Skocz do zawartości

Recommended Posts

A czego się spodziewać po tylu latach, nie uważasz chyba, że ma oryginalny przebieg?

Moim zdaniem motocykl w bardzo fajnym stanie i przynajmniej ze zdjęć wart proponowanych pieniędzy. ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten "za dyszke" szybko znajdzie swojego amatora a Ci co szukaja "pieknego, co tylko w niedziele, do kosciola..." beda dalej szukac i przekonaja sie, ze pierwsza oferta czasem jest jednak najlepsza. ;)

A co do kilometrow... Bede nudny... Ja po moje motki przejechalem raz 350 km (Gdansk) a raz 500 km (Bochnia), pierwszy samochod kupowalem w Bielsku... Dla chcacego i zdecydowanego nie ma problemow nie do pokonania. ;)

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy byłby ktoś tak uprzejmy i wrzucił dla porównania dwa zdjęcia, jedno kanapy wysokiej i drugie obniżonej. Muszę szczerze przyznać, że ciężko mi dopatrzeć się tej różnicy pomiędzy nimi. Z góry serdecznie dziękuję. Przy okazji moja 650`tka jaką ma kanapę?

DSC08254.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma kanapy obnizonej - po raz kolejny dementuje ta plotke - jest kanapa niska i normalna w polaczeniu z wersja gs i dakar oraz obnizeniem zawieszenia daje to rozne wersje "wysokosci siedzenia" nad poziomem gleby.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tego co kojarzę jest juz taki temat na forum odnosnie kanap i ich wysokości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma kanapy obnizonej - po raz kolejny dementuje ta plotke - jest kanapa niska i normalna w polaczeniu z wersja gs i dakar oraz obnizeniem zawieszenia daje to rozne wersje "wysokosci siedzenia" nad poziomem gleby.

Alik to nie plotka tylko kwestia nazewnictwa ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A czy mógłbyś wrzucić dwa przykładowe zdjęcia według których nieuświadomieni zostaną wkońcu uświadomieni? :rolleyes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam Panowie

Gdyby nie sprawiło Wam to problemu to byłbym wdzięczny gdybyście zlustrowali ten motocykl http://otomoto.pl/bm...r-M3511646.html

Ktokolwiek widział ktokolwiek wie cokolwiek o tym egzemplarzu to proszę o podzielenie się informacjami :)

Dzisiaj byłem go oglądać i prezentuje się całkiem dobrze, jednak przed zakupem pomyślałem, że zasięgnę informacji na forum, może ktoś kiedyś widział lub coś wie o tym egzepmlarzu. Motocykl w kraju od bodajże 4 lat, obecny właściciel ze Swarzędza kupił go dwa lata temu i twierdzi, że zrobił nim tylko 3.000 km...

Z moich poszukiwań po forum znalezłem jeden wątek z 2011r. prawdopodobnie odnośnie tego motocykla ( ten sam rocznik, kolor, stelaże i gniazdo zapalniczki)

Cytuję użytkownika alik

Napisano 29 marzec 2011 - 11:57

Dakarek z Poznania!

http://img11.allegro...7/66/1534776636

http://allegro.pl/sh...item=1534776636

Z opisu (obszernego):

Mój DAKAR to prawdziwy członek rodziny i tak też był traktowany. Motor ostatnio przeszedł:

- wymianę oleju oraz filtrów (Motul),

- wymianę klocków tylnych hamulcowych oraz płynów,

- wymianę uszczelniaczy przedniego zawieszenia oraz oleju,

- 3000 km. po wymianie zestawu napędowego (zębatka JT, łańcuch RK),

- regulację zaworów.

Generalnie motocykl jest przygotowany do sezonu. (właściwie już się dla niego rozpoczął)

DAKAR posiada dodatkowe wyposażenie:

- tłumik SCORPION – nowy założony wiosną 2010 (brzmi fenomenalnie!!!)

- stelaż Givi pod kufer centralny wraz z płytą pod kufer Givi lub SW Motech

- uchwyt do nawigacji SW Motech wraz z torbą do nawigacji,

- gniazdo 12 V na kierownicy np. do ładowania nawigacji,

- alarm.

Opcjonalnie sprzedam również stelaż pod kufry boczne SW Motech (praktycznie nowe cena 500 zł)

Myślę, że szybko znajdzie nowy domek za cenę 13 800 i przebiegu 32 tys. rocznik 2002.

Wydaje mi się że jest to ten sam model tylko że wtedy miał wydech scorpiona, a teraz ma oryginalne...

Z góry dzięki, Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fakt był onegdaj wystawiany i opisywany na forum, zalany plakiem (w sensie przygotowania do sprzedaży) poza tym chyba nic mu nie brakuje..

Jedyne co jest zastanawiajace - nie wiem czy w tym roczniku wychodzio to malowanie, ono było na pewno w roczniku 2000 :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Właśnie to mnie zastanawia, widziałem dowód i był tam rocznik 2002, szukam i nigdzie nie mogę znaleźć roczników i kolorystyki w jakiej były produkowane maszyny... poprosiłem sprzedawce o nr VIN może po tym uda się sprawdzić co jest z tym malowaniem...

Nie widziałem innych dakarów, ale ten miał, jak na moje mało sprytne oko malowaną osłonę pod silnikiem lecz tłumacze to sobie tym, że jest ona narażona w dużym stopniu na otarcia, obicia i mogła zostać pomalowana po jakichś przygodach...

Nie ukrywam, że jestem nim zainteresowany lecz wolę sprawdzić sprawę dogłębniej, żeby nie wpakować się przypadkiem w jakieś maliny...

Jeszcze jedno... czy takie dakary wychodziły oryginalnie z białym tylnym kloszem ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie, to jest klosz akcesoryjny.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie spodziewaj się igiełki po 10 letnim? motocyklu enduro, jakieś ślady użytkowania zgodnego z przeznaczeniem musi mieć :-)

Nie szukałbym tu na siłę dziury w całym, zdobądź nr VIN i będzie wszystko jasne co do rocznika i wersji w jakiej "wyszedł" z fabryki ;-)

Ważne że motocykl nie jest strzodzony, a wady mniejsze bądź większe jak na ten wiek - musi mieć ;-)

A jak palił, jak pracował silnik, jeździłeś nim? ;-)

I ten przewód hamulcowy tylny jakiś taki nieoryginalny ale w oplocie bodajże :roll:

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ależ ja się nie spodziewam idealnego stanu  bo taki to tylko w salonie :) Względy estetyczne przy kupnie motocykla są u mnie na drugim miejscu, wiadomo że najważniejszy stan techniczny maszyny... Jutro będe miał VIN to sprawdzę i dam znać.

Po odpaleniu nie usłyszałem żadnych niepokojących dźwięków, pracował równo nie falował na obrotach, silnik był suchy

Niestety nie jeździłem, mam zamiar jechać tam w niedzielę/poniedziałek i sprawdzić go na drodze...

Przewód hamulcowy tylni w oplocie, ciekawą rzeczą są stelaże pod kufry firmy SWMOTECH, z tego co zauważyłem to do wymiany kwalifikuje się przednia tarcz hamulcowa i wymiana lub "udoskonalenie" tłumików w tylnym kole pod zębatką bo ma luzy 0,5-1 cm

Widziałem ramę gdyż osłony baku były zdjęte w celu wymiany akumulatora, wydaje się ok , chłodnica, uchwyty i plastiki również w całości

Na co zwracać uwagę podczas jazdy tym motorem? Nie jeździłem jeszcze takim GSem, standardowo jak w każdym motocyklu, czy może zwrócić szczególnie na coś uwagę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak szukałem w tamtym roku GS'a dla siebie, to coś mi się kojarzy, że ta sztuka ma mały bak (10l). Tak, tak, podobno wychodziły takie wersje, ale ręki za to uciąć nie dam. :) Ani to jakaś specjalna wada, ani zaleta, ale wspominam, żeby nie było niespodzianki na stacji. :)

