leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2012 Aliku: mów. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2012 Alik milczy... :mrgreen: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2012 Milczy, bo zajęty - ma ręce w KTMie :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2012 Qserwis. Nie wiem czemu tak schrzanili robotę. Chyba sami nie wiedzą. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bartek 244 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 łeee.. nie ma zdjęć uśmiechniętych twarzy przy motocyklu.. nie ma zdjęć wiszącego z sufitu motocykla.. nie ma wielu zdjęć przedstawiających "w sumie nic" widać że moto się pimpuje w innym warsztacie.. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 Qserwis. Nie wiem czemu tak schrzanili robotę. Chyba sami nie wiedzą. Kto i co? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) Kto i co? Pękli boczek (plastik) i „łapę" sprzęgła. ... Edytowane 6 Maj 2012 przez alik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 Czyżby coś z rajdu Pałuk? A tak poza tym łeee.. nie ma zdjęć wiszącego z sufitu motocykla.. . Teraz mój wisi na suficie pół metra nad podłogą i zamknięty łańcuch na kłódkę. Takie tam zabezpieczenie na czas mojej nieobecności. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 Czyżby coś z rajdu Pałuk? Nie za bardzo. Przeczytaj uważnie wątek od tej strony http://f650gs.pl/topic/2337-pimp-maj-rajd-odyseja-tjuningowa/page__st__600 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) Czyżby coś z rajdu Pałuk? to musisz się cofnąć parę stron, żeby się dowiedzieć co się stało z motkiem Vengosha :P no masz co czytać :-D Edytowane 6 Maj 2012 przez bajer Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 Qserwis. Nie wiem czemu tak schrzanili robotę. Chyba sami nie wiedzą. ...chyba sami nie wiedzą nic o motocyklach...:lol: Tak można zakończyć, zaczęte zdanie. ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) ...chyba sami nie wiedzą nic o motocyklach... :lol: Tak można zakończyć, zaczęte zdanie. ;) pamiętam z jakiegoś kabaretonu "jak pomyślę sobie, jakim jestem inżynierem, to boję się pójść do lekarza" :D kurde, jestem inżynierem :D Edytowane 6 Maj 2012 przez Arthur71 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 No Fack Czytałem uważnie akurat mam wolne i czas a tu takie rzeczy. Po pierwsze nikt mi nie dał znac o zaistniałej sytuacji. A żebym coś sobie z Jarkiem wyjaśniał żadej wiadomości od nikogo nie dostałem dopiero czytam wątek. Sprawa środka do płukania silnika już została wyjaśniona. Na wstępie swojej wypowiedzi powiem że wspominałem Jackowi że nie słyszałem silnika pracy przed przyjazdem do mnie. Widać to w jakim stanie do mnie dotarł rozebrany i pozaczynany do rozbiurki. Prace silnika slyszałem tylko na filmiku z youtube. Po płukance silnika po wymianie i zalanie oleju 2.3 litra i odpaleniu motka. Swieciła sie kontrolka smarowania o czym poinformowałem Vengoscha razem doszlismy do zdania że trzeba sprawdzić czujnik. CZujnik po odkreceniu i sprawdzeniu był sprawny. Dodam ze po zalaniu owych 2.3 litra oleju silnik na wolnych obrotach oraz swiecila sie kontrolka smarowania. Po dodaniu oleju 0.5l kontrolka zgasła i to także zostało przekazane Jackowi. Owszem przelałem ale bylo to jedyne wyjscie z sytuacji swiecenia sie kontrolki o czym Jacek wiedział nawet jesli kable zle podłaczyłem czemu kontrolki wskazywały prawidłowo. Na wolnych obrotach tez klekotały zawory. O wszyskim wiedział Jacek i byl o kazdym problemie informowany także o takim że po zdjeciu pokrywy głowicy na wałkach był kurz o czym pisałem z Jackiem na privie. Dziekuje o poczekanie z osadami i czekanie na moje zdanie i moją wypowiedz za to :beer: dla wstrzymujących sie od linczu. Silnik poza przystąpieniem do płukanki jeszcze będąc poza ramą po malowaniu silnika była odkrecana pokrywa głowicy silnik odwracany do góry nogami i myte pędzelkiem a potem pistoletem od konserwacji wykożystalismy do tego celu 4litry rozpuszczalnika uniwersalnego * zabieg wykonaliśmy ze wzgledu na kurz na krzywkach. Uprzejmie proszę że jesli macie coś wspólnego ze mną napiszcie mi na priv lub zacytujcie żebym wchodzac na forum widzial powiadomienie. Ze wzgledu na wykonywaną prace w norge i system czasowy nie mam czasu zerkac tu za czesto. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) :roll: Edytowane 26 Listopad 2015 przez przemekdab 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 Vengosh nie jest mechanikiem, tak jak moi klienci nie są lekarzami. W moim obowiązku jest ich ostrzec przed potencjalnymi konsekwencjami niektórych czynności i ich powstrzymać, jeśli to szkodzi zwierzęciu. Tyle. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) ...po zdjeciu pokrywy głowicy na wałkach był kurz... Silnik poza przystąpieniem do płukanki jeszcze będąc poza ramą po malowaniu silnika była odkrecana pokrywa głowicy silnik odwracany do góry nogami i myte pędzelkiem a potem pistoletem od konserwacji wykożystalismy do tego celu 4litry rozpuszczalnika uniwersalnego * zabieg wykonaliśmy ze wzgledu na kurz na krzywkach. Kurz na wałkach brzmi źle, bo musiał pojawić się po ostatnim uruchamianiu silnika. A więc gdzieś pomiędzy garażem Alika a garażem Balera. Czy wiadomo, co to był za kurz i skąd mógł się wziąć? Jakieś podejrzenia w tym względzie? Czy był tylko na wałkach? W jaki sposób kurz może dostać się na wałkach, czy też do wnętrza silnika? Na mój gust może wniknąć przez otwory pod kolektory wydechowe, wloty powietrza od airboxa, być może inne "dziury"; od węży chłodzących raczej nie, bo to inny zupełnie układ i odseparowany od komory silnika i przestrzeni pod pokrywą zaworów; może po jakichś czujnikach, śrubach w obudowie silnika. To chyba bardziej prawdopodobne. Trzeba by sprawdzić archiwa meteo, gdzie i kiedy były w okolicach Poznania lub Leszna burze piaskowe...chociaż, to nie koniecznie musi pomóc w odpowiedzi na pytanie: Skąd kurz na wałkach? Zresztą, to już naprawdę mój ostatni merytoryczny post w tym wątku. Chyba, że będzie powszechna wola (przede wszystkim zainteresowanych) w ustaleniu, co poszło nie tak, żeby na przyszłość uniknąć podobnych problemów przy serwisowaniu 2oo. Byłaby ciekawa lektura i niezła lekcja około warsztatowa. Edytowane 6 Maj 2012 przez leff Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 866 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 Niestety obowiązuje mnie tajemnica ustaleń z Vengosh'em. Były oględziny, jest dokumentacja zdjęciowa, są filmiki. Teraz najważniejsze jest przywrócenie motkowi "życia" Baler - mają racę Ci którzy już przestali pisać w tym wątku. Też to rozważam. Moja serdeczna prośba: nie naprawiaj nikomu niczego, co ma związek z mechaniką - bardzo proszę. Fajnie skaczesz przez pagórki i chyba jesteś wesołym i towarzyskim człowiekiem, ale błagam - trzymaj się od mechaniki z daleka - nie masz do tego ani wiedzy, ani zdolności technicznych. No Fack Prawda! Czytałem uważnie akurat mam wolne i czas a tu takie rzeczy. Po pierwsze nikt mi nie dał znac o zaistniałej sytuacji. A żebym coś sobie z Jarkiem wyjaśniał żadej wiadomości od nikogo nie dostałem dopiero czytam wątek. A niby co mamy sobie wyjaśniać ??? Sprawa środka do płukania silnika już została wyjaśniona. ......... Na wstępie swojej wypowiedzi powiem że wspominałem Jackowi że nie słyszałem silnika pracy przed przyjazdem do mnie. Widać to w jakim stanie do mnie dotarł rozebrany i pozaczynany do rozbiurki. Prace silnika slyszałem tylko na filmiku z youtube. Było się nie podejmować naprawy jak nie byłeś pewny, że jesteś w stanie sobie poradzić z takim stanem jaki przyjąłeś! - ale nie o to tutaj chodzi - praca silnika to tylko jeden z elementów Twojej pracy. Z innymi też sobie nie poradziłeś. Po płukance silnika po wymianie i zalanie oleju 2.3 litra i odpaleniu motka. Swieciła sie kontrolka smarowania o czym poinformowałem Vengoscha razem doszlismy do zdania że trzeba sprawdzić czujnik. I co z tego wynika? CZujnik po odkreceniu i sprawdzeniu był sprawny. Jak to było sprawdzane - możessz opisać tę metodę ? Dodam ze po zalaniu owych 2.3 litra oleju silnik na wolnych obrotach oraz swiecila sie kontrolka smarowania. Po dodaniu oleju 0.5l kontrolka zgasła i to także zostało przekazane Jackowi. Skąd znasz taka metodę regulowania ciśnienia w silniku - możesz podać literaturę lub jakieś linki?? Wiesz co dzieje się w silniku po przekroczeniu maksimalnego poziomu ??? Owszem przelałem ale bylo to jedyne wyjscie z sytuacji swiecenia sie kontrolki o czym Jacek wiedział nawet jesli kable zle podłaczyłem czemu kontrolki wskazywały prawidłowo. Jeżeli sprawdziłeś czujnik i kontrolki to zdajesz sobie z tego sprawę, że świecenie oznacza brak smarowania w silniku !!! Na wolnych obrotach tez klekotały zawory. Jak temu zapobiegłeś ??? Nie przyszło Ci do głowy, że napinacz nie działa bo brak jest ciśnienia oleju w układzie ??? O wszyskim wiedział Jacek i byl o kazdym problemie informowany także o takim że po zdjeciu pokrywy głowicy na wałkach był kurz o czym pisałem z Jackiem na privie. Czy to był kurz po piaskowaniu czy przed ??? Dziekuje o poczekanie z osadami i czekanie na moje zdanie i moją wypowiedz za to :beer: dla wstrzymujących sie od linczu. Z pewnością masz swoich zwolenników - jeżeli decydują się na współpracę z Tobą świadomie to jest oki. Silnik poza przystąpieniem do płukanki jeszcze będąc poza ramą po malowaniu silnika była odkrecana pokrywa głowicy silnik odwracany do góry nogami i myte pędzelkiem a potem pistoletem od konserwacji wykożystalismy do tego celu 4litry rozpuszczalnika uniwersalnego * zabieg wykonaliśmy ze wzgledu na kurz na krzywkach. Mówisz 4 litry rozpuszczalnika z pistoletu do ropowania - do silnika ??? - No tak - po prostu super ! - możesz podać link do takiej metody płukania silnika lub jakieś namiary na techniczną literaturę ??? Uprzejmie proszę że jesli macie coś wspólnego ze mną napiszcie mi na priv lub zacytujcie żebym wchodzac na forum widzial powiadomienie. Ze wzgledu na wykonywaną prace w norge i system czasowy nie mam czasu zerkac tu za czesto. Czy powiedziałeś Jackowi jakie są konsekwencje braku smarowania ??? Baler - chyba z Ciebie fajny chłop, ale tylu błędów w jednej sprawie nigdy nie widziałem. Może budowlanka ;) 7 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) Czy wiadomo, co to był za kurz ............................ Czy był tylko na krzywkach?........................... W jaki sposób kurz może dostać się na krzywki.......................................Skąd kurz na krzywkach? no i najważniejsze................. co to są QRWA te KRZYWKI :?: :mrgreen: Edytowane 6 Maj 2012 przez bajer 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 026 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) no i najważniejsze................. co to są QRWA te KRZYWKI :?: :mrgreen: :lol: od razu kojarzy mi się .. to chyba Dariusz... :lol: warto obejrzeć cały ale pytania w stylu co to sa krzywki, to jak w filmiku od 2:45 :lol: Edytowane 6 Maj 2012 przez dakarowy 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 866 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 no i najważniejsze................. co to są QRWA te KRZYWKI :?: :mrgreen: Dobra - powiem Wam! Może już wystarczy mojego pisania w tym wątku. Będę źle spał w nocy, a wszystko przez te motory, co bym chciał je piękne i sprawne oglądać :( 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 no i najważniejsze................. co to są QRWA te KRZYWKI :?: :mrgreen: Nie wiem Bajer czy pochawlić Cię za czujność i czytanie ze zrozumieniem, czy napisać, żebyś nie czepiał szczegółów...? :lol: No dobra, masz talon na fiata. ;) :beer: Ja naprawdę dzisiaj nic nie brałem...hmmm...może to brak nikotyny albo nadmiar tlenu? :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 Nie wiem Bajer czy pochawlić Cię za czujność i czytanie ze zrozumieniem, czy napisać, żebyś nie czepiał szczegółów...? :lol: No dobra, masz talon na fiata. ;) :beer: Ja naprawdę dzisiaj nic nie brałem...hmmm...może to brak nikotyny albo nadmiar tlenu? :D Eeeee, nikotynki Masz nawet więcej, tyle że transdermalnie ;) Smoły i dymu brak, odruch ssania, takie tam ;) No i z pewnością szok tlenowy :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 Nie wiem Bajer czy pochawlić Cię za czujność i czytanie ze zrozumieniem, czy napisać, żebyś nie czepiał szczegółów...? :lol: No ja tu poważnie się pytam, a Ty łacha drzesz :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) :roll: Edytowane 26 Listopad 2015 przez przemekdab 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
komir 842 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) no i najważniejsze................. co to są QRWA te KRZYWKI :?: :mrgreen: Są prostki . A jak się skrzywią - są krzywki. I jeszcze są zakurzone nie wiadomo czym krzywki . Edytowane 6 Maj 2012 przez komir 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach