jarek1970 1 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Koledzy, wpadłem w necie na takie moto http://otomoto.pl/of...s-ID6y5odz.html Mam do Częstochowy ponad 250km i pomyślałem, że może ktoś z Kolegów już tę maszynę oglądał i stwierdził np. że w ogłoszniu jest stek bzdur, a moto jest po ostrym dzwonie ;-) Wówczas zaoszczędziłbym sobie wycieczki. Tym bardziej, że muszę na nią zaprosić kogoś nieco lepiej rozeznanego w motocyklach niż ja. Co w ogóle myślicie o tym egzemplarzu? Z góry dziękuję za pomoc. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Zapraszałem i widzę że zaproszenie przyjąłeś :-D Co do motocykla, Data for vehicle identification number: WB10175A37ZT09200 Model description: F650GS Market: Europa Type: 0175 E-Code: R13 Engine: 1-ZYL - 0,65l (40kW) Transmission: manuell Body Color: Tiefschwarz Zierl --/ (715) Production date: 23.08.2007 Assembled in: Berlin Code Sonderausstattung Optional Equipment X377A Hinweisschild Bereitschaftsdienst X380A Bedienungsanleitung Deutsch X499A Tieferlegung X519A Heizgriffe X522A Warnblinkanlage X524A Antiblockiersystem (ABS) Q576A Paket Sondermodell F650 X636A Hauptständer Y748A Länderausführung Deutschland Czyli: Służba w pogotowiu - ciekawe jaki ma przebieg Niemiecka instrukcja Obniżony - jeśli jesteś niskiego wzrostu to będzie ok. Grzane manetki Awaryjne ABS Sonder model pakiet - ciekawe co wchodzi w skład Centralna podstawka Wersja na niemcy * - żeby nie mnożyć bytów ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Najważniejszy jest porządek! ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jarek1970 1 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Zapraszałem i widzę że zaproszenie przyjąłeś :-D Co do motocykla, Data for vehicle identification number: WB10175A37ZT09200 Model description: F650GS Market: Europa Type: 0175 E-Code: R13 Engine: 1-ZYL - 0,65l (40kW) Transmission: manuell Body Color: Tiefschwarz Zierl --/ (715) Production date: 23.08.2007 Assembled in: Berlin Code Sonderausstattung Optional Equipment X377A Hinweisschild Bereitschaftsdienst X380A Bedienungsanleitung Deutsch X499A Tieferlegung X519A Heizgriffe X522A Warnblinkanlage X524A Antiblockiersystem (ABS) Q576A Paket Sondermodell F650 X636A Hauptständer Y748A Länderausführung Deutschland Czyli: Służba w pogotowiu - ciekawe jaki ma przebieg Niemiecka instrukcja Obniżony - jeśli jesteś niskiego wzrostu to będzie ok. Grzane manetki Awaryjne ABS Sonder model pakiet - ciekawe co wchodzi w skład Centralna podstawka Wersja na niemcy * - żeby nie mnożyć bytów ;) :-) Pisałeś z moim synem, a on Twoją sugestię przekazał mi. A jak mawiał Pawlak " Aaa… mądrego to i przyjemnie posłuchać." :cool: Dzięki za zdekodowanie VINu. Też już sobie to zrobiłem. Jedna mała poprawka do Twojego tłumaczenia "Hinweisschild Bereitschaftsdienst". Pogrzebałem na niemieckich forach BMW i wygląda na to , że to jest naklejka z numerem alarmowym, a nie służba w pogotowiu. Martwi mnie to obniżone zawieszenie. Ja go zdecydowanie nie potrzebuję. Wolałbym Dakara, bo mam 198 cm. Próbuję szukać po forach co wymaga wymiany by go podnieść i oczywiście jak zwykle są dwie szkoły : falenicka i otwocka. Jedni twierdzą, że tylko ,ocowanie tylnego amortyzatora, a drudzy, że dla moto sprzed 2008 jeszcze jakieś dystanse w widelcu. Wszyscy natomiast twierdzą, że także boczną nóżkę, co jest dość oczywiste. Trochę jestem w kropce... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Przy tym wzroście szukaj od razu Dakara. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Nie baw się w przerabianie. Szkoda czasu i pieniędzy. Vengosh pewnie doda coś od siebie na temat przerabiania ze zwykłego na Dakara 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jarek1970 1 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Przy tym wzroście szukaj od razu Dakara. Dzięki! Tak chyba właśnie zrobię. W końcu nie pali się. Byle do wiosny coś się w garażu pojawiło ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Nie baw się w przerabianie. Szkoda czasu i pieniędzy.Vengosh pewnie doda coś od siebie na temat przerabiania ze zwykłego na Dakara Dodam coś od siebie, nie przerabiaj na dakara, kup dakara. Przeróbka poza kosztami wcale nie jest prosta no chyba, że masz wersję bez abs to wtedy tylko pół roku szukania w serwisach aukcyjnych widelca, amortyzatora, przedniego koła 21, montaż dodatkowej rolki łańcucha i przerobienie przewodów hamulcowych ;-) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 wyglądałbyś dość komicznie, jak na osiołku (nawet po powrocie do standardowego zawieszenia) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jarek1970 1 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Dodam coś od siebie, nie przerabiaj na dakara, kup dakara. Przeróbka poza kosztami wcale nie jest prosta no chyba, że masz wersję bez abs to wtedy tylko pół roku szukania w serwisach aukcyjnych widelca, amortyzatora, przedniego koła 21, montaż dodatkowej rolki łańcucha i przerobienie przewodów hamulcowych ;-) Koledzy, dzięki za rady. Zastosuje sie do nich. Szukam przynajmniej standardowego GSa, a może i trafi się Dakar. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 757 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Kolejny raz napiszę, że pozycja za sterami na gsie, czy dakarze będzie taka sama... różnica jest w wysokości kanapy, ale napiszę ponownie, że im niższe siedzenie, tym mniej wieje... wyglądałbyś dość komicznie, jak na osiołku (nawet po powrocie do standardowego zawieszenia) Czyli ja na zwykłym gs-ie wyglądam komicznie... Ch..j z tym jak wyglądam, ważne jak się czuję... a czuję się świetnie... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 Generalnie to trochę napisane tendencyjnie. Można powiedzieć, że jak chłop 2 metrowy siedzi w F126p i ma siedzenie całkiem do przodu i całkiem do tyłu to wysokość od jezdni jest taka sama - tak więc w mojej ocenie pozycja w stosunku do podłogi czy dachu nie jest równoznaczna z takim samym komfortem użytkowania ....., a wygląd .... o gustach nie dyskutujmy - kto zabroni chłopu 2 metrowemu kupić i używać motorynkę? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2015 generalnie to można napisać, że jest to wysoce subiektywne, dla mnie tak to wygląda, ale kto by się tym przejmował? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
wilku 58 Zgłoś ten post Napisano 31 Sierpień 2015 (edytowane) Wrócę do początku: O ile pamiętam to wyposażenie X377A (pogotowie / nalepka) to pakiet typu Assistance od BMW. A Sonder pakiet też bym chętnie rozgryzł, ale nie znalazłem żadnej informacji w necie (szukałem jak sprawdzałem egzemplarze przed zakupem), ale nie znam niemieckiego, a w tym języku najpewniej coś by było. Edytowane 31 Sierpień 2015 przez wilku Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach