rogar 1 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Witam. "Nie chcem, ale muszem" kupić twin'a 800 (oczywiście BMW) jak najniższego (najlepiej poniżej 800mm). Przód musi mieć szprychowy 21" (jak będzie odlew 19", to sobie wymienię sam na 21") Znam dokładnie dane techniczne i F650GS i F700Gs i F800GS i wiem, co można z nimi zrobić. Wskazana wysoka szyba, duże gmole (nie tylko na dole osłona silnika), handbary (jak najgorsze, bo plastik (ABS) i tak będę sam spawał pod dość nietypowe potrzeby). Nie mam zdania, co do stelaży i kufrów - mam ochotę zlecić robotę indywidualną, ale gotowiec też wchodzi w grę. Maszyna potrzebna na ten rok na Azję centralną. Mogę kupić nawet dziś (23-12-2015), ale nie chcę wydać powyżej 20 - 23 tys. Choć jak będzie odpowiednia maszyna mogę dać nawet ok. 30 000. MUSZĘ KUPIĆ DO POŁOWY LUTEGO. Obserwuje na bieżąco "sprzedajemy.pl", "olx.pl", "otomoto/allegro" oraz "mobile.de". Jak ktoś z Was ma propozycję, będzie miło. Pozdrawiam. Rycho PS. Trzy ważne sprawy - traktowane serio 1. Jestem sknerą z Poznania 2. Na prawdę nie cierpię tej marki, bo mam z nią złe i kosztowne doświadczenia (japońce są bezawaryjne) 3. Mam na sprzedaż mojego GS650F z 2002 - kupiony z Francji w 2010 miał 29400km - teraz ma 52670km i nowy napęd założony w tym tygodniu. Pewnie go wystawię ze zdjęciami i w innym wątku. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Z Poznania mówisz .... Ci z Poznania zanim poinformują, że są "sknerami" to witają się w Przywitalni ;) Co do reszty: pytałeś w Erze? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rogar 1 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Z Poznania mówisz .... Ci z Poznania zanim poinformują, że są "sknerami" to witają się w Przywitalni ;) Co do reszty: pytałeś w Erze? ;) 1. Przywitalnia była 8 grudnia, a rejestracja parę lat temu: http://f650gs.pl/topic/9173-czesc-i-czolem/page__fromsearch__1 2. Era ma tylko opcję z WiFi - nie stać mnie ;-) . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 1. Przywitalnia była 8 grudnia, a rejestracja parę lat temu: http://f650gs.pl/top...__fromsearch__1 Coś mi się ... - mój błąd. Sorki zatem! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Przód musi mieć szprychowy 21" (jak będzie odlew 19", to sobie wymienię sam na 21") Znam dokładnie dane techniczne i F650GS i F700Gs i F800GS i wiem, co można z nimi zrobić. Może zdradzisz w takim razie w jaki sposób założysz 21cali do F650GS twin? Zmienisz lagi czy na oryginalnych? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Słabo z obniżeniem, ale poza tym się zgadza: http://f650gs.pl/top...w-f800gs-2010r/ Ale jak jesteś w stanie 21" do Twina założyć, to obniżenie 8sety z zamkniętymi oczami machniesz. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rogar 1 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Słabo z obniżeniem, ale poza tym się zgadza: http://f650gs.pl/top...w-f800gs-2010r/ Ale jak jesteś w stanie 21" do Twina założyć, to obniżenie 8sety z zamkniętymi oczami machniesz. Dałem ciała - nie ja będę toto wymieniał czy obniżał, (bo nie mam czasu i doświadczenia), tylko opiekujący się moimi motorkami mechanik - a jak to zrobi, to mi wisi. Może być brzydkie, byle sprawne technicznie, a to się wg niego, serwisu BMW, paru innych osób i logiki da zrobić. Są dostępne koła szprychowe (19") o tych samych parametrach co odlewane - ale szprychowe mogę bez problemu przepleść - takie coś już robiłem (oczywiście nie własnymi łapami) w trampku. Opcji jest trochę więcej - podobnie z obniżaniem kanapy i innymi wynalazkami. Krótko - na kanapie 50mm (tapicer), na kostce 30mm (oryginał BMW o ile się nie mylę) - przy F800GS daje to co chcę, bo koła toto ma już właściwe. Najmniej ciekawe jest F700GS (duża cena i wysokość, małe koło i dużo roboty) Ciekawsze, choć słabsze (ok. 15 KM) jest F650 GS, ale jest niskie - siedziałem wczoraj na takim. i najważniejsze - szklanka jest zawsze w połowie pełna :-P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Ok. Nie dyskutuję na temat wymiany koła, bo temat mnie nie dotyczy. Przód to nie tylko koło, bo zawiecha jest inna (USD). Skoro nie przeraża Cię obniżanie, to moją ofertę mogę wykastrować, żeby zejść poniżej Twojego 30k budżetu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rogar 1 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Ok. Nie dyskutuję na temat wymiany koła, bo temat mnie nie dotyczy. Przód to nie tylko koło, bo zawiecha jest inna (USD). Skoro nie przeraża Cię obniżanie, to moją ofertę mogę wykastrować, żeby zejść poniżej Twojego 30k budżetu. To na czym wczoraj siedziałem, to chyba identyczna maszyna z Twoją (troch gorzej doposażona) - na moto44 w Poznaniu. Rocznik ten sam, mniej km (11300) i od nowości (salonu) polska - niecałe 24k, ale dla