Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.12.2017 in Posty

  1. 2 points
    TDCi To dalszy ciąg inwestycji.... taptarapta
  2. 1 point
    a nie lepiej zacząć od kupienia nowego egr ? awaria dpf to efekt , nie przyczyna .
  3. 1 point
    Kiedyś usuwałem w citroenie c5 2.2 hdi , operacja zawierała nowe oprogramowanie z wersji nie posiadającej FAP-a . w puszcze jest również katalizator - jeżeli go nie usuniemy to praktycznie nie ma zadnego dymienia większego niż zwykle . ludziska wywalają DPF razem z katalizatorem , efekty widać na ulicy . Usunięcie "z głową" nie powoduje przy sprawnym aucie żadnych zmian wyczuwalnych przez dymomierze na stacjach kontroli pojazdów , po prostu są za mało dokładne . udowodnienie że DPF został zdezaktywowany jest trudne - jeżeli nie zastąpimy tego zwykłym tłumikiem oczywiście . w moim przypadku po rozpołowieniu FAP-a zrobiliśmy "odwiert" o średnicy rury wydechowej wychodzącej z tylnej części puszki, układ płynu domieszkowego został napełniony ropą , oprogramowanie zmienione i na przeglądzie nie było żadnych problemów . A że polak potrafi to wszyscy wiemy i widać na drogach , poza tym reanimacja trupa po przelocie 500000 kilometrów sensu już nie ma ... . Natomiast dzisiaj kupiłbym nowy FAP po regeneracji w serwisie i nie kombinował . To majątku nie kosztuje . Wiem że niektórzy mają Subaru diesle i inne wynalazki gdzie to dalej krocie kosztuje - zawsze jest na to sposób , kupować auta na benzynę . Czyszczenie /jeżeli już wypalanie serwisowe nie pomaga / środkami chemicznymi pomaga lub nie pomaga - to zależy czy dpf jest na zawsze zblokowany z katalizatorem czy nie . jeżeli tworzy jeden zamknięty element to szanse są żadne , jak da się rozdzielić albo jest osobnym elementem to można siępobawic . domestos i inne takie tam ...
  4. 1 point
    Już się nie wykręci brakiem motywacji. Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
  5. 1 point
    To tak. Samo usunięcie DPF nie poprawi ani dynamiki ani spalania. To czynność która musi się składać w dwóch etapów: fizyczne usunięcie filtra i zmiany w sofcie które "oszukają" system po jego braku. Najczęściej przy tej okazji usuwający decydują się na korekty softu które (jeśli zrobione z głową) poprawiają zarówno dynamikę jak i obniżają spalanie. Profesjonalnie przeprowadzone usunięcie nie będzie powodowało dymienia czy innych tego typu atrakcji. Mam kolegę który usunął DPF w Skodzie Octavii 1.6 TDI. Użytkuje auto w 90% w mieście i od przebiegu ok 50t km regularnie zaczął miewać kłopoty z DPF-em. Po usunięciu problem się zakończył, żadnych efektów ubocznych. Podobnie w przypadku BMW 535d, DPF usunięty przy ok 200t km. W tym przypadku zrobiona również korekta softu (+50km, +100 Nm; przy niezmienionych warunkach użytkowania spalanie od 0,5 do 1 l/100 km mniej. Przy pełnym wykorzystywaniu mocy wzrost spalania o podobne ilości). Z EGR sytuacja jest nieco inna. Jego zaślepienie nie wymaga korekt softu, to jedynie mechaniczna ingerencja w układ cyrkulacji spalin. Zazwyczaj decydują się na to CI, którzy mają do wymiany sam zawór EGR. Nie słyszałem o jakichś zmianach w dynamice czy spalaniu po takim zabiegu. Osobiście sam zdecydowałem się na zakup nowego zaworu, od tego czasu kolejne 80t km przejechane bez żadnych problemów
  6. 1 point
    Wymiarów nie mam, ale tyle co mi zostało Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka
  7. 1 point
    Nowe spojrzenie na PROJEKT ZIMOWY


×