Skocz do zawartości
Łukasz jan

Sprzedam F650gs

Recommended Posts

Witam

Oddam w dobre ręce BMW z rocznika 2001 z przebiegiem 6 984 mile.

Stan motocykla fabryczny.

W motocyklu wymieniłem opony na nowe , oryginalne mam do wglądu posiadają jeszcze tzw."cycki"

powodem sprzedaży jest chęć przesiadki na większy model .

W razie pytań proszę o kontakt . 502 458 984

cena to 13 500

post-3721-0-92591700-1452846831_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wiem, wiem , że ciężko to pojąć ale taka jest prawda :)

po prostu trzeba zobaczyć maszynkę aby uwierzyć :)

pozdrawiam serdecznie Łukasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I jeszcze takie zdjęcie :)

Od dawna go masz?

Masz skan V5C?

Mam nawet tutaj na forum jest gdzieś, bo chwaliłem się nim jak go kupiłem ;) ale jednak jest za mały dla nas z Żoncią

Ale piwo gratis?

Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka

Nie wiem jak ono się na zdjęciu przekradło ;) ale oczywiście że w cenie jest ;)

post-3721-0-61619600-1452849722_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podaj poprzedni, angielski numer rejestracyjny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sm już mi szukałeś w wątku "kupiłem proszę o ocenę "

a to chyba ten numer Napisano 29 maj 2014 - 13:42

po stronie prawej na formularzu V5CS-0311 MAN NUMER - DRN - 2095 846 1283

Podaj poprzedni, angielski numer rejestracyjny.

Brat Wiatru

  • photo-87.jpg
  • Administrator
  • admin.png
  • 20293 postów

  • LokalizacjaWrocław
  • Motocykl:XCX

Napisano 29 maj 2014 - 13:45

widze, jestem w szoku :shock:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Check the MOT history of a vehicle

Registration number: Y592FNH

Mileage readings are currently only available for MOTs done from 1 August 2011.

  • Vehicle makeBMW
  • Vehicle modelF650 GS
  • Date first used1 August 2002
  • Fuel typePetrol
  • ColourBlue

MOT history of this vehicle

  • Test date3 June 2013
  • Expiry date18 June 2014
  • Test ResultPass
  • Odometer reading4,443 miles
  • MOT test number5094 6435 3197

  • Test date23 May 2012
  • Expiry date18 June 2013
  • Test ResultPass
  • Odometer reading3,878 miles
  • MOT test number2465 2494 2473

  • Test date13 June 2011
  • Expiry date18 June 2012
  • Test ResultPass
  • Odometer reading2,984 miles
  • MOT test number2656 4406 1101

  • Test date16 June 2010
  • Expiry date18 June 2011
  • Test ResultPass
  • MOT test number8708 3796 0107
  • Advisory notice item(s)
    Front Brake pad(s) close to minimum limit (3.2A1f(ii))
    Front Wheel has a slightly distorted bead rim. (4.2.2)

  • Test date16 June 2010
  • Test ResultFail
  • MOT test number7412 6726 0168
  • Reason(s) for failure
    Headlamp insecure (1.2.3b)
    Headlamp aim too high (1.6)
  • Advisory notice item(s)
    Front Brake pad(s) close to minimum limit (3.2A1f(ii))
    Front Wheel has a slightly distorted bead rim. (4.2.2)

  • Test date19 June 2009
  • Expiry date18 June 2010
  • Test ResultPass
  • MOT test number3201 2067 9154
  • Advisory notice item(s)
    Front Brake pad(s) close to minimum limit (3.2A1f(ii))

  • Test date18 June 2008
  • Expiry date17 June 2009
  • Test ResultPass
  • MOT test number2032 1007 8469
  • Advisory notice item(s)
    Steering movement slightly 'notchy' (2.2.1a)
    Rear Brake pad(s) close to minimum limit (3.2.A1f(i))

  • Test date14 June 2007
  • Expiry date13 June 2008
  • Test ResultPass
  • MOT test number5335 8516 7155
  • Advisory notice item(s)
    Front Brake pad(s) close to minimum limit (3.2.A1f(i))
    Front Roller brake test indicates a slightly grabbing brake (3.3.A1b)
    Front Wheel has a slightly distorted bead rim. (4.2.2)
    Rear Wheel has a slightly distorted bead rim. (4.2.2)

  • Test date31 May 2006
  • Expiry date30 May 2007
  • Test ResultPass
  • MOT test number2142 3165 6192
  • Advisory notice item(s)
    Front Tyre worn close to the legal limit (4.1.3(ii))
    front brake pads low

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja też widziałem ten motek u nas pod serwisem motocyklowym kiedyś. Ale kolegi to nie spotkałem do tej pory.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja też widziałem ten motek u nas pod serwisem motocyklowym kiedyś. Ale kolegi to nie spotkałem do tej pory.

pod Moto GP ? tam miałem wymianę płynów ;) u Grzesia S

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak. Szkoda tylko, że wpadasz na forum raz jak sprawdzasz motek, a drugi raz jak sprzedajesz. Ale to nie zarzut raczej, może lekki wyrzut co najwyżej.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Często przeglądam, a piszę jak mam coś do napisania ;)

Ps Chłopaki z Moto GP mówili że dawno w takim stanie nie widzieli takiego motocykla ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

piszę jak mam coś do napisania ;)

Takie podejście to rzadkość

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Często przeglądam, a piszę jak mam coś do napisania ;)

Forum by umarło ja wszyscy by tak mieli ;-)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ulubiony sport forumowiczów to nabijanie postów - byle co - aby licznik w górę ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skąd się wzięły kilka razy klocki w limicie przy kilku tys mil?? Jest kilka takich wpisów...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

one nie zostały wymienione bo dalej było ich mało ale były , diagnosta to puszczał ale z informacją ze mało - na którymś przeglądzie pan od mot-u wygonił po nowe klocki i w koncu właściciel je wymienił /pewnie już były żyletkowe.../ i tego samego dnia motek przeszedł przegląd . ja bym sie akurat tego nie czepiał , różnice przebiegowe rok do roku są na słabych klockach minimalne .

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie nie, absolutnie się nie czepiam. Dziwi mnie tylko że motek z ok. 2000 mil przebiegu może mieć słabe klocki - jak to trzeba hamować w ciągu tych 2 tys.

P.S. Przy tych starszych przeglądach nie ma przebiegów (albo ja nie widzę)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie nie, absolutnie się nie czepiam. Dziwi mnie tylko że motek z ok. 2000 mil przebiegu może mieć słabe klocki - jak to trzeba hamować w ciągu tych 2 tys.

P.S. Przy tych starszych przeglądach nie ma przebiegów (albo ja nie widzę)

u nas przebiegi wprowadzili w 2014 roku - to wymogi unijne i brytole zapewne też musieli to zrobić . co do zuzycia klocków to różne są techniki hamowania , jedni zuzywają bardziej tył /widziałem taki motocykl bez tarczy i klocków z tyłu po 5 tysiacach/ inni przód jeszcze inni równo - to kwestia indywidualna . poza tym diagnosci różnie podchodzą do grubości klocków - dla jednych 3mm to slabo dla innych ok . motek jest fajny i bardzo mi przypomina gs-a z tego samego roku w takim samym stanie kupionego przez mojego kolegę pół roku temu . również z minimalnym przebiegiem i ze słabymi przednimi klockami ;-) . skończyły sie przy 9 tysiacach , ledwo tarczę uratowalismy pokazując mu palcem że to koniec .

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×