Skocz do zawartości
Pawel

Beta Alp i Alp X

Recommended Posts

 

W pierwszym momencie Beta skojarzyła mi się z g650xcountry

 

Co myślicie?

 

Downsizing dotarł też do motocykli.

 

 

https://transmoto.com.au/first-look-beta-alp-and-alp-x/?fbclid=IwAR27VKOX5LvxHuWgy3Q8K1npZRXPZ-QsEs4976nRWn-edRZrWICllgJx3MU

 

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

AlpX-side-767x411.jpg

alp-4_0-1-1024x674.jpg

alp-x-1-1024x674.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20231114_145042_Facebook.jpg

Screenshot_20231114_145027_Facebook.jpg

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobrze się zapowiada :) nie wygląda na ciężkiego kloca :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
19 minut temu, coolluk napisał:

Dobrze się zapowiada :) nie wygląda na ciężkiego kloca :) 

The Beta Alp is well known for its ability to climb the most arduous tracks, while being equally at home on roads for daily urban commutes. Both MY2024 ALP models feature a 348cc EFI 4T DOHC motor that’s paired with a 6-speed gearbox and provides a linear power delivery. It’s created to go the distance on varying terrains thanks to its 21″/ 18″ wheels (Alp 4.0) / 19″/ 17″ wheels (Alp x), an 11 litre fuel tank, 43mm front forks, and a monoshock with adjustable spring preload.

 

FRAME

STEEL PERIMETER WITH MOTOR HANGING

WHEEL BASE

1440 MM

MAX LENGTH

2200 MM

MAX WIDTH

820 MM

MAX HEIGHT

1190 MM

LOAD MORE

SEAT HEIGHT

855 MM

GROUND CLEARANCE

260 MM

FOOTREST HEIGHT

360 MM

DRY WEIGHT

142 KG (FRONT 67,5 KG; REAR 73,5 KG)

FUEL TANK CAPACITY

11,0 L

RESERVE

2,3 L

FRONT SUSPENSION

HYDRAULIC FORK WITH Ø43 MM SHAF

REAR SUSPENSION

MONOSHOCK WITH ADJUSTABLE SPRING PRELOAD

SHOCK ABSORBER STROKE

86 MM

FRONT WHEEL TRAVEL

185 MM

REAR WHEEL TRAVEL

195 MM

FRONT BRAKE

DISC Ø290 MM

REAR BRAKE

DISC Ø220 MM

FRONT RIM

2,50 X 19

REAR RIM

3,50 X 17

FRONT TYRE

100/90 – 19

REAR TYRE

140/80 -17

 

ENGINE

TYPE

SINGLE-CYLINDER, 4-STROKE, LIQUID-COOLED, TWIN OVERHEAD CAMSHAFT

BORE

84,5 MM

STROKE

62,0 MM

DISPLACEMENT

348 CC

COMPRESSION RATIO

12,3:1

https://www.betamotor.com/en/moto/alpx/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobrze Ci idzie to wygrzeb jeszcze cenę ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chińczycy w natarciu. Coś się będzie musiało pozmieniać na europejskim rynku moto.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czas pokaże, jak na razie głownie pakują ktmowe silniki w chińskie znaczki i plastiki, więc raczej to kontrolowana "współpraca". Chińskie marki samochodowe już były na europejskim rynku i zwinęły się podwiniętym ogonem.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Czas pokaże, jak na razie głownie pakują ktmowe silniki w chińskie znaczki i plastiki, więc raczej to kontrolowana "współpraca". Chińskie marki samochodowe już były na europejskim rynku i zwinęły się podwiniętym ogonem.

Spokojnie szybko się uczą i są tuż za rogiem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W życiu bym tyle za to nie dał
Będąc w zeszłym weekend na zlocie advrider, miałem okazję się tym przejechać, nie skorzystałem do nauki, raczej chyba dla kobiety to może fajna rzecz, ale za taką kasę..
Na fotce kiepska perspektywa, ale to naprawdę małe jest.20240413_090712.jpg

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiadomo włoska to jest dobra pizza :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×