Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 30.09.2022 in all areas

  1. 2 points
    A więc i ja coś wtrącę, jednego dnia udało się dorwac obydwa sprzety: Kilka moich przemyśleń póki coś tam jeszcze pamiętam no i różnic. Motocykle zrobione z dwóch różnych światów jak dla mnie, T7 na maksa prostota, Tuareg jednak uderza w nowoczesność. Wyswietlacz: - T7 monochromatyczny z podstawowymi danymi, jedyna opcja ustawienia czegoś dodatkowo to przycisk wyłączający ABS na dwa koła, - Tuareg, kolorowy wyświetlacz, masa funkcji, tryby jazdy raind, off Road, Urban, indyvidual gdzie w tym ostatnim można po ustawiać własne preferencje jak np poziom działania kontroli trakcji, chyba 4 stopnie, itd mi się nie chciało przeklikiwac wszystkiego, (w T7 brak kontroli trakcji), do tego dedykowany przycisk pod prawym kciukiem do szybkiego przełączania trybów jazdy, Systemy wspomagające: - T7 ABS z możliwością wyłączenia, - Tuareg kontrola trakcji z możliwością ustawienia czułości działania, ABS z możliwością wyłączenia, tempomat w standarcie co mi bardzo pasi, nie wiem czy był Quickshifter nie sprawdziłem i nie zapytałem, Hamulce: - T7 jak dla mnie całkiem spoko i bardzo dobrze dozowane, - Tuareg dobre sprawne hamulce ale trochę za ostro reagują wg mnie, na luźnym mi ten przód trochę wadził, Zawieszenie: - T7 do turystyki i zwiedzania się nada, ale wg mnie za bardzo gumowe, nie bez powodu w tym roku jest możliwość dopłacenia do ohlinsa na tył - Tuareg jeździło mi sia bardzo dobrze i zdecydowanie na plus wg T7, Silnik: - T7 fajnie oddaje moc, moje odczucia były takie jakby był większy moment obrotowy, bardzo sprawna reakcja na gaz i bardzo liniowe przyspieszenie (wersja rally miała komin akrapovica co może nie być bez znaczenia), - Tuareg fajnie liniowo przyspiesza, ale jakoś tak na szybkościomierzu rosło a nie było tego czuć, Prędkość przelotowa: - T7 mi było optymalnie przy standardowej szybie tak 120-130 (wg GPS T7 zawyza wskazanie o 10km/h), - Tuareg tutaj 130 - 140 (nie miałem jak porównać z GPS), Skrzynia biegow: - T7 pewnie wchodziły mi bardzo pasowała praca skrzyni, - Tuareg nie wiem, nie pamiętam, było gładko, fajnie i tyle, Korek wlewu paliwa: - T7 z trabanta, - Tuareg z malucha, Wysokość siedziska: - T7 miałem w wersji z Kanapa rally i na nierównym podłożu było już dość wysoko, trzeba uważać, do tego Kanapa nie za szeroką i dość twarda więc co kto lubi, - Tuareg odnoszę wrażenie że był nieco niższy, dość łatwiej znaleźć podparcie noga, Kanapa wydawała mi się wygodniejsza niż w T7, Pozycja siedzaca: - T7 bardzo dobrze i wygodnie, - Tuareg, jak dla mnie ta kierownica miała dość dziwne ustawienie, dużo lepiej czułem się na T7, Jazda w zakretach: Tu na plus dla T7, obydwa motocykle na pirelli str, wg mnie T7 dużo chętniej wchodziła w głębsze zakręty ale to subiektywne odczucie. Wyposazenie: - T7 w wersji rally, wydech akrapovic, Kanapa rally, osłona chłodnicy, gumowe nakładki na zbiornik paliwa, gruba płyta pod silnikiem, podstawka centralna, handbary, - Tuareg kontrola trakcji, tempomat, osłona pod silnik, handbary, i pewnie jakieś tam inne dodatki aż tak tutaj nie wnikałem, Cena: - T7 rally 56.700 minus 3% rabatu bo tyle mogą dać to wychodzi jakieś 55 tys - Tuareg też 3% rabatu, po rabacie 56tys. Podsumowując dwa fajne motocykle, jeden z elektronika drugi bez. Tuareg jest krótko na rynku i ja jednak boję się że ze zaczną wychodzić jakieś problemy pierwszych egzemplarzy jak to często bywa. T7 fajna i sprawdzona konstrukcja, tak naprawdę najbardziej boli mnie tam zawias który po prostu powinien być lepszy no chyba że. Ie koniecznie lata się w teren. Jest jeszcze najnowsza odsłona T7 World raid, swietny zawias kyb, jest elektronika, jest tablet ale można tylko po patrzeć zamówić na ten rok nie ma opcji no i jest jeszcze jedna bolączka, strasznie utyła, jakieś 25kg cięższa od dotychczasowej wersji jak dobrze pamiętam. Mimo ochów i achów ja jakoś bezpieczniej czuł bym się kupując T7 i w razie potrzeby w przyszłości inwestycja w inny zawias, chodź tył mona już zamawiając w salonie wziąć dużo lepszy z ohlinsa. Poemata żem trzasnął
  2. 1 point
    Takie coś czyli kanister z uchwytem od darkojaka. Ja miałem zamontowane na ramce, ale można i bezpośrednio do kufra. Pełen komplet. Wykorzytany na dwóch bałkańskich wyprawach. Tylny, lewy uchwyt do G650X wciąż aktualny. nr OEM 71607696751 taptarapta
  3. 1 point
    Niż je kiedyś zamówiłem, ale potrzebuję 2 do kierunków z Funduro - mają inne klosze Wytapatalkowano
  4. 1 point
    Fajnie jeździ, choć T7 w talii węższa i mam wrażenie, że kanapę ma lepsza, znaczy wygodniejsza. Tuareg ma ma pewno duży plus za ride by wire i tryby jazdy dostępne prostym przyciskiem pod kciukiem, ktorym mozna sterować w czasie jazdy. Praktycznie cały czas przelatałem w trybie indyvidual z wyłaczoną kontrolą trakcji. Nogi lepiej od wiatru chronione. Opanowałem nawet sterowanie tempomatem [emoji6] taptarapta


×