mnie za drogo (sknera). Na mobile.de można wyhaczyć ciekawsze okazje - poniżej 20k. - tak nie zejdziesz ;-) Sorry - To na czym wczoraj siedziałem w moto44, to był akurat F650GS (mniejsza moc i koło), a nie F800GS :-( Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 To na czym wczoraj siedziałem, to chyba identyczna maszyna z Twoją (troch gorzej doposażona) - na moto44 w Poznaniu. Rocznik ten sam, mniej km (11300) i od nowości (salonu) polska - niecałe 24k, ale dla mnie za drogo (sknera). Na mobile.de można wyhaczyć ciekawsze okazje - poniżej 20k. - tak nie zejdziesz ;-) Z budżetem, to się nie spotkamy, ale jak wierzysz w takie rzeczy, to można zejść z przebiegiem. Nawet przebić 11000 w 5 letnim sprzęcie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Sprzedam Twina ze szprychami, cena 28 tysi, kontakt na PW ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Sprzedam Twina ze szprychami, cena 28 tysi, kontakt na PW ;-) Fajnie się prezentuje :)! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 (edytowane) Sprzedam Twina ze szprychami, cena 28 tysi, kontakt na PW ;-) I to jest słuszna koncepcja :-D P.S. Ja biorę płytę pod silnik :-D Edytowane 23 Grudzień 2015 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 (edytowane) Sprzedam Twina ze szprychami, cena 28 tysi, kontakt na PW ;-) Peterka, może chcesz zamienić na coś większego? :) Edytowane 23 Grudzień 2015 przez przemekdab Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Właśnie... Na przykład 8setkę :) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Peterka, może chcesz zamienić na coś większego? :) To że większy to pikuś ale serwisowany przez tego co.się zna :-D Nie koniecznie na wszystkim ale z większością na pewno :-D 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Sprzedam Twina ze szprychami, cena 28 tysi, kontakt na PW ;-) Peterka, nie za tanio z takim przednim kołem??? :-) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Peterka, nie za tanio z takim przednim kołem??? :-) Chyba masz rację bo dostałem masę ofert kupna, a to nie są tanie rzeczy :mrgreen: Swoją drogą jeśli priorytet to 21 cali z przodu to można obniżyć F800 lub przeszczepić do F650GS twin przednie zawieszenie od F650gs singla z kołem od Dakara, ciekawe co ma większy sens? :) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Chyba masz rację bo dostałem masę ofert kupna, a to nie są tanie rzeczy :mrgreen: ..... lub przeszczepić do F650GS twin przednie zawieszenie od F650gs singla z kołem od Dakara, ciekawe co ma większy sens? :) W razie jakby ktoś był zainteresowany tym rozwiązaniem to mam do sprzedania golenie do singla w unikalnym kolorze doskonale wpasowującym się w stylistykę maszyn klasy GS z silnikiem 800 :lol: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 W razie jakby ktoś był zainteresowany tym rozwiązaniem to mam do sprzedania golenie do singla w unikalnym kolorze doskonale wpasowującym się w stylistykę maszyn klasy GS z silnikiem 800 :lol: Ale musisz wiedzieć, że ja je rozbierałem więc będą na pewno krzywe :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 Ale musisz wiedzieć, że ja je rozbierałem więc będą na pewno krzywe :lol: O dziwo nie są, musiałem tylko poprawić po Tobie odrapania :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 O dziwo nie są, musiałem tylko poprawić po Tobie odrapania :lol: Na pewno są, ale to dopiero stwierdzi człowiek co się zna :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 A ja sie zastanawiam dlaczego tak na siłę chcesz kupic motocykl marki której nie lubisz skoro japonce sie nie psują? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 A ja sie zastanawiam dlaczego tak na siłę chcesz kupic motocykl marki której nie lubisz skoro japonce sie nie psują? A to jest bardzo ciekawe pytanie. Więcej ... piszesz, że z BMW masz złe doświadczenia. Więc co jest powodem? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rogar 1 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2015 A to jest bardzo ciekawe pytanie. Więcej ... piszesz, że z BMW masz złe doświadczenia. Więc co jest powodem? OK. Mój znajomy nówką GS 1200 Adventure w rajdzie do Danii dotarł do ... Berlina. 2 rajdy Katyńskie (2006 i 2007) - awarie BMW to 80 % awarii. Mój GS650F w wycieczce do Odessy + Mołdawia, Rumunia i ciut jeszcze zdechł 120 km przed chatą - jako jedyne moto, choć w górach Rumunii radził sobie nieźle - do dupy było tylko małe koło (19"). Wykonał figurę opisaną przez Wałęsę "Ani me, ani be, ani kukuryku". Nie wiem - może mam pecha, ale wszystkie moje większe wyjazdy grupowe to głównie awarie tej marki. Choć spalanie to REWELACJA !!! Mam kłopoty żeby przekroczyć 4 L/100km, nawet z bagażem i średnią z autostrady ok. 140. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach