enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2016 (edytowane) BMW F650 1997r. kolor: biały Nr VIN: WB10162A4VXA03603 Kraj pochodzenia: Włochy Zakupiony i zarejestrowany w listopadzie 2012 Jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Obecny przebieg: 64136 km i rośnie Przegląd ważny do: 08.03.2018 Ubezpieczenie ważne do: 07.11.2017 Zdjęcie bez pampersa (osłona tylnego koła). Pampers oczywiście jest w zestawie, cały. Bezwypadkowy. Stan techniczny - bardzo dobry. Stan wizualny - dobry. Moto ma 20 lat i nosi ślady użytkowania. Plastik na prawym zadupku ma pęknięcie na środku ok. 10 cm. Gmol z prawej strony ma otarcie, prawy stelaż również ma otarcie. Prawe lusterko - delikatnie pęknięte mocowanie listka. Na plastikach są ryski, delikatne otarcia. Motocykl użytkowany przeze mnie przez 4 sezony. Od początku jest na forum. Przejechałem w tym czasie 30000 km. Miał najlepszy serwis. Opony: przód Heidenau K60 (2015 rok) - 10 tys km, tył Heidenau K60 Scout (2016) - 1700 km. Napęd - przejechane 10000 km. Nowy akumulator - 10.2016 Serwis kwiecień 2016, przebieg 60230 km - olej, filtr, łożyska główki ramy, kontrola luzów zaworowych, sprawdzenie łożyska w przednim kole (z tyłu było wymienione ok. 10 tys km temu), wymiana gum na goleniach przednich amortyzatorów, nowe klocki hamulcowe przód. Serwis marzec 2017, przebieg 64136 km - olej, filtr, wyprany i nasączony filtr powietrza. Mam spisane wszystkie serwisy i co było robione od momentu zakupu - wkleję w osobnym poście lub wyślę mailem dla zainteresowanych. Wyposażenie, które miał motocykl kiedy go kupiłem: - osłony dłoni oryginalne BMW - grzane manetki oryginalne BMW - gmole oryginalne BMW - wąskie gniazdo zapalniczki BMW umieszczone po lewej stronie na plastiku Wyposażenie dodatkowe, które zostało dołożone: - gniazdo USB podwójne na kierownicy - przewód hamulcowy w stalowym oplocie Goodridge - światła awaryjne - poszerzone podnóżki – dużo większa wygoda przy jeździe na stojąco (+ oryginalne gumowe nakładki) - podwyższona kierownica – 3,5 cm - boczny stelaż pod sakwy/kufry - aluminiowa płyta pod kufer centralny z mocowaniem monokey zrobiona przez Michała Mertę. Można mocować kufer, a można zarzucić torbę lub worek. Są otwory na pasy - siedzenie przerobione przez ZetJohnniego. Obecnie jest dużo bardziej komfortowe. Siedzenie pasażera również jest wygodniejsze, a jednocześnie płaskie co ułatwia mocowanie torby lub worka - kufer centralny Kappa K961N monokey 44L z oparciem dla pasażera - tankbag Wolfman Explorer Lite – jeden z niewielu oprócz oryginału, które dobrze pasuje do Fki. Bardzo dobra jakość. Jest w świetnym stanie. Po 4 latach praktycznie nie ma śladów zużycia tylko kolor trochę wypłowiał. - wyższa szyba turystyczna Loster + oryginał Mogę dorzucić za dodatkową opłatą sakwy Crosso Expert Big czarne z przerobionym wzmocnionym mocowaniem do stelaża (użyte na jednej wyprawie) +350zł Cena z całym wyżej opisanym wyposażeniem oprócz sakw: 6400 zł Do obejrzenia w Krakowie. Więcej szczegółowych zdjęć doślę na życzenie. Pytania w temacie lub na PW. Edytowane 28 Marzec 2017 przez enlil 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 540 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2016 Co następnego? 800? Podeślę ogłoszenie kumplowi Wytapatalkowane z magicznego pudełka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2016 Kolega z forum wyprowadził mnie z równowagi psychicznej, no i to jest efekt :) Czy wspominałem, że w Efce została wymieniona tylna lampa w całości na praktycznie nową? Udało się wyrwać oryginał w stanie praktycznie jak od nowego motka. Stara była w środku cała popękana. Oprócz tego zostało wzmocnione mocowanie stelaża bagażnika do ramy. Kto był na zlocie w Biłgoraju pamięta, że odpadł mi praktycznie bagażnik z kufrem. Fka ma bardzo cienkie mocowanie płyty. Rozebraliśmy bagażnik w innej Fce i również miała popękane to mocowanie, ale jeszcze nie odpadało jak u mnie. Moje zostało przyspawane i dodatkowo wzmocnione. W tej chwili bagażnik jest zdecydowanie bardziej odporny na obciążenia. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 698 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2016 Kolega z forum wyprowadził mnie z równowagi psychicznej, no i to jest efekt :) Który to taki bohater sieje zamęt? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alien19999 248 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2016 Tiger-a kupujesz? Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 23 092 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2016 Który to taki bohater sieje zamęt? A może to miły, życzliwy człowiek jest, a nie "zamętowiec"? ;) Tiger-a kupujesz? Kupuje i pije. Za dużo. Dlatego ma zamęt w głowie ;) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel_Ryki 67 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2016 Sprzedaj mi podwyższenie kierownicy .... nikt nie zauważy :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 54 675 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2016 Sprzedaj mi podwyższenie kierownicy .... nikt nie zauważy :) 6400 - efka gratis 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2016 (edytowane) Podeślę ogłoszenie kumplowi Dzięki. Jak kumpel będzie chciał zobaczyć lub porozmawiać, to zapraszam. 