Jarek 22 832 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 (edytowane) Weź przyjedź kiedyś i zrobimy tak, że i owca syta i Marcin syty, a motek piękny ;) Edytowane 26 Listopad 2011 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Chyba na wiosnę dopiero, chociaż kto wie... ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 832 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 To może: kto wie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Jednego tylko nie rozumiem - po co te ciężarki? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Byly więc zostawiłem. Poza tym, o ile mi wiadomo, niwelują drgania kierownicy od silnika i ręce się nie męczą. A co? :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 IMO jak napisałe powyżej - niebezpieczne toto. Jak glebniesz w piachu, albo gdzieś to handbar nie spełni zadania, bo zahaczysz tym 6 cm (sic!) ciężarkiem ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 IMO jak napisałe powyżej - niebezpieczne toto. Jak glebniesz w piachu, albo gdzieś to handbar nie spełni zadania, bo zahaczysz tym 6 cm (sic!) ciężarkiem ;) Myślę Aliku, że jak się glebnie to i tak kierownica się skręci aż do ogranicznika - czy to ciężarkiem czy bez. Ale faktycznie ciężarki na zewnątrz handbarów nie pasują jakoś... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Muszą pasować, inaczej się nie mieszczą. Chyba, że mam faktycznie za długie klamki. Jarek - jak możesz to zerknij, czy Twoja klamka sprzęgła, przy pełnym ściśnięciu do manetki, wystaje za nią tak ja u mnie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 001 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Jak dla mnie to teraz po tych przeróbkach ten Twój motocykl będzie wyglądał, a raczej wygląda jak Frankenstein - chcę tu z całą stanowczością podkreślić że jest to jakiś wiejski tuning! jak to Alik napisał (sic!) wywal te handbary bo to kompromitacja jest, pomijam fakt że obecne ustawienie klamek jest zapewne nieergonomiczne, a więc za dużo km bez bólu nie przejedziesz (tak myślę) naprawde bez nich motocykl wygląda o niebo lepiej i przynajmniej stwarza pozory oryginalności, tyle ode mnie, zrobisz jak zechcesz ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 To znajdz mi jakies dobre i estetyczne rozwiązanie zeby mi w łapy w czasie jazdy nie wiało. Oryginalne handbary BMW się nie sprawdzają - są za nisko. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Biedny Marcin - każdy mówi co innego ;) No to i ja doradzę - zrób tak, aby było Ci wygodnie, bezpiecznie i ciepło :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Uff, wreszcie ktos na mnie nie najeżdza ;) No wlasnie te cieplo, kwestia, zeby nie wialo po łapach :) Jak znajde krotkie sruby M6 to sobie ciężarki eksperymentalnie sciagne i zobacze jaka jest róznica w prowadzeniu. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 832 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 (edytowane) Marcinie - ja nie najeżdżam, raczej do najazdu zapraszam ;) Byłem specjalnie w garażu ( a zimno jest ) i u mnie klamka kończy się prawie 1 cm przed końcem manetki, a jej długość to 18 cm Edytowane 26 Listopad 2011 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Hehe, dobra, to wezme żone i przyjedzie puszką za mną ;) Bo coś dzwoni w aucie i za cholere nie umiemy znaleźć co ;P Tylko nie wiem, czy przyszly weekend spasuje nam terminami plus jeszcze warunkami pogodowymi ;) Skoro Twoja klamka konczy sie przed koncem manetki to mamy problem rozwiązany - za długie manetki mam. Trzeba poszukać na allegro krótszych, wymienić, i juz nie bedzie wygladalo to jak potwór Frankensteina (info dla Dakarowego ;) - Frankenstein to byl doktorek, co potwora stworzyl ;) ) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 832 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Trzeba skrócić długie i będą krótkie :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 001 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 (info dla Dakarowego ;) - Frankenstein to byl doktorek, co potwora stworzyl ;) ) ok, dzięki.. całe życie sie człowiek óczy.. :oops: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 26 Listopad 2011 Handbary montuje sie na sruby a nie opaski PORAŻKA Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 Rozwiazania widze 2. 1. Zaprzestac jazdy :) 2. Pozbyc sie ciezarkow, dolozyc przedluzke ok. 30-40mm jak w wersji z TT i wszystko cacy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 Ja za radą Jasinka, kupiłem za 20 zł, handbary dedykowane do MZ-ki, jeśli chodzi o osłonę przed wiatrem to praktycznie spełniają zadanie, natomiast nie są zabezpieczeniem przed ewentualnym uderzeniem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 (edytowane) Alik -jest jeszcze 3 opcja. Sprzedać motocykl w pizdu. Ciężarki mogę zrzucić bo to akurat najmniejszy problem. Natomiast jak dam przedlużkę i zrobię tak, żeby handbary nachodziły na ciężarki to wtedy przestaną spełniać swoją rolę bo przed wiatrem i chłodem nie zasłonią całych manetek tylko ich część plus część ciężarka. A trytytki były tymczasowo, na czas testów, w których to pokazało, że takie umiejscowienie handbarów (czyli NA ciężarkach) nie chroni dłoni przed zimnem. Aktualna pozycja handbarów jest dla mnie najlepsza. Zostaje dopasowanie pozostałych elementów. Czyli wymiana klamek na krótsze i tyle. Edytowane 27 Listopad 2011 przez Marcin Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 I wywalic ciezarki ;) A wiesz o jaka przedluzke chodzi? W TT polecaja montaz bez ciezarkow. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 Przedłużka... chodzi o ten element aluminiowy montowany między zacisk na kierownicy a koncowke handbara? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 Tak - są różne z wyglądu, ale ich funkcja ta sama - odsunięcie punktu mocowania handbara od kierownicy. Ich kształty można znaleźć w sieci - nawet na allegro są w zestawach z handbarami, ale za jakieś chore pieniądze. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pojanek 3 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 Ja miałem takie co prawda w F650GS z 2003 r. bez ograniczników, handbary acerbis są za krótkie. po drobniej parkingówce klamka od sprzegła obcierała o hanbar, po odkręceniu i podgieciu boło ok. ale moim zdaniem accerbis to nie są hanbary do BMW F650 bez wzgędu na wersje .. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 27 Listopad 2011 Uff, wreszcie ktos na mnie nie najeżdza ;) No wlasnie te cieplo, kwestia, zeby nie wialo po łapach :) Jak znajde krotkie sruby M6 to sobie ciężarki eksperymentalnie sciagne i zobacze jaka jest róznica w prowadzeniu. Żeby nie było - nie najeżdżam ale gdybyś uważniej przyjrzał się rysunkowi, który "zlinkował" (Napisano 25 listopad 2011 - 22:40) Alik uniknąłbyś niepotrzebnej roboty. Czasem trzeba uwierzyć producentowi, że ma rację i te handbary można na tym motocyklu zamocować ale tak jak opisał. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach