Skocz do zawartości
Marcin

Pomóżmy Marcinowi wybrać nowy jednoślad

Recommended Posts

Gratulacje, a jednak Yamaha. Niech służy:)

Nie kojarzysz motocykla? Z Tarnowskich Gór przywiozłem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gratki! I zmień opis w statusie, bo niestety poza tym, że ładny to nie wiem, co to za jeden ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ładny motorek, gratulacje :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie kojarzysz motocykla? Z Tarnowskich Gór przywiozłem.

Wiesz ostatnio po pracy pomagam kolegom z Moto GARAGE i widze tyle sprzetów, które tam się przewijają że nie jestem w stanie wszystkich kojarzyć, a jak z TG to będzie dobrze słuzył :)

Jeżeli będziesz potrzebował kiedyś pomocy przy moto to polecam MotoGarage - przepraszam za taka małą reklamę :)

Edytowane przez martix35

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzieki, skorzystam jak coś mnie przyblokuje.

Aktualnie stan wygląda tak:

Moto przejechane 300km dopiero ze mną, spala jakies 6/100.

Właśnie zmieniam profilaktycznie olej z filtrem, wymieniłem zardzewiałe śruby gdzie się dało i zamontowałem stelaż na tylny kufer. Z angielskiego ebaya przyszła mi nakładka na siedzenie pasażera antypoślizgowa. I to właściwie tyle.

No i fajnego ma kopa :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Marcin,

trafny wybor, bedzie lykal mile jak zloto, hmm kilometry znaczy sie.

Jezdzilem i powiem, ze bardzo pozytywne wrazenia. Kopa to on ma, a pozycja rowniez wygodna. W porownaniu do DL troche bardziej "nerwowy", ale do opanowania.

...no to teraz Ci trochę namieszam :-D

...z DL-a jestem mega zadowolony, pięknie się prowadzi, super wchodzi w zakręty, jest typowo turystyczny i wygodny. Co więcej magiczny deflektor na szybkę i jeździsz 160km/h z otwartym kaskiem ;-)

Najgorsze jest to, że Paweł miał rację, po jednym sezonie już mi brakuje kucyków pod dupskiem i zastanawiam się nad DL-em 1000 :-D

Bajer, nie kombinuj. Znam kilku posiadaczy 1000, ktorzy przesiedli sie z wee (650) i w sumie zalowali.

Na plus - moc, jest tego pod dostatkiem.

Minusy:

- Duuuzo wieksze zuzycie paliwa

- Klopotliwe ECU's. Zmiana z 32 bitow na 64 w 2005 niewiele pomogla. Remaping z pomoca magicznego Yoshimura Box podobno dziala.

- Zjada tylne opony jak wsciekly

- Nibu niewiele ciezszy, ale odczuwa sie roznice w parkinowym manewrowaniu i ogolnie w prowadzeniu

- Za szybki (to juz moja subiektywna opinia)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

- Klopotliwe ECU's. Zmiana z 32 bitow na 64 w 2005 niewiele pomogla. Remaping z pomoca magicznego Yoshimura Box podobno dziala.

no i już mnie wyleczyłeś :-( no to szukam sobie czegoś innego ;-)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mogą być i mile - przełączenie licznika to kilka sekund ;)

Bajer - FZ1 sobie kup :) W Gdańsku chyba taki na kat. A w WORD jest jako egzaminacyjny :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bajer - FZ1 sobie kup :) W Gdańsku chyba taki na kat. A w WORD jest jako egzaminacyjny :D

Ciekawe jak dlugo? 150KM to nie przelewki. Musi niezle zrec paliwo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dołączam się do gratulacji.Kolega w zeszłym sezonie kupił FZ-1.Bardzo fajne moto,choć jak dla mnie,pozycja kiera za bardzo pochylona,ale to przecież naked :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no i już mnie wyleczyłeś :-( no to szukam sobie czegoś innego ;-)

Pozostało Ci Bajerku jedyne właściwe moto do kupienia czyli............ tak tak F800GS :mrgreen:
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pozostało Ci Bajerku jedyne właściwe moto do kupienia czyli............ tak tak F800GS :mrgreen:

...ale w Waszej wersji, bo w nowej, to tak jakoś bez sensu :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dwa tys peklo na liczniku. Ostatnio mialem okazje zrobic trase 400km z przerwami na siusiu i tankowanie i czulem sie duzo lepiej niz po 200km na eFce. Zero bolacych plecow, moglbym jechac dalej :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Musicie zawsze pisać że robicie przerwy na ................? to jest bardzo interesujące..... :lol:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dwa tys peklo na liczniku. Ostatnio mialem okazje zrobic trase 400km z przerwami na siusiu i tankowanie i czulem sie duzo lepiej niz po 200km na eFce. Zero bolacych plecow, moglbym jechac dalej :)

plecy tak, a powiedz, co z innym punktem oparcia, o którym nie wspominasz? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

plecy tak, a powiedz, co z innym punktem oparcia, o którym nie wspominasz? ;)

punkt oparcia o którym rzekomo nie wspomina, a tak naprawdę wspomina, jest w tym samym miejscu ponieważ staje na ..... co tyle samo km :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Musicie zawsze pisać że robicie przerwy na ................? to jest bardzo interesujące..... :lol:

Chce się chłopak pochwalić że nie ma problemów z prostatą :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chce się chłopak pochwalić że nie ma problemów z prostatą :lol:

zależy, bo nie pisze jak szybko jedzie i jak często staje

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×