800? Myślałem do litra, ale bardziej doświadczeni koledzy mówią że może być za mało ;) Tiger-a kupujesz? chciałbym coś powyżej jednego cylindra spróbować, a Tiger oferuje aż trzy więc kto wie :) Który to taki bohater sieje zamęt? właśnie, to jest życzliwy człowiek i ma w garażu trochę zbędnych cylindrów Sprzedaj mi podwyższenie kierownicy .... nikt nie zauważy :) Bez podwyższenia czuje się różnice, szczególnie jak wcześniej jeździłeś z podwyższeniem. W sumie nie są to jakieś ogromne koszty, a ja póki co nie chcę sprzedawać na części. Jak motek się nie sprzeda, to podwyższenie się przyda :) http://sklep.olekmot...ium,542799.html Edytowane 12 Październik 2016 przez enlil Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 941 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2016 Enlil KTM 990 Adventure to moim zdaniem właściwa opcja :) i nie słuchaj głupot, że się psują :) . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 761 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2016 Enlil, szukaj r 1200 gs ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 54 675 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2016 KTM 990 adv jest we wrocu 4 sale, mój kumpel właśnie skończył leasieg, jakby ktoś coś to zapraszam na PW ;) Jak ten Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 Enlil KTM 990 Adventure to moim zdaniem właściwa opcja :) i nie słuchaj głupot, że się psują :) . Enlil, szukaj r 1200 gs ;-) brakuje jeszcze jednego, gdzie jest MT ja się pytam? :) KTM 990 adv jest we wrocu 4 sale, mój kumpel właśnie skończył leasieg, jakby ktoś coś to zapraszam na PW ;) Jak ten Co do KTM 990. Sporo czytałem, ale nie jeździłem. Wyrobiłem sobie zdanie, że to jest maszyna dla prawdziwych twardzieli, bezkompromisowa. Żeby ją okiełznać, wykorzystując cały zasób mocy, to trzeba mieć naprawdę spore doświadczenie. I nie jest tak, że jeździsz na pół gwizdka, ponieważ bardzo kusi do odkręcania manety praktycznie na każdej nawierzchni. Póki co nie jeździłem, ponieważ nie chcę dopuszczać do głosu serce, mózg mówi, że na razie nie. Może kiedyś :) Co do BMW 1200gs. Bardzo mi się spodobał LC. Na starszym 1200 nie jeździłem i nie wiem czy wrażenia są podobne czy jest gorzej? Chwilę się zastanawiałem nad starszym 1200 lub nawet 1150, ponieważ chciałem przekonać żonę do wspólnych wycieczek, a ona musi mieć wygodną tylną kanapę i oparcie. Niestety nie mam pewności, że się przekona, a dla mnie to chyba też jeszcze nie jest właściwa maszyna ze względu na to, że czasami ( czytaj bardzo często) lubię zjechać z asfaltu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 301 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 Czyli 800, kwestia tylko czy BMW czy Triumph ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 Jeszcze jest DL :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 397 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 DL? 800? Pokaż :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 23 092 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 DL? 800? Pokaż :D Nie wywołuj DL'a z lasu ... ;) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 DL? 800? Pokaż :D między 650 a 800 podobno nieduża różnica jest, którą łatwo niweluje ego kierownika :) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 54 675 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 między 650 a 800 podobno nieduża różnica jest, dokładnie 150 czuwaj :-D 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 ego jak 150, to chyba nieźle? :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 23 092 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 dokładnie 150 Ale za to droższe, niż to 650 ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 698 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 Bierz 800, 1200 ma cycki, a jak chcesz z żoną jeździć to kobieta może nie zatolerować drugiego biustu w domu :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 956 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 1150 jest ciężki - pamiętaj Wysłane z garażu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 761 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 1150 jest ciężki - pamiętaj Wysłane z garażu 1150 gs jest cięższy o 50 kg od 1200 gs Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 723 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2016 Twardym trzeba być nie mientkim. :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach