Skocz do zawartości

Hadian

Użytkownik
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Hadian


  1. Wrzucam w końcu zamontowany kufer:

    https://ibb.co/RTfkYQz
    https://ibb.co/30gLb5t
    https://ibb.co/SVR8RV9

    Żałuję, że nie kupiłem go od razu po nabyciu motocykla. Jeżdziłem ze 2 lata z małym oryginalnym kufrem i ten jest o niebo lepszy ze względu na możliwości. Wożę w nim dwa kaski + kurtka na górę, zdarza się zgrzewka wody czy inne ciężke graty. Do kufra nie mam zastrzeżeń. W miare wytrzymały choć nie sprawia takiego wrażenia. Przeżył kilka wywrotek z piachu bez żadnego uszczerbku.

    image.png

    • Like 3

  2. Wychodzi na to, że od ZWIERZA stelażan nie kupię, bo sprzedaje na przed lifta :(

    Orientujecie się gdzie można kupić taki stelaż w sesnownej cenie?

    @Pawel funkcjonalność ponad wszystko. Irytuje mnie, że mogę spakować tak mało do centralnego, nie wspominając o dwóch kaskach.


  3. Cześć,

    Jaki polecacie duży kufer centralny, który pomieści dwa integralne kaski? Myślałem o K-Max 50L ale nie jestem pewny czy będę go w stanie zamontować.

    Zależy mi, aby zamontować taki kufer w BMW GS 650 Dakar bez żadnego większego kombinowania. Poszukuje raczej budżetowej wersji.

    Pozdrawiam


  4. Temat do zamknięcia. Pan Paweł to jednak fachowiec. Koło naprostowane. Co do samego koła to dowiedziałem się od Pana Pawła że, nie było proste ale też nie było tragedii.

    Zostaje kwiestia opony. Z tego co się dowiedziałem, to należy założyć nową oponę. Ponowne użycie opony, która była używana na krzywym kole będzie skutkować słabą przyczepnością i biciem, już z powodu samej krzywizny opony a nie koła. Zastanawiam się tylko, czy warto zakładać starą oponę i czekać aż guma się dopasuje do prostego koła (podobno nawet może to trwać do 5k km) czy inwestować w nową. Innym efektem ubocznym założenia starej opony będzie obciążenie zawieszenia (uszczelniacze), łozysk koła i głowki ramy. Tyle dowiedziałem się od Pana Pawła. Co na to szanowne gremium? Skłaniam się ku budżetowej wersji (pozornie) tj. pozostaniem przy starej oponie.

    • Haha 1

  5. @Marcin N Oddałem Dakara na szczegółowy przegląd. Z oględzin wynikało, że przednie koło jest krzywe i to mocno. Serwis u którego motocykl był sprawdzany zajmuje się między innymi prostowaniem kół ale tego przypadku się nie podjął. Jeżdżąc motkiem nie zauważyłem żadnego bicia - jedynie po puszczeniu kierownicy lekko znosi go w prawo. Nie robiłem sobie nic z tego, bo tak było od początku i nie narzekałem. To mój pierwszy sprzęt także nie mam punktu odniesienia. Wycena napraw, które są do zrobienia po przeglądzie serwis wycenił na około 2k nie licząc nieszczęsnego koła. Podejrzewam, że znalezienie sprawnego, używanego koła do Dakara nie będzie najprostsze. Skłaniam się teraz do prostowania - zobaczymy co z tego wyjdzie.

×