Skocz do zawartości
enlil

[S] BMW F650 1997r. - forumowy

Recommended Posts

BMW F650 1997r.

kolor: biały

Nr VIN: WB10162A4VXA03603

Kraj pochodzenia: Włochy

Zakupiony i zarejestrowany w listopadzie 2012

Jestem pierwszym właścicielem w Polsce.

Obecny przebieg: 64136 km i rośnie

Przegląd ważny do: 08.03.2018

Ubezpieczenie ważne do: 07.11.2017

Mf7Td6rBGL5o8F6HYoqvnDZ1NhDF4PXEwth7wE2MGGmQaxsf0-HDrrZFXTjOXn9DliTqQKgP6G2Vbzsu8_RHcPffqAC5rnc-3qdMNyK-lebfhtYB_TrzHRr5R5T3DVHOZ-BJgTzZorpoxsE-BHdVmqfwDsebSQKxJrNmFjd5Cogkz3HF-GiJm3G8tUB2oixLnIVZh2zn22nNAlh9zdkUYNtmDlk5T6IxIrq6oGf-QFIwJZyXJA7p9uBmGarpvAyAiNQyH2yDW2GdWLkCOvoG35g1cARq1DGhIQ5mtYq1pmF4UNI_a07wOtZrTJTWWXTEhHkD-RcDCE-9qtpp5VGWqkSlVh4rI9U1koYOkNMetXQ7jQWLGACJ23ifhnd3A65gWDSt2DQHT1CscjdRKiaSqlGzuINRx3FFwfQ9gk0P4jJcrMxaWb9fa_CThfzkTqZVqS_wkH24JGvnn65HDRFFnaMocu8oHu17DgcmWfgdi2wu_tbas9CmQJUvU0umlX8D5rd0ct_dnBn3REBPU5-VbwRW8Y7gKJszBDk7Zr3rBHpL5R0SyN--UoYBOAvQ9_dZO7JQNt2c9M995Jx6v3x7TkEZqwRvazO3jmzK976c1GmJwsiL=w1898-h1264-no

Zdjęcie bez pampersa (osłona tylnego koła). Pampers oczywiście jest w zestawie, cały.

Bezwypadkowy.

Stan techniczny - bardzo dobry.

Stan wizualny - dobry. Moto ma 20 lat i nosi ślady użytkowania. Plastik na prawym zadupku ma pęknięcie na środku ok. 10 cm. Gmol z prawej strony ma otarcie, prawy stelaż również ma otarcie. Prawe lusterko - delikatnie pęknięte mocowanie listka. Na plastikach są ryski, delikatne otarcia.

Motocykl użytkowany przeze mnie przez 4 sezony. Od początku jest na forum. Przejechałem w tym czasie 30000 km.

Miał najlepszy serwis.

Opony: przód Heidenau K60 (2015 rok) - 10 tys km, tył Heidenau K60 Scout (2016) - 1700 km.

Napęd - przejechane 10000 km.

Nowy akumulator - 10.2016

Serwis kwiecień 2016, przebieg 60230 km - olej, filtr, łożyska główki ramy, kontrola luzów zaworowych, sprawdzenie łożyska w przednim kole (z tyłu było wymienione ok. 10 tys km temu), wymiana gum na goleniach przednich amortyzatorów, nowe klocki hamulcowe przód.

Serwis marzec 2017, przebieg 64136 km - olej, filtr, wyprany i nasączony filtr powietrza.

Mam spisane wszystkie serwisy i co było robione od momentu zakupu - wkleję w osobnym poście lub wyślę mailem dla zainteresowanych.

Wyposażenie, które miał motocykl kiedy go kupiłem:

- osłony dłoni oryginalne BMW

- grzane manetki oryginalne BMW

- gmole oryginalne BMW

- wąskie gniazdo zapalniczki BMW umieszczone po lewej stronie na plastiku

Wyposażenie dodatkowe, które zostało dołożone:

- gniazdo USB podwójne na kierownicy

- przewód hamulcowy w stalowym oplocie Goodridge

- światła awaryjne

- poszerzone podnóżki – dużo większa wygoda przy jeździe na stojąco (+ oryginalne gumowe nakładki)

- podwyższona kierownica – 3,5 cm

- boczny stelaż pod sakwy/kufry

- aluminiowa płyta pod kufer centralny z mocowaniem monokey zrobiona przez Michała Mertę. Można mocować kufer, a można zarzucić torbę lub worek. Są otwory na pasy

- siedzenie przerobione przez ZetJohnniego. Obecnie jest dużo bardziej komfortowe. Siedzenie pasażera również jest wygodniejsze, a jednocześnie płaskie co ułatwia mocowanie torby lub worka

- kufer centralny Kappa K961N monokey 44L z oparciem dla pasażera

- tankbag Wolfman Explorer Lite – jeden z niewielu oprócz oryginału, które dobrze pasuje do Fki. Bardzo dobra jakość. Jest w świetnym stanie. Po 4 latach praktycznie nie ma śladów zużycia tylko kolor trochę wypłowiał.

- wyższa szyba turystyczna Loster + oryginał

Mogę dorzucić za dodatkową opłatą sakwy Crosso Expert Big czarne z przerobionym wzmocnionym mocowaniem do stelaża (użyte na jednej wyprawie) +350zł

Cena z całym wyżej opisanym wyposażeniem oprócz sakw: 6400 zł

Do obejrzenia w Krakowie.

Więcej szczegółowych zdjęć doślę na życzenie.

Pytania w temacie lub na PW.

cfSbIIsumnSapg2qsqDBAREdc84H1exgYbrpGZtTuNRl7aW88TW1ZLcERYk3pO9GlQAUHfYvM1RHDNmaCUAkzV-JyGs83Zhp20qjnvn5nz7m7EIeWd6i8qNBGPExG6qvD3aGcHorAq-JTkgduRKsGFZfm9-LQ88CqfvDsE4iZlT42fZPVp8TvSd0EH2UUNrEoRXz87ZnlrV0vB3wfXvHfaQCiUp8NhqNuA5oRSc-xkriO1LCT5IL8cVH76LPeav8xhTyoZKMCYHE6t6Lf4jXalkacD4QG6G_s9CSDwj44DgBI0LW_mW4xWm3idv_qtxVQQtOoOBL6DnEQOz1a25Mc0DGr1TekWyv_3Kd51y177XWpcmufOZOoMxTkex7G5uW1B2vhGW92Dv3DoRXEjXo_GfiWVYsUi0woHl6IewdkQp_6CD5h8XpzO7qAg3ji4POpg4bjmCHRjCXO22aDw6dEldjXvXAg7iOKO2rR0pVju_5hec90zcTnjC-fGw98t6eP-uUevkW5hhUZ9H-pfa1XROUlrEWvb75nxnO9ZBgGh1t_y8QYmTd9Weqt-xeTII9hBWXsxhdF6SbmFe_qaiYOgM4NZ6kz8_AM90RxO0BZmZ_wieQ=w1898-h1264-no

mub8Aheg5OL8HkCStOWOf0Ug4xKvqY7ETv0a5vM5R-zQnu58_s3PGKe6cOS87ynjeCvnuqLZEpHRHnJUZ3woT15qudsL3cd2baDnBvp33HkY2TAcoKgAz3sL9KJ0cHOM80r41abaK0VVOwKwPGuTRFp6mQGysB_hd_1wGsiVES44i7Q5_AL1uNvbxt1AtBnENNmLnxLbwxpKT6MIiMuN_iEuCibszvmHsSYrrffd94ExF3Os1SWLTQBPtTEAA3FGfx4NzAIVfnAD6LboLWecZKjw3K4ONLgwnw7MuU4p2syDK6EFIWQxiYbydFFxBb4UPY-T2BwF-RiUS3tITJjnVhNwoRW8TRC65DjzMoMvy0kePbECSDA-D8z2MK1K26lDNECkdSwl-aCAB6wXu2SrgtIAtInSQGjR95eC9LpTR1KYTWgIUiTKWt4c7Ge-li7hMAv-MtiIQYfcO5nI0u17F2hbxSAAmEb8U3UJeX6VlowatTjWytliJcY1FtSH3GgR8mFJb3bqe5Rgj6zti3duI7emD26sTHMlbydVr5-qvthoF72M6RtzLgYPpnIGP49V6N0gLZfNp5ZXs6I4dnfuGffQQVbqRyAHbwTtPGGut2Hty1Ec=w1898-h1264-no

