baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2012 Rama dopiero będzie malowana w poniedziałek Lakiernikowi musi z kabiny wyjść audi które obecnie on maluje. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 686 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2012 Najważniejsze żeby "maj" w tytule wątku nie był określeniem końca pierestrojki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2012 A mi się coś wydaje, że skoro takie forumowe znakomitości jak Alik i Baler, wzięły się za ten motocykl, to że będzie on fajniejszy niż fabryka wypuściła. No chyba musi być :-? :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2012 W maju to ja już będę za granicą w robocie. Vengosch z mojej strony będzie mieć moją robotę zakończoną już do 10marca. I jest to ostateczny termin zakończonych prac z mojej strony. Tylko żeby dokończyć składanie motka na koła Alik musi zakończyć pracę do 5 marca. Składanie F 650 GS wstępnie planowane na 2 i 3 marca. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 686 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2012 klamoty to wachacza piwinny byc u Ciebie w czwartek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2012 Gumy zdjęte. Zdjęć niestety nie ma - pada i spieszyłem się do roboty. Wieczorkiem umyjemy wydech i zobaczymy czy się zaświeci. ;) Na razie na lajtowo - ocet, dużo ciepłej wody i delikatne środki. MOje wydechy potraktowałem tym i filcowym krążkiem ...efekt b.dobry:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
martix35 66 Zgłoś ten post Napisano 27 Luty 2012 Zgadzam się pasta super, stosowałem do chromów w Virago. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 686 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 Baler podesłał zdjęcia, zmiana nie duża a jak cieszy ;-) 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 Lakiernik miał poślizg i dopiero jutro zaczyna brać się za ramę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 Po sąsiedzku, na forum AfricaTwin, jeden człowiek również robie remont kapitalny motka :) Podaje jako ciekawostkę - dużo zdjęć ;), sporo rad... http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=11687 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 1 Marzec 2012 W maju to ja już będę za granicą w robocie. Vengosch z mojej strony będzie mieć moją robotę zakończoną już do 10marca. I jest to ostateczny termin zakończonych prac z mojej strony. Tylko żeby dokończyć składanie motka na koła Alik musi zakończyć pracę do 5 marca. Składanie F 650 GS wstępnie planowane na 2 i 3 marca. Vengosh - jeszcze tylko 8 dni i piękny motek będzie po Twojej stronie :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 1 Marzec 2012 Vengosh - jeszcze tylko 8 dni i piękny motek będzie po Twojej stronie :beer: Nie wiem co tam u Alika z felgami i wydechem :-? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 1 Marzec 2012 Nie wiem co tam u Alika z felgami i wydechem :? Jak coś to pożyczę Ci swoje - wydmuchasz pająki :) , ale wierzę w Alika. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2012 OK, więc moi drodzy nie wierzcie plotkom - wykręcenie nypli jest mega proste. Jeden warunek namaczanie w odpowiednim środku. Kilka dni działa cuda (dzięki Jarku ;) . Drugim składnikiem sukcesu jest dobry klucz do szprych. Dobry kolega pożyczył mi to zamiast palnika. Kurde… nyple wykręcają się jak masełko. Natomiast prawdziym problemem jest wyjęcie szprych z piasty! :) Na razie nie udało mi się wszystkich wyjąć. Przednie kółko już jest złożone z 2 kawałków - felgi i piasty z resztką szprych. Natomiast tylne niech sobie jeszcze ponamaka przez noc. Tutaj kilka zdjęć... https://picasaweb.google.com/116116589759683848597/PimpMajRajdWheels?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOXpo7TYx9DDXA&feat=directlink Przygotowania: Tarcza nie jest zbyt piękna. Vengosh jutro ją pomierzę to będziesz wiedział na czym stoisz/jeździsz ;) Łożysko SKF ITALY i kilka pięknych rudych plamek: Ciężarki: No, właśnie Vengosh przyznaj się… Koło z 2003 a motor z 2000? Drugi dowód: Plan ogólny: Skurczysyny nie chcą wyjść... Tylna piasta - piękna nie jest... Tylne koło ma dużo lepiej zachowane nyple a waunki są przecież niełatwe... Cdn… :) :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2012 (edytowane) Mówiłem że nie będzie łatwo! Szczęki aluminiowe na imadło wkręcasz szprychę w imadło i kręcisz piastą wzdłuż osi szprychy, kręcąc pchasz piastę tak aby szprycha się wysuwała efekt gwarantowany potem tylko wiertłem wyczyść otwory na szprychy w piaście. Mówiłem że pomogę ale zapytać nie chcą wolą się męczyć ech Alik. Ja bez ognia wszystko rozebrałem, trochę tylko wd 40 z braku innego środka lałem. P.S. jak już na końcu sam gwint nie chce wyjść to młoteczek i kawałek mosiądzu i puknąć tam tylko syf i utlenione aluminium go blokuje. Edytowane 3 Marzec 2012 przez elektrician Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2012 (edytowane) Dzięki za radę ;) jutro 2 podejście do przodu i pierwsze do tyłu. Dobranoc. ;) PS. Nie zmęczyłem się za bardzo. Tylko trochę sfrustrowałem, że miało być z górki z jest… jak zawsze. Biednemu w oczy. ;) Edytowane 3 Marzec 2012 przez alik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2012 Wiem, że przednie koło było wymieniane bo mam to w fakturach z Anglii (motek na miejscu był serwisowany w ASO). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2012 Tą cyfrę też zmieniacie ?? Wczoraj zamówiłem tę nalepkę w BMW we Wrocławiu, potrzebny był dowód osobisty i rejestracyjny. W przypadku wysłania zdjęcia takiego jak powyżej termin realizacji odtworzenia to 10 dni ale pan z BMW powiedział, że w praktyce do 5 dni się wyrabiają. Jeżeli nie ma się foty trwa to dłużej. Koszt 120 zł brutto. Zamówiłem też wszystkie nalepki serwisowe na ramę (niestety uprzedzili mnie, że nie wszystkie mogą być dostępne). Ich koszt waha się od 6 do 30 zł. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2012 Czyli machnąłem się mówiąc że wszystkie nalepki do 150zł. Nr ramy będziesz mieć na gołej wypolerowanej ramie czyli taki prostokącik nie malowany tylko zabezpieczony clarlakiem. Wieczorem zdam relacje co u lakiernika. Martwi mnie jedynie o że obiecałem już składanie motka do kupy a tu się wszystko przeciąga (nie z mojej winy) SORY Ale nie ma tego co by na dobre nie wyszło. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2012 Vengosh, w Poznaniu jest firma, która bez dow rej, tylko ze zdjęciem i wymiarami zrobi Ci każdą tabliczkę znamionową :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2012 Wieczorem zdam relacje co u lakiernika. I co u lakiernika ??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2012 Dojechać do niego nie dojechałem bo wybrałem się w 3 motory na wycieczkę po lasach. Dzwoniłem do niego i poinformował mnie że części już zapodkładowane. W poniedziałek już przystępuje on do dalszej operacji malowania. Ze względu że mój współpracownik pracuje to składanie motka odbędzie się już w 100% w piątek i sobote. Łożyska i tuleje już mam przesłał mi je Paweł. Po malowaniu lakier musi wyschnąć i stwardnieć żeby go nie poodzierać podczas wciskania tulei i składaniu poszczególnych podzespołów do kupy. Biorąc pod uwagę etap prac u Alika nie mam pośpiechu. Po złożeniu motka do stanu wyjściowego jaki dotarł do mnie sądzę że i tak poczekam na resztę części do składania (był plan składania go z Alikiem i Vengoschem ale nie wiem jak to wyjdzie) A więc Vengosch ma czas tygodnia na dopracowanie szczegółów i zakup płynów i innych. Na pewno Vengoscha szlak trafia że nie może jeszcze jeżdzić a jak już wyjedzie to nie wiem czy tak ładnie wykończonym motkiem wjedzie w teren ( jego decyzja ). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2012 A więc Vengosch ma czas tygodnia na dopracowanie szczegółów i zakup płynów i innych. Na pewno Vengoscha szlak trafia że nie może jeszcze jeżdzić a jak już wyjedzie to nie wiem czy tak ładnie wykończonym motkiem wjedzie w teren ( jego decyzja ). Wyjadę, wyjadę ;-). Wczoraj zakupiłem klocki hamulcowe na przód (na tył miałem) oraz zamówiłem filtr oleju. Został jeszcze filtr powietrza. Baler, Mówiłeś coś o zjechanych klockach, przód i tył był do niczego? Na początku zeszłego sezonu wymieniałem przód :-? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2012 Baler, a możesz ( w wolnej chwili ) napisać kila słów na temat użytych farb/lakierów - rozumie, że kolor to pilnie strzeżona tajemnica, ale rodzaj użytych materiałów można zdradzić ;) Jedno czy dwuskładnikowe, jakieś szczególne czy zwykłe akryle, czy na ramę, silnik i inne elementy osprzętu używacie tego samego czy innego materiału. Może komuś kiedyś taka informacja pomoże w podjęciu decyzji jak będzie chciał odnowić sobie motek. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2012 Myślę, że będzie pokryty farbami z myśliwców stealth - będzie niewidoczny dla radatów :-D A ze względu na osiągane prędkości po tuningu, zostanie pokryta płytkami ceramicznymi z promu kosmicznego :-D :-D :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach