Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 10 Sierpień 2017 Powinienem juz byc na miejscu, daj znac. Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 26 Sierpień 2017 Aaaa... takie tam...taptarapta 14 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 26 Sierpień 2017 No to kongratulejszon Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 26 Sierpień 2017 Gratulacje! Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 26 Sierpień 2017 Chyba trafił się egzemplarz cacko.Ale dla Anii jednak za wysoki trochę i będzie trzeba spuścić przynajmniej na lagachA że rok szkolny wielkimi krokami się zbliża to trzeba było podjąć kroki...A tak po prawdzie to czysty przypadek i oboje jeszcze nie wierzymy co zrobiliśmy Przy okazji wielkie podziękowania dla Gilbiego za support... i Dziadka taptarapta 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 Tak się to prezentuje(na tle Offelsety) taptarapta 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 Igła! :@ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 Z asfaltu to on chyba nie zjechał Na razie mam problem gdzie jest śruba spustowa oleju bo jednak się różni od GStaptaraptaGolastaptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 W najniższym punkcie silnika może?Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 I tak właśnie wymieniasz olej w dakarze? Bo ja najpierw opróżniam zbiornik oleju, potem śruba na dole silnika i na końcu z filtra olejutaptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 Na dole zbiornika od strony tylnego koła jest taka śrubka a na niej winna być gumka. Zamontuj wcześniej na niej wężyk, żeby nie zalać połowy motocykla Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 Na dole zbiornika od strony tylnego koła jest taka śrubka a na niej winna być gumka. Zamontuj wcześniej na niej wężyk, żeby nie zalać połowy motocykla Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu TapatalkaJest! dzięki taptarapta 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 183 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 Czyli na jesienny zlot miód malina, ma czym jechać dziewczyna Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 27 Sierpień 2017 I tak właśnie wymieniasz olej w dakarze? Bo ja najpierw opróżniam zbiornik oleju, potem śruba na dole silnika i na końcu z filtra olejutaptaraptaA ja robię tak jak Ty ale czy kolejność ma aż tak wielkie znaczenie, zwłaszcza pomiędzy zbiornikiem oleju, a silnikiem? Śruba spustowa - ciekawe kto jeszcze pomyślał o tej co ja? Poza tym fajny sprzęt, w fajnym stanie. Gratuluję i bezpiecznego użytkowania życzę.Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 28 Sierpień 2017 Gratuluję! Wygląda świetnie!Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 29 Sierpień 2017 No nie wiem czy nie będziemy musieli włożyć amora od nowszego xc, który jest krótszy. Możliwe że będziemy szukali na podmianketaptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 29 Sierpień 2017 Chodzi o continental? Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 29 Sierpień 2017 nowsze xc byly nizsze i tu jest pies pogrzebany i tego nie przewidzieliśmy http://moto.pl/MotoPL/1,88572,5080511.htmlWraz z rozpoczęciem nowego sezonu motocyklowego swą premierę święcić będzie nowy BMW G 650 Xcountry z roku modelowego 2009, wzbogacony o dodatkowe funkcje, nowe elementy wyposażenia i nowy kolor lakieru.Modyfikacje w widelcu z zawieszeniem teleskopowym o odwróconej konstrukcji (ze sprężyną o skoku 220 mm) i kolumną amortyzującą z regulowanym napięciem sprężyny (o skoku 165 mm), w połączeniu ze zmianą kształtu siedzenia przyczyniły się do obniżenia wysokości siedziska z 840-870mm do 800-825mm.Taka zmiana wysokości to dla Anii duuużotaptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2017 Podsumowując ostatnie wydarzenia: w sobotę zanabyliśmy dość niespodziewanie i chyba nieprzemyślanie drugi motocykl BMW G650 X-Country z roku 2007 motocykl pochodzi z krajowej dystrybucji, więcej stał niż jeździł, miał 2 właścicieli, a jego stan jest wręcz salonowy. Wygląda jakby deszczu nie widział, a jedyna woda z jaką miał do czynienia to chyba podczas mycia. Nam samym trudno w to wszystko uwierzyć, ale widzimy co mamy Oczywiście wiek motocykla oraz fakt, że z wyjątkiem płynów, to wszystko ma jeszcze fabryczne ,spowodowały konieczność poczynienia kilku inwestycji Przez tych kilka dni zdążyłem wymienić w nim olej MOTUL 5100 10W40, klocki na przodzie BREMBO 07BB03SA opony CONTINENTAL TKC70 w następnej kolejności spróbujemy obniżyć motocykl, bo jak się okazało pierwsze roczniki były znacznie wyższe niż późniejsze i dla Ani jest to spora przeszkoda. Ponieważ jest spory zapas na lagach oraz możliwość skrócenia tylnego amora na razie spróbujemy w ten sposób. Jeśli to nie przyniesie pożądanych efektów to będziemy rzeźbić w kanapie, która jest szersza niż te z późniejszych lat. Ostatecznością będzie zmiana tylnego amora na nowszy, który jest krótszy. Dodatkowo motocykl chcę wyposażyć w: płytę bagażową z uchwytami, bo nie ma go jak targać hanbary szybę scottoiler grzane manetki być może jakieś gmole Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gilby 1 115 Zgłoś ten post Napisano 31 Sierpień 2017 a ten amor z nowszego xc to jest zupełnie coś innego, czy różni się tylko wkładem? Może jest gdzieś serwisówka jednego i drugiego - może to jest kwestia sprężyny i podkładki jakiejś? Nie do końca się na tym znam, ale gdzieś czytałem że np. ktm 950 był w dwóch wersjach wyższej i niższej i wysokość zawieszenia przedniego to była tylko kwestia właśnie czegoś w środku. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 31 Sierpień 2017 (edytowane) obniżenie zawieszenia pozostaje - niestety touratech nie produkuje zestawu sprężyn do tego modelu , pozostaje poszukiwanie tylnego amora w wersji "low" , może być ciężko . nowy 3 klocki . ale są długości podane : zwykły 337 mm , niski 320 mm - są takie same dla przed i poliftowego , numer części jest ten sam dla wersji std , nie ma w cenniku wersji low dla starszego modelu... . pytanie gdzie jest obniżenie siedzenia po 2008 roku ??? prawdopodobnie to nieścisła informacja - polift ma możliwość zakupu w wersji obniżonej i ktoś miał skrót myślowy . długość amora reguluje wysokość motocykla . a zapomniałem , od 2008 są dwie kanapy : zwykła , zapewne taka sama jak w starym i "wąska" do obniżonego zawieszenia . i tu jest początek zabawy albo koniec czyli żenimy na portalu ogłoszeniowym i szukamy czegoś niższego . Edytowane 31 Sierpień 2017 przez mario2007 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 31 Sierpień 2017 21 godzin temu, Marcin N napisał: w następnej kolejności spróbujemy obniżyć motocykl, bo jak się okazało pierwsze roczniki były znacznie wyższe niż późniejsze i dla Ani jest to spora przeszkoda. Spróbuj najpierw na ile niżej pójdzie na amorze, ten amortyzator ma możliwość regulacji długości, a jak będzie za mało można zastosować niższą podkładkę pod sprężynę, oczywiście można ją kupić za milion euro np, tutaj albo tutaj za milin dolarów lub też dorobić . Kanapa od xcountry od 2008 jest węższa, nie jest niższa. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 1 Wrzesień 2017 kupię lub zlecę wykonanie w rozsądnych pieniądzach czegoś na wzór tego Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2017 Pierwsza próba. Na szczęście są krawężniki :-)Było też pierwsze błoto taptarapta 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 2 Wrzesień 2017 Brawo!Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach