Skocz do zawartości

Recommended Posts

Rama dopiero będzie malowana w poniedziałek

Lakiernikowi musi z kabiny wyjść audi które obecnie on maluje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najważniejsze żeby "maj" w tytule wątku nie był określeniem końca pierestrojki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A mi się coś wydaje, że skoro takie forumowe znakomitości jak Alik i Baler, wzięły się za ten motocykl, to że będzie on fajniejszy niż fabryka wypuściła.

No chyba musi być :-? :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W maju to ja już będę za granicą w robocie.

Vengosch z mojej strony będzie mieć moją robotę zakończoną już do 10marca.

I jest to ostateczny termin zakończonych prac z mojej strony.

Tylko żeby dokończyć składanie motka na koła Alik musi zakończyć pracę do 5 marca.

Składanie F 650 GS wstępnie planowane na 2 i 3 marca.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

klamoty to wachacza piwinny byc u Ciebie w czwartek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gumy zdjęte. Zdjęć niestety nie ma - pada i spieszyłem się do roboty. Wieczorkiem umyjemy wydech i zobaczymy czy się zaświeci. ;)

Na razie na lajtowo - ocet, dużo ciepłej wody i delikatne środki.

MOje wydechy potraktowałem tym P1130843.JPG i filcowym krążkiem ...efekt b.dobry:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Baler podesłał zdjęcia, zmiana nie duża a jak cieszy ;-)

404236_10150688814021180_7546056179_10918180_901858289_n.jpg

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W maju to ja już będę za granicą w robocie.

Vengosch z mojej strony będzie mieć moją robotę zakończoną już do 10marca.

I jest to ostateczny termin zakończonych prac z mojej strony.

Tylko żeby dokończyć składanie motka na koła Alik musi zakończyć pracę do 5 marca.

Składanie F 650 GS wstępnie planowane na 2 i 3 marca.

Vengosh - jeszcze tylko 8 dni i piękny motek będzie po Twojej stronie :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Vengosh - jeszcze tylko 8 dni i piękny motek będzie po Twojej stronie :beer:

Nie wiem co tam u Alika z felgami i wydechem :-?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem co tam u Alika z felgami i wydechem :?

Jak coś to pożyczę Ci swoje - wydmuchasz pająki :) , ale wierzę w Alika.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

OK, więc moi drodzy nie wierzcie plotkom - wykręcenie nypli jest mega proste. Jeden warunek namaczanie w odpowiednim środku. Kilka dni działa cuda (dzięki Jarku ;) .

Drugim składnikiem sukcesu jest dobry klucz do szprych. Dobry kolega pożyczył mi to zamiast palnika. Kurde… nyple wykręcają się jak masełko.

Natomiast prawdziym problemem jest wyjęcie szprych z piasty! :) Na razie nie udało mi się wszystkich wyjąć. Przednie kółko już jest złożone z 2 kawałków - felgi i piasty z resztką szprych. Natomiast tylne niech sobie jeszcze ponamaka przez noc.

Tutaj kilka zdjęć...

https://picasaweb.google.com/116116589759683848597/PimpMajRajdWheels?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOXpo7TYx9DDXA&feat=directlink

Przygotowania:

P1070435.JPG

Tarcza nie jest zbyt piękna. Vengosh jutro ją pomierzę to będziesz wiedział na czym stoisz/jeździsz ;)

P1070436.JPG

Łożysko SKF ITALY i kilka pięknych rudych plamek:

P1070439.JPG

Ciężarki:

P1070441.JPG

No, właśnie Vengosh przyznaj się… Koło z 2003 a motor z 2000?

P1070442.JPG

Drugi dowód:

P1070444.JPG

Plan ogólny:

P1070446.JPG

Skurczysyny nie chcą wyjść...

P1070449.JPG

Tylna piasta - piękna nie jest...

P1070453.JPG

Tylne koło ma dużo lepiej zachowane nyple a waunki są przecież niełatwe...

P1070456.JPG

Cdn… :) :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mówiłem że nie będzie łatwo! Szczęki aluminiowe na imadło wkręcasz szprychę w imadło i kręcisz piastą wzdłuż osi szprychy, kręcąc pchasz piastę tak aby szprycha się wysuwała efekt gwarantowany potem tylko wiertłem wyczyść otwory na szprychy w piaście. Mówiłem że pomogę ale zapytać nie chcą wolą się męczyć ech Alik.

Ja bez ognia wszystko rozebrałem, trochę tylko wd 40 z braku innego środka lałem.

P.S. jak już na końcu sam gwint nie chce wyjść to młoteczek i kawałek mosiądzu i puknąć tam tylko syf i utlenione aluminium go blokuje.

Edytowane przez elektrician

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki za radę ;) jutro 2 podejście do przodu i pierwsze do tyłu. Dobranoc. ;)

PS. Nie zmęczyłem się za bardzo. Tylko trochę sfrustrowałem, że miało być z górki z jest… jak zawsze. Biednemu w oczy. ;)

Edytowane przez alik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiem, że przednie koło było wymieniane bo mam to w fakturach z Anglii (motek na miejscu był serwisowany w ASO).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tą cyfrę też zmieniacie ??

2012-02-10+19.53.35.jpg

Wczoraj zamówiłem tę nalepkę w BMW we Wrocławiu, potrzebny był dowód osobisty i rejestracyjny. W przypadku wysłania zdjęcia takiego jak powyżej termin realizacji odtworzenia to 10 dni ale pan z BMW powiedział, że w praktyce do 5 dni się wyrabiają. Jeżeli nie ma się foty trwa to dłużej. Koszt 120 zł brutto. Zamówiłem też wszystkie nalepki serwisowe na ramę (niestety uprzedzili mnie, że nie wszystkie mogą być dostępne). Ich koszt waha się od 6 do 30 zł.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli machnąłem się mówiąc że wszystkie nalepki do 150zł.

Nr ramy będziesz mieć na gołej wypolerowanej ramie czyli taki prostokącik nie malowany tylko zabezpieczony clarlakiem.

Wieczorem zdam relacje co u lakiernika.

Martwi mnie jedynie o że obiecałem już składanie motka do kupy a tu się wszystko przeciąga (nie z mojej winy)

SORY

Ale nie ma tego co by na dobre nie wyszło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Vengosh, w Poznaniu jest firma, która bez dow rej, tylko ze zdjęciem i wymiarami zrobi Ci każdą tabliczkę znamionową :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wieczorem zdam relacje co u lakiernika.

I co u lakiernika ???

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dojechać do niego nie dojechałem bo wybrałem się w 3 motory na wycieczkę po lasach.

Dzwoniłem do niego i poinformował mnie że części już zapodkładowane.

W poniedziałek już przystępuje on do dalszej operacji malowania.

Ze względu że mój współpracownik pracuje to składanie motka odbędzie się już w 100% w piątek i sobote.

Łożyska i tuleje już mam przesłał mi je Paweł.

Po malowaniu lakier musi wyschnąć i stwardnieć żeby go nie poodzierać podczas wciskania tulei i składaniu poszczególnych podzespołów do kupy.

Biorąc pod uwagę etap prac u Alika nie mam pośpiechu.

Po złożeniu motka do stanu wyjściowego jaki dotarł do mnie sądzę że i tak poczekam na resztę części do składania (był plan składania go z Alikiem i Vengoschem ale nie wiem jak to wyjdzie)

A więc Vengosch ma czas tygodnia na dopracowanie szczegółów i zakup płynów i innych.

Na pewno Vengoscha szlak trafia że nie może jeszcze jeżdzić a jak już wyjedzie to nie wiem czy tak ładnie wykończonym motkiem wjedzie w teren ( jego decyzja ).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A więc Vengosch ma czas tygodnia na dopracowanie szczegółów i zakup płynów i innych.

Na pewno Vengoscha szlak trafia że nie może jeszcze jeżdzić a jak już wyjedzie to nie wiem czy tak ładnie wykończonym motkiem wjedzie w teren ( jego decyzja ).

Wyjadę, wyjadę ;-). Wczoraj zakupiłem klocki hamulcowe na przód (na tył miałem) oraz zamówiłem filtr oleju. Został jeszcze filtr powietrza. Baler, Mówiłeś coś o zjechanych klockach, przód i tył był do niczego? Na początku zeszłego sezonu wymieniałem przód :-?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Baler, a możesz ( w wolnej chwili ) napisać kila słów na temat użytych farb/lakierów - rozumie, że kolor to pilnie strzeżona tajemnica, ale rodzaj użytych materiałów można zdradzić ;) Jedno czy dwuskładnikowe, jakieś szczególne czy zwykłe akryle, czy na ramę, silnik i inne elementy osprzętu używacie tego samego czy innego materiału. Może komuś kiedyś taka informacja pomoże w podjęciu decyzji jak będzie chciał odnowić sobie motek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę, że będzie pokryty farbami z myśliwców stealth - będzie niewidoczny dla radatów :-D

A ze względu na osiągane prędkości po tuningu, zostanie pokryta płytkami ceramicznymi z promu kosmicznego :-D :-D :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×