MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 3 Wrzesień 2012 F650GS Dakar od F650GS różni się: - koło przednie w Dakarze 21" 90/90 zamiast 19" 100/90 - wyższy skok zawieszeń - - przód - - tył, dodatkowo pojemnik kompensacyjny - handbary i gniazdo zapalniczki (małe) w standardzie - wyższa szyba czarna - brak czarnego błotniczka tuż nad przednim kołem - inne malowania - w związku z wyższym skokiem tylnego zawieszenia: - - rolka podtrzymująca łańcuch - - dłuższa stopka boczna oraz centralna ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- F650GS 04-07 od F650GS 00-04 różni się: - 2spark dodana druga świeca do silnika (polepsza kulturę pracy silnika lekko zmniejsza spalanie) - nowe kształty plastików i przedniego błotnika (zmienione naklejki na tylnych plastikach, na "baku" znaczek BMW w "chrapach", wcześniej przed nimi ) - inne kształty i mocowania szyby - inne kształty przedniej i tylnej lampy (przednia w starszej wersji ma ryflowane szkło, a w nowszej gładka tafla) - bagnet do oleju zamiast okienka - inna budowa zadupka, łatwiejsze mocowanie płyt, stelaży, kufrów centralnych - światła awaryjne - przewód hamulcowy w stalowym oplocie - zmieniona obudowa zegarów ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wersje kolorystyczne: Dakar 00-01 : biało-czarna szachownica Dakar 01-04 : niebieski z biało-niebiesko-czerwoną szachownicą Dakar 04-07 : niebiesko-szare pasy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 3 Wrzesień 2012 proszę o konkretne posty z informacjami korygującymi oraz dodatkowymi - będe informacje dopisywał a posty kasował - nie piszemy tu pytań Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gsdakar 2 052 Zgłoś ten post Napisano 3 Maj 2013 (edytowane) Zdjęcie modelu 00-01 jest oczywiście lustrzanym odbiciem :) Edytowane 4 Maj 2013 przez MiKo 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Maverick 2 Zgłoś ten post Napisano 28 Sierpień 2014 Najważniejsze jest to ile masz wzrostu, jeśli jesteś człowiekiem do 175 cm, polecam zwykłego GS-a, jeśli powyżej 175 cm i więcej Dakar będzie idealny! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 28 Sierpień 2014 Ja myślę, że cierpliwe czekał ten rok i 4 miesiące na tą informację ;) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 10 Grudzień 2014 Napiszę też tutaj, dziś odkryłem jeszcze jedną dość znaczącą różnicę w wersjach z ABS, Dakar ma inną pompę ABS niż zwykły GS. Z wyglądu taka sama (cały "osprzęt" jest taki sam) tylko działa inaczej, inny jest też nr części w OEM. Piszę dla potomnych - nie da się zamienić przedniego koła na 19 w Dakarze i 21 w zwykłym GS z ABS bez wymiany pompy ponieważ będzie wyskakiwał błąd i system nie będzie działał. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 10 Grudzień 2014 Napiszę też tutaj, dziś odkryłem jeszcze jedną dość znaczącą różnicę w wersjach z ABS, Dakar ma inną pompę ABS niż zwykły GS. Z wyglądu taka sama (cały "osprzęt" jest taki sam) tylko działa inaczej, inny jest też nr części w OEM. Piszę dla potomnych - nie da się zamienić przedniego koła na 19 w Dakarze i 21 w zwykłym GS z ABS bez wymiany pompy ponieważ będzie wyskakiwał błąd i system nie będzie działał. Sprawdź, czy tarczka impulsatora na przednim kole jest ta sama, czy są różne. Jeżeli ta sama, to musiałbyś zainwestować w usługę CNC a wcześniej trochę policzyć.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 10 Grudzień 2014 CNC raczej nie rozwiąże problemu. Można dodać, ująć jedno pole - to chyba zbyt duża różnica. Gdyby można było zmienić miejsce czujnika .... zrobić mu mniejszy promień ... - takie tam .... Policzyć .... tutaj zgoda :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artis 5 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 Witam. Ja przymierzam się do kupna i mnie interesuje wysokość siedzenie gdyż mam 170 cm wzrostu.. Wszyscy piszą, że dakar wyższy bo... podniesione zawieszenie. Ok, ale ja znalazłem coś jeszcze: nigdzie nie przeczytałem i kształcie siodła, a patrzcie tutaj: Różnica jest zarąbista! No chyba, że kolega do zwykłego GS-a wstawił siodło z BMW Sertao, ale wtedy wyglądałoby to tak: Jeśli ktoś z Was rozpoznał swoje moto to sorki... Nie użyłem fot w niecnych celach lecz tylko edukacyjnych... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 Tak dokładnie o kształcie może nie, ale poszukaj na forum tematu o różnicach w wysokości siedzenia, być może jednak nie jesteś pierwszym, który to zauważył... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artis 5 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 To nie istotne czy jestem pierwszym tego odkrywcą... Szukałem w całym polskim necie o różnicach w wysokości i zawsze było TYLKO o zawieszeniu jako powodzie...No jeszcze to 21 calowe, przednie koło.... Nie ważne. Ważne, że można ze zwykłego GS włożyć do Dakara i mamy niżej, nie trzeba przerabiać. Ciekawi mnie tylko różnica przy zmianie samego siedzenia. Nikt tego chyba jeszcze nie sprawdził... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 Kazdy to juz sprawdzil a szukales jak widac wszedzie ale nie tu. 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 Są 3 kanapy, niska, średnia -standardowa i wysoka, różnica to ok 1,5-2cm każda i ocenisz czy Ci pasuje to przysiadając się do jakiejkolwiek, a najczęściej występuje wersja standard. Zakładanie 19 calowego koła do Dakara - tak to zrozumiałem - jest moim zdaniem bez sensu, lepiej kupić po prostu nie-dakara. Wysokość robi też dłuższy tylny amor. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artis 5 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 14 minut temu, raby napisał: Kazdy to juz sprawdzil a szukales jak widac wszedzie ale nie tu. Może to forum nie jest w "polskim" internecie i dlatego nie znalazłem, hahaha... 4 minuty temu, Peterka napisał: Są 3 kanapy, niska, średnia -standardowa i wysoka, różnica to ok 1,5-2cm każda i ocenisz czy Ci pasuje to przysiadając się do jakiejkolwiek, a najczęściej występuje wersja standard. Zakładanie 19 calowego koła do Dakara - tak to zrozumiałem - jest moim zdaniem bez sensu, lepiej kupić po prostu nie-dakara. Wysokość robi też dłuższy tylny amor. O... ! I to jest info ! Nie wiedziałem, że są 3. Myślałem, że Dakar wysoka a zwykły wycięta. No ale szły chyba jakoś seryjnie - każda dedykowana do danego modelu.... Czy jak? Na zamówienie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 Wysoka i niska są akcesoryjne. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artis 5 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2017 I wszystko jasne Dzięki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2017 Zawsze możesz przerobić jak już niejeden na to wpadł i zrobił.Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artis 5 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2017 Tiaaa.... pomysł dobry Z tym że ja jeszcze nawet motura nie mam więc nie wiem czy będzie CO przerabiać Teraz przynajmniej wiem z jaką kanapą szukać aby przeróbki nie było... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2017 Litości, nie kupujesz motka dla kanapy.Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2017 Godzinę temu, agreSorek napisał: Litości, nie kupujesz motka dla kanapy. Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Niektórzy kupują dla rzeczy niematerialnych (np dla lansu, widzimisię) to czemu by nie dla kanapy? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2017 To może samą kanapę?Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
żeglarz 1 021 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2017 jak sie nie ma czym kozaczyc, czyt wzrostem, to kanapa moze byc bardzo istotna Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 18 Maj 2017 Przy 167 cm wzrostu i 60 kg wagi dakar obniżony na kościach plus lagach o cal z niską kanapą jest dla mnie ok. Wszystko zależy też od proporcji ciała. A kanapy są chyba jednak dwie: standardowa i niska. I nie zmienię zdania, dopóki ktoś mi nie pokaże trzech różnych, oryginalnych kanap koło siebie. Nie, numerek na spodzie NIE MA NIC DO RZECZY. Pozdro 600. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gajowyF650GS 0 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2021 Stary temat ale fajnie że jest mnie interesuje rzeczywista faktyczna różnica w spalaniu przedlift polift chodzi o wersję GS nie Dakar, ja notuje już na przestrzeni kilku tysięcy km spalanie na poziomie cztery i pół do 5 l średnio 4.7, 4.8 przedlift. Wydaje mi się to z wysokie Jak na mój styl jazdy bo jeżdżę raczej spokojnie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2021 Ciśnienie w oponach, masa kierownika plus dodatków, liczba zębów w zębatkach? Może spokojnie, ale na za niskich biegach jeździsz? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach