FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 A weź Ty qrw... Kup DLa i będzie po sprawie zaczniesz pisać w wątkach mechanicznych :) Wysłane z garażu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 Arthurro, ja nie jestem "każdy", jasne? :D A na zlocie byłem w ubiegłym roku, nie czuję jeszcze takiej tęsknoty do gór, żeby czynić to i w tym roku, nagroda wyczekana, lepiej smakuje :D Jacek, ja się absolutnie nie przejmuję, wcale, ba, mam ubaw taki jak reszta :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 (edytowane) Jacku, jakbyś prześledził tematy Seba, to zauważyłbyś pewną prawidłowość. Seb pyta, zasięga opinii, czyta, porównuje, znów pyta.... A na koniec jego wybór jest zupełnie zaskakujący, nieprzystający do niczego co zostało wcześniej powiedziane, a argumenty wg których wybór został dokonany są.... tworzone na potrzeby tegoż wyboru :) Dlatego śmiem sobie troszkę żartować, Oczywiście teraz także, w zamierzony sposób przejaskrawiłem, ale myślę że Seb to takie zwierzę które przede wszystkim lubi jak się (publicznie) dzieje - a jeśli naprawdę będzie chciał rady, podpowiedzi, opinii z praktyki to skontakotuje się z posiadaczami DL-i, twinów, 800-tek, czy innych interesujących via PW czy telefon i swojego się dowie. Żeby coś merytorycznie: jechał z nami w Durmitor wspomniany tu Tiger 955i. Z opinii użytkownika i tego co sam widziałem - moto dość ciężkie, klasy bardziej 1200GS niż 800 - moc, rozmiary kół, wielkość. Wygodne zarówno dla kierowcy jak i plecaka, jechał BARDZO obładowany i nie robiło to na nim wrażenia tyle że... przy tankowaniach już nie było tak różowo - ja tankowałem 21 litrów a triumph 19. Tyle że ja - do dwóch 800-tek. Być może miał coś nagrzebane w mapach bo to w triumphach ponoć proste, ale fakt jest faktem. Poza asfaltem dawał radę - ale extremy nie było. Ogólnie - fajne podrózne enduro, ale dla solowego jeźdźca - to raczej za dużo, no chyba że miejscami ma być szybko i po autostradach. Tu nie wiem - tak nie jeździmy :) Edytowane 25 Lipiec 2016 przez arthurr 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 Śledzę wątki Seba z ciekawością. Rzeczywiście sporo rzeczy robi po swojemu, ale ja to rozumiem, też chyba podobnie działam. Jest w tym jakaś logika, może trochę pokrętna, ale jest. Jeśli Seb jest zadowolony i nie przeszkadzają mu żarty, to super. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 Ja te wątki zakładam trochę dla siebie, ale trochę też po to, żeby ktoś kiedyś z tego skorzystał, uważam że na pewno tak się stanie, prędzej czy później ktoś będzie miał podobny problem czy dylemat, taki z pozoru pozbawiony sensu wątek, może pomóc w rozwiązaniu jego problemu. Wydaje mi się że po to są fora dyskusyjne, taka jest ich idea, a "telefon do przyjaciela"? Jasne, ale dopiero jako kropka nad "i". Moje zakładanie tego typu wątków i pisanie w nich, to swego rodzaju moje "myślenie na głos", lubię to robić, to dlaczego miałbym tego nie robić? Tym bardziej że krzywdy jako takiej nikomu nie czynię, przymusu czytania również nie ma, więc nie widzę tu problemu, a być może, jak już napisałem, komuś kiedyś to się w taki czy inny sposób przyda. Informacje na forach internetowych trzeba cedzić, zawsze, przez gęste sito, bo dużo jest spamu, zbędnych dyskusji nie na temat, ale żeby było co cedzić, najpierw trzeba pisać, nie ma większego znaczenia czy mniej czy bardziej na temat, tak uważam. Ja lubię gadać, myśleć, analizować, porównywać, lubię też o tym pisać, nie tylko w zasadzie na forach, ostatnio odpaliliśmy swojego "Wilczego" bloga, mimo chronicznego braku czasu jakoś się udało, pisać będziemy tam pewnie tak często jak pozwoli czas, oraz jak będzie co opisywać, ale nic to, to z założenia miał być nasz pamiętnik, chcieliśmy mieć wszystkie ważniejsze wspomnienia w jednym miejscu, gdybym wychodził z założenia że takie tematy jak ten na przykład są zbędne, również blog nigdy by nie powstał, bo i po co? A tak, jest, krąży sobie gdzieś w czeluściach internetu, potrzebnie, niepotrzebnie, nie ma to dla mnie żadnego znaczenia, jak ktoś chce, to poczyta http://wilcy.eu/ jak nie, to nie, nikomu przez to korona z głowy nie spadnie ;) Ja natomiast będę sobie pisał, co mi do głowy wpadnie, na forach i w innych miejscach, lubię to, jeśli kogoś to drażni, to zawsze może sobie wcisnąć guzior "ignoruj posty tego użytkownika" przy moim nicku :) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 680 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 Był taki czas że Leff założył wątek taki jeden i pisał w nim żeby nie zapomnieć. Potem zapomniał że założył :-D https://r.tapatalk.c...share_pid=79082 Książka serwisowa: Giselle od Św. Leffa To w nawiązaniu do twina. Żeby nie było że nie na temat :-D Wysłane z... 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 A weź Ty qrw... Kup DLa i będzie po sprawie zaczniesz pisać w wątkach mechanicznych :) Wysłane z garażu Właśnie, zaczniesz się nabijać w wątkach mechanicznych. ;-) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 No to może i ja swoje trzy grosze: Wg mnie to zależy gdzie się jeździ - autostrady, grogi gminne, szutry, bagna - każdy lubi coś innego. Poza tym, ja używam motka niemalże codziennie i często na krótkie trasy (na chwilkę do centrum), więc jak zamarzył mi się R1200GS, to po przemyśleniach stwierdziłem, że to bez bez sensu. Wielka to maszyna, ciężka i do miasta nie za bardzo. I jakoś tak erką nie przystoi kiwać się między samochodami w korku. Więc pozostała 800, mniejsza, lżejsza, zwinniejsza (względnie). Można nią i na szuter i na trasę - jakiś kompromis. Dalej będę się wkurzał na obsługę łańcucha, albo w końcu kupię scottoilera ;-) Ale każdy szuka czegoś pod siebie i nie wykluczone, że po sezonie jazdy na 800 zapragnę zmiany.... Taki już skomplikowany los kierownika motocykla. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 Wiemy, wiemy, głupie Niemcy kupują nowe, stawiają na parę lat w garażu co roku serwisując w ASO a potem sprzedają za grosze :lol: Ale głupi ci Niemcy :roll: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 Ale głupi ci Niemcy :roll: Polacy są mądrzejsi, wożą swoje BMW na lawetach. :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 ja będę woził w zabudowanym busie 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Neno 1 724 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 Bier 800, GS lub XC Wysłane z... Dobrze gada. Polej mu tej nalewki ;) Ja również radzę Ci podobnie - bo będziesz żalował ;) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
red 4 330 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 No i znalazłem. Powiem tak... Nie zawiodłem się :D Każdy inny na twoim miejscu podjechałby na zlot, popróbował (bywają twiny, 800, 1200, dl-e i co sobie tam jeszcze wymyślisz). Ale nie ty. Ty - jak czytałem - na zlot - to za rok :D Za łatwo by było :) Ty musisz przeprowadzić PROCES. Rozprawić się z tematem teoretyczno-analitycznie. Kibicuję ci szczerze :) Ale radzić nie zamierzam, nie czuję się godzien. Powodzenia :) poka gdzie, bo ja szukam i nie znalazłem :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 też chcę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 poka gdzie, bo ja szukam i nie znalazłem :) Look w Trójmiejskie randki :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 Hahahhahhahaha Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 183 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2016 No chciałeś merytorycznie :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2016 miałem f800gs, zmieniłem na f650gs. teraz jest lepiej. pozdro. :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2016 Hmmm... Ciekawa opinia :) A co konkretnie jest na plus wg Ciebie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2016 jest niżej = łatwiej przy manewrowaniu, w terenie itp. do mojego użytkowania mi pasuje. mógłby być jeszcze tylko 20-30kg lżejszy;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gilby 1 115 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2016 tu też jest napisane, że 650 najfajniejszy ;) http://www.motogen.pl/BMW-F650GS-vs-BMW-F800GS-vs-Triumph-Tiger-800,11439.html 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2016 Bardzo dobry, obiektywny artykuł. Prawdę pisze też o DL-u. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2016 To ja jeszcze dorzucę swoje trzy grosze. W ruchu miejskim miałem okazję jeździć zarówno (lekko) obniżonym Dakarem jak i (również) obniżonym twinem. Przy moim wzroście stwierdzam że na miasto jednak twin dużo lepszy (Choć tu przede wszystkim chodzi o zrywność, więc może 800 byłaby równie fajna. Z drugiej strony przy moim wzroście pewnie nie.) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2016 trafnie ktoś tu napisał że obniżona 800ta wygląda jak jamnik :C Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2016 A ja mam podwyższonego Twina i na miasto sprawdza się idealnie, jedyny minus to, że już mi się trochę znudził :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach