleniu i zassaniu przez układ.

10. Dokręcenie osłony zębatki przy wahaczu (pro memoriam).

11. Złożenie motka do kupy.

12. Test/y.

Edytowane przez alik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli jak widać trochę roboty jeszcze jest :-o

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

:beer: :drinkbeer:

Edytowane przez jasinek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

:beer: :drinkbeer:

Wszystko w swoim czasie. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

....Towarzyszył nam w tym Lemoniadowy Joe...aż znów z nienacka nadszedł sen.

Ten wątek najbardziej mnie zainteresował - Do czego służy ta część ?

...

Leffq (majordomus, kucharz i kompan nie tylko w jaraniu fajek)

i Bajerku (kurier, taksówkarz i kompan nie tylko w jaraniu fajek)

Coś jeszcze jaraliście - a Alik ?

jeszcze raz wielkie dzięki za przyjęcie, pomoc i tak miło spędzony czas. Do rychłego zobaczenia. :-P

Jakbym wiedział byłbym pomógł :drinkbeer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja nie jaram od urodzenia. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolejna odyseja remontowo - tuningowa :) ale fajnie się czyta, szkoda że tak mało zdjęć. Dobrze że pogoda nie dopisuje bo chyba Jasinku nie żal Ci pozostawionego moto tak daleko od domu :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolejna odyseja remontowo - tuningowa :) ale fajnie się czyta, szkoda że tak mało zdjęć. Dobrze że pogoda nie dopisuje bo chyba Jasinku nie żal Ci pozostawionego moto tak daleko od domu :)

Życzę rychłego odebrania sprzęta no i Alik mam nadzieję, że nie będzie tak:

http://www.youtube.com/watch?v=Wqb6wILyUDE

:lol: :lol: :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Udało nam się w tym czasie:

1. Wymienić obuwie

2. Wymienić klocki i płyn hamulcowy

3. Wymienić oleum (oczywiście z Warszawy przywiozłem nie taki jak trzeba)

4. Wymienić płyn w sprzęgle

5. Dobrać się do cylindrów :-P

6. Stwierdzić że jest coś nie tak z układem chłodzenia (jakaś lepka ciecz w zbiorniku wyrównawczym oraz wyciek pod pompką - chyba) :mrgreen:

8. Stwierdzić wyciek oleju w airboxie w okolicach 1 gaźnika.

9. Pęknąć linkę gazu (zwrotną).

Tutaj Alik powinien dopisać to czego ja zapomniałem:

Pozostało do zrobienia:

1. Czyszczenie i synchronizacja gaźników

2. Sprawdzenie i regulacja zaworów

3. Sprawdzenie układu chłodniczego, uszczelnienie i wymiana płynu

4. Sprawdzenie wszystkiego czego nie zobaczyliśmy do tej pory B)

5. Założenie gmoli

6. Diagnoza i usunięcie wycieku oleju do airboxa.

7. Usunięcie pro-ekologicznego ustrojstwa obciążającego silnik oraz zaślepienie odpowiednich przewodów.

8. Dorobienie linki gazu.

9. Dolanie oleju po odpaleniu i zassaniu przez układ.

10. Dokręcenie osłony zębatki przy wahaczu (pro memoriam).

11. Złożenie motka do kupy.

12. Test/y.

13. Wymiana świec

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ad 2. Zawory sprawdzone - są OK. Wszystko w granicach określonych przez fabrykę!

ad. 3. Łożyska pompy wody i uszczelniacz zdeinstalowane ze starej pokrywy (wcale nie na siłę) ;)

ad. 6. Źródło zawalenia olejem pierwszego gaźnika ustalone.

ad. 7. Eko-graty wywalone.

ad. 10. Osłona przykręcona.

Czekamy na części i miejmy nadzieję w sobotę składamy w 1 całość.

Edytowane przez alik
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

.... w sobotę składamy w 1 całość.

Może chociaż miesiąc zdradzisz ;)

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jarek tylko bez takich :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czekamy na części i miejmy nadzieję w sobotę składamy w 1 całość.

Czyli widzimy się w sobotę u Leffa :-D Klod też będzie :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może chociaż miesiąc zdradzisz ;)

może lepiej rok ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli widzimy się w sobotę u Leffa :-D Klod też będzie :-D

no widzimy, widzimy :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ech, szydercy, szydercy... :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×