rGsy4MTTKKMcViWwQl-f9kbNrK1xqvGPej4sBdErrFq5ObNZ6GrI4AJPgI3KaXhTS3HNpC5aDopK0CR8LG-SDbRpPBqO0uaqFCApjDPUbwNYyh7hC09JDh-IBlEipFEHZV19aWNb3NNmkjb5UJtOPeNWdGZii3P4r5JPHc0TpqzSa0RgAPIl8H0ZfuxiVWdZLuoa6RSbLcyDN4ORxF6NvEniqd5QnvCXz8poAt8fQps_IJL5zZb2UK4hyBZLpAggimNydvZoE-tl3mqpRdyGhiS5DbxJw0rmz8Yi322NAnLjmTYOqKYNHoWi3hNTUT_hTa9BFoqFsgIglTCj8HQq_FzXZlAIqc-9gmDmKw6f5S3pM9R22hhVdyM_Q8uPdVMrHVo1-UJkVncnYyZvF-fjBwvrdUV2YQ8x0Gs936l5Y8VL0bryWsdV9gQbYGGxKS9I30_euDnpMQi9dKuAAyGsR46HyJA94DoXKzCkgQziLFNXb5MJP649WiN7woj0M47UofoXRJJaj4rYW58-IUw2cMPZuodtJFYCANJjhChmRpPGiirHOIPIrmEo3Kpz22fsS2yuXW-IggUSxrXhQhh2HyLkUa6J_6784-GJRu6dl1R8ZQjP=w1898-h1264-no

sd-jCZiJ85m6bbMuiwZoI8OZ_WbSAL3FQEcYff0ih_yeYW4s0fmt4JpoOkhsHXLoZGFgOMtMnj6SFHD8AN4tRrjTVS3u5XirgmQq20JecZPZe6QT3pKkanXK4bbH2qa_-_6X_vDpV9CSCmVcJHu-T117cv4IEgIGjLyPUtXfSsV1SPWyj3w9qb6uOxGu0n8UK7fz5Z5XXgjyaWVOE9oomNG_5NB5IE-kZYiPvBaDgKLvq-__QKEp6HARxKohbV8WKS8f3MEpoI_Fy3Ygz0lBhi7hf9O_HaFHt3QFspD2nzm1TtRFMHhvI4TCaievtW74p06H3_tTF7tacF-wQkQCEGEyxTGw7OLbH6X2xrlOLNixnWf6wPQwV-ffGe3mHGpU7pV2gjVM8TnHPtJNShN4j4upvSGX4_Xaxamrn6tyazFOYal6VdlI-8aHpM1gv-f4sPksibu8UF8HvKPo6zSIpyEnO-1q7K4Rc0bSuvgZ6Gm8ZFuaSiLIgj0OMaGsaDHB_wI8F5zsAspQBhJ95gzTEg8Orr-0HB-CvwKBKCVMmlEocpU3AagX4VAbO5xx5TNHLkaHDBGmkrMmaf1Mydy4UyRH5gVCWSAvTXfM5UvDUMJFppan=w1898-h1264-no

Xn55eIIFjaee3ZEJ2IRdLk3vMk7nlAKKnQGyBPyIfgPMS9hQvKWA-u2PzGvZkc221a9ycnsTwIDdPbHaXK_syx80_hD9kwWoxXgeoxVE2ixT7wn446ecf2rJxcMTYN8o71u_WMLhB4HFjJIlp4HOweWpxoMZ5DH5d6zgIMZ64owpNerqbmPeAEV3EI3K0jlVtFt0HOKWfKD0-TeKnOX7rUDK7u9dRfjmVH2z2IkTzdBmtF8N7PC5ey62Q1V4r6VvW806dyR8WTMU0sMcg_4_h6-7L5VwCcQvp7_JXO2qNaLiEZT67TvZUEHxDEcntyLp6ZovFYvSq_uO2F4V1jRaP020LMgn9zLxFtXcm6fvc7PDvPaxy_gRZEYiasLnXxUo8Xtaa4Co6nYy0e2VSR5kEiXbejHZTYeS3tvN63lWRvmWoySbgBC47bfdZpZDNS7ElAGX0CeLzVpKmZaGqJNREXF7p70m_Z-cup4_v3NslqT31JIIgGJAuizFFx44YWklvJ-PS-j4ofJ_2jp0AHqNckAGT0Ust198tC7sJQ-zjfC_1GiTDia7gMOlsxNtWQvb_pz0JYc014gwH3bo_yWVDb4_6xvWHRcWiAD82jACbExzjB1Q=w1898-h1264-no

Edytowane przez enlil
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co następnego? 800? Podeślę ogłoszenie kumplowi

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolega z forum wyprowadził mnie z równowagi psychicznej, no i to jest efekt :)

Czy wspominałem, że w Efce została wymieniona tylna lampa w całości na praktycznie nową? Udało się wyrwać oryginał w stanie praktycznie jak od nowego motka. Stara była w środku cała popękana.

Oprócz tego zostało wzmocnione mocowanie stelaża bagażnika do ramy. Kto był na zlocie w Biłgoraju pamięta, że odpadł mi praktycznie bagażnik z kufrem. Fka ma bardzo cienkie mocowanie płyty. Rozebraliśmy bagażnik w innej Fce i również miała popękane to mocowanie, ale jeszcze nie odpadało jak u mnie. Moje zostało przyspawane i dodatkowo wzmocnione. W tej chwili bagażnik jest zdecydowanie bardziej odporny na obciążenia.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolega z forum wyprowadził mnie z równowagi psychicznej, no i to jest efekt :)

Który to taki bohater sieje zamęt?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Który to taki bohater sieje zamęt?

A może to miły, życzliwy człowiek jest, a nie "zamętowiec"? ;)

Tiger-a kupujesz?

Kupuje i pije. Za dużo. Dlatego ma zamęt w głowie ;)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprzedaj mi podwyższenie kierownicy .... nikt nie zauważy :)

6400 - efka gratis

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podeślę ogłoszenie kumplowi

Dzięki. Jak kumpel będzie chciał zobaczyć lub porozmawiać, to zapraszam.

800?

Myślałem do litra, ale bardziej doświadczeni koledzy mówią że może być za mało ;)

Tiger-a kupujesz?

chciałbym coś powyżej jednego cylindra spróbować, a Tiger oferuje aż trzy więc kto wie :)

Który to taki bohater sieje zamęt?

właśnie, to jest życzliwy człowiek i ma w garażu trochę zbędnych cylindrów

Sprzedaj mi podwyższenie kierownicy .... nikt nie zauważy :)

Bez podwyższenia czuje się różnice, szczególnie jak wcześniej jeździłeś z podwyższeniem.

W sumie nie są to jakieś ogromne koszty, a ja póki co nie chcę sprzedawać na części. Jak motek się nie sprzeda, to podwyższenie się przyda :)

http://sklep.olekmot...ium,542799.html

Edytowane przez enlil

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Enlil KTM 990 Adventure to moim zdaniem właściwa opcja :) i nie słuchaj głupot, że się psują :) .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

KTM 990 adv jest we wrocu 4 sale, mój kumpel właśnie skończył leasieg, jakby ktoś coś to zapraszam na PW ;)

Jak ten

990_Adventure_Dakar.jpg?mode=max&quality=90&scale=down

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Enlil KTM 990 Adventure to moim zdaniem właściwa opcja :) i nie słuchaj głupot, że się psują :) .

Enlil, szukaj r 1200 gs ;-)

brakuje jeszcze jednego, gdzie jest MT ja się pytam? :)

KTM 990 adv jest we wrocu 4 sale, mój kumpel właśnie skończył leasieg, jakby ktoś coś to zapraszam na PW ;)

Jak ten

990_Adventure_Dakar.jpg?mode=max&quality=90&scale=down

Co do KTM 990. Sporo czytałem, ale nie jeździłem. Wyrobiłem sobie zdanie, że to jest maszyna dla prawdziwych twardzieli, bezkompromisowa. Żeby ją okiełznać, wykorzystując cały zasób mocy, to trzeba mieć naprawdę spore doświadczenie. I nie jest tak, że jeździsz na pół gwizdka, ponieważ bardzo kusi do odkręcania manety praktycznie na każdej nawierzchni. Póki co nie jeździłem, ponieważ nie chcę dopuszczać do głosu serce, mózg mówi, że na razie nie. Może kiedyś :)

Co do BMW 1200gs. Bardzo mi się spodobał LC. Na starszym 1200 nie jeździłem i nie wiem czy wrażenia są podobne czy jest gorzej? Chwilę się zastanawiałem nad starszym 1200 lub nawet 1150, ponieważ chciałem przekonać żonę do wspólnych wycieczek, a ona musi mieć wygodną tylną kanapę i oparcie. Niestety nie mam pewności, że się przekona, a dla mnie to chyba też jeszcze nie jest właściwa maszyna ze względu na to, że czasami ( czytaj bardzo często) lubię zjechać z asfaltu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

DL? 800? Pokaż :D

między 650 a 800 podobno nieduża różnica jest, którą łatwo niweluje ego kierownika :)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

między 650 a 800 podobno nieduża różnica jest,

dokładnie 150

czuwaj :-D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bierz 800, 1200 ma cycki, a jak chcesz z żoną jeździć to kobieta może nie zatolerować drugiego biustu w domu :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×