EDIT:

"Pojemność baku: 9.9 litrów"

Dobrze kojarzyłem. :)

Edytowane przez krs
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

....z tego co zauważyłem to do wymiany kwalifikuje się przednia tarcz hamulcowa i wymiana lub "udoskonalenie" tłumików w tylnym kole pod zębatką bo ma luzy 0,5-1 cm

To ciekawe bo poddaje pod wątpliwość oryginalność przebiegu, wczoraj oglądałem GS-a z 2001 z przebiegiem prawie 67 tyś km i tarcza była oryginalna z naprawdę minimalnymi śladami zużycia, chyba że ten Dakar cały czas hamował :-P

Bak jak bak jest wersja ok. 10l ale czy to problem? Do jazdy "wkoło komina" pewnie nie, ale gdzieś dalej - na pewno, kwestia czy ten egzemplarz faktycznie ma mniejszy bak czy nie - dopytaj się. ;-)

Co do luzów na zębatce, to może być też wina łożska w kole, niekoniecznie "amortyzatorów" (gum zabieraka), to niestety też nie świadczy zbyt dobrze o utrzymaniu motocykla w idealnym stanie, ale to trudno wyrokować przez internet, na żywo to na żywo.

Jak rocznik będzie się zgadzał to bierz sprzęta, bo sezon tuż tuż :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprawdziłem VIN i wygląda następująco: Chassis number ZF62177 Vehicle code 0173 Series R13 Model F 650 GS Dakar 00 (0173 ( 0183) ) Body type 0183) Catalog model ECE Production date 2000 / 05 Engine F 650 GS Dakar 00 (0173 Transmission Steering Catalyzer YES

Wynika z powyższego, że jest to rocznik 2000, coś jeszcze z tego można wywnioskować?

Co myślicie o tej nieścisłości miedzy VINem a dowodem? jakiś bład czy cos tu śmierdzi i było kombinowane?

Czy może to olać i jeśli wszystko technicznie jest ok to zainteresować się tym sprzętem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zobacz w dowodzie rejestracyjnym kiedy była pierwsza rejestracja za granicą, powinien w tym wypadku być rok 2002 i to tłumaczyłoby po części jakoby tę datę, musisz wtedy jednak zdać sobie sprawę że to motocykl z 2000 r a nie 2002 - tak jak przypuszczałem ;-) i to może być powód problemów ze sprzedażą, może ale nie musi ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zapewne jest z ta data dokladnie tak jak mowi Dakarowy. Jesli w Poznaniu bedziesz potrzebowac pomocy w ogledzinach tego motka to sie odezwij. Co do tarczy to np. vengosh swoja juz zmienial :) - to bardziej zalezy od sposobu uzytkowania a nie od przebiegu.

Co do motka to moje ulubione malowanie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki alik za oferowaną pomoc, gdybym coś znalazł w pobliżu to nieomieszkam się do Ciebie odezwać :)

Ten egzemplarz z P-N chyba sobie odpuszczę, poszukiwania trwają i znalazłem dziś nową aukcję

http://otomoto.pl/bmw-gs-650-abs-dakar-super-dodatki-M3516124.html

coś wiadomo o tym sprzęcie?

świeżo sprowadzony do rej.

Dziś będe dzownił do gościa i dopytam się więcej...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety za wysoka półka cenowa... na razie nie dosięgam nawet na palcach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety za wysoka półka cenowa... na razie nie dosięgam nawet na palcach

Przstań się mazać ;) nie tacy jezdzili na "litrach" :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ufff, dzięki pocieszyłeś mnie :)

Co powiesz o tym dakarze z ogłoszenia? dzowniłem do gościa i powiedział, że przebieg udokumentowany, żelowe siedzenie touratecha, nowy napęd i opony

Chyba się pakuje i jadę oglądać...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×