Skocz do zawartości
Anqa

Laik - zakup GS 650

Recommended Posts

Witam,

jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o motory i stąd moje pojawienie się na tym forum. Mam nadzieję, że mogę liczyć na wsparcie w poszukiwaniach.Jesteście w tym temacie na bieżąco więc zdecydowanie łatwiej będzie mi się oprzeć na Waszej wiedzy i doświadczeniu.

Poszukuję GS650 do jeźdzenia po asfalcie i jakiś bocznych drogach dojazdowych. Docelowo chce jeździć dalej niż w koło komina.

Chciałabym zamknąc się w 7,5 tys jeśli chodzi o starsze modele lub 11 tys.góra jeśli chodzi o nowsze.

Zdaje sobie sprawę, że mój budżet daje dużo do życzenia biorąc pod uwagę wymagania no ale cóż..budżetu się nie wybiera;)

Czego poszukuje:

- ze względu na fakt, iż jestem laikiem w temacie poszukuję czegoś przy czym na dzień dobry nie będę musiała nic robić tylko wsiąść i jechać - nie interesują mnie na początku żadne jeźdzenia po warsztatach i myślenie co z tym fantem zrobić,

- super by było gdyby posiadał gmole

- wysoką szybę

- kufry

- handbary

Szczytem rozkoszy byłoby gdyby był w ciemnym kolorze;)

Nie chce motoru od handlarzy a niestety nie mam zielonego pojęcia na co patrzeć kupując od normalnego użytkownika.

HELP!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To na co patrzeć jest już opisane na forum ale jeśli nie masz żadnego doświadczenia to najlepiej będzie dla Ciebie pojechać na oględziny z kimś kto je ma. Za 7,5 tys. nie kupisz jeżdżącego GS-a.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wzrost 175 także nie powinno być problemu. ABS faktycznie może się przydać :)

Za 7,5 tys miałam na myśli ten model bodajże wcześniej f650 o ile dobrze kojarze.

KIlka egzemplarzy lata na allegro i podobnych stronach ale potrzebowałabym profesjonalne oko do sprawdzenia co z nimi może być nie tak.