Pamiętaj że oprócz długości ważny jest skok amora. Można kombinować oczywiście ze zmianą sprężyny aby zabezpieczyć się przed dobijaniem ale gdyby skok był zbyt mały w nowym amorze wtedy klops. Można też pokombinować z dorobieniem łączników pod wahaczem gdyby amor okazał się zbyt długi lub gdyby był zbyt krótki dorobić jakiś adapter wydłużający mocowanie dolne.
Jak wrócę do domu to sprawdzę co mam w notatkach, kiedyś mierzyłem sporo przy amorze pod kątem zwiększenia skoku do 280mm. Teraz mam 250mm i niestety czasami brakuje gdy przód ma tyle co krosówki.
Wpadła mnie w łapy rolka i jeżeli chodzi o łożyska, to wyciągnąłem z niej SKF 608-2RS1,
B - 7mm
D - 22mm
d - 8mm
2RS1 - Uszczelnienie stykowe z kauczuku butadienowo-akrylonitrylowego (NBR) z obu stron łożyska.