Skocz do zawartości
Francuz

Prośba o sprawdzenie DL-a

Recommended Posts

Kochani sprzedałem F-kę

poluję na DL-a, aby przekonać się, że muszę wrócić do GS-a :-)

sprzedawca w Myślenicach

http://s-firek.otomoto.pl/suzuki-dl-v-strom-idealny-bezwypadkowy-M4179315.html

prośba, czy ktoś może podjechać i ocenić ten motocykl i dokumenty?

:beer: pozostanę zobowiązany

temat dość pilny, bo ewentualnie w sobotę, niedzielę bym pojechał

a z ciekawości, mam jeszcze coś takiego :

http://olx.pl/oferta/bmw-g-650-gs-2011-f-kufry-gmole-itd-CID5-ID7uR2w.html#106ae895aa

gość nie podał telefonu i na emaile nie odpowiada

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

poluję na DL-a, aby przekonać się, że muszę wrócić do GS-a :-)

No właśnie musisz wrócić do GS-a :) i jedziem panie do Rumunów :) Edytowane przez Dziadek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

GS-a chciałbym od 2008 roku, a za taką kasę jak DL-a raczej nie znajdę.

Czy DL czy GS to i tak jedziemy :beer: ,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja mogę tylko powiedzieć , że kilka lat temu kupiłem od nich walony samochód import hiszpania i nie robili wałków z licznikami . jak jest dzisiaj nie wiem . natomiast 18 koła za 2010 to bardzo dobre pieniądze , oczywiscie jeżeli bezwypadkowy ... . na forum sztormiaka jest gość który ciągnie dl-e z niemiec- zawsze z książkami i zawsze nie walone . natomiast nie jest charytatywny więc ceny ma wyzsze od firka . przeszłość ma znaczenie ;-) .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zawsze z książkami i zawsze nie walone .

Masz jak widzę dość duże zaufanie do ludzi zajmujących się handlem :-D

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak masz dwie dychy i chęć do grzebania przez zimę,

sprawdz tego triumpha

http://otomoto.pl/tr...y-M4187977.html

właśnie ani jednego ani drugiego

do handlarzy mam ograniczone zaufanie co nie znaczy, że każdy jest zły. Ten gość gada sensownie, ale różnie bywa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Masz jak widzę dość duże zaufanie do ludzi zajmujących się handlem :-D

mam ograniczone zaufanie - handlarz pozostanie handlarzem , ale część ma

"ludzką twarz" . gość opanował forum v-stroma i żeni bardzo dużo motocykli . wszyscy chwalą , nikt nic nie mówi złego - jedna wpadka kończy żywot :) , więc sie chłop pilnuje . ale za 18 koła to on tego rocznika nigdy nie oferował . sam sie do dl-a zabierałem , ale mnie przytłaczał wielkością ;-) oraz ceną . kupiłem nc700x mocno okazyjnie od takiego jednego z "ludzką" twarzą i mnie wystarczy na stare lata . wiem że to skuter itp itd . ale ma dwa lata , 5800 kilometrów i jest dla mnie w sam raz . f650 to też nie jest demon mocy i wiekszości na tym forum wystarcza .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gs jest fajny dopóki nie wsiadziesz na coś innego ;-)

Czekam na gromy,

Teraz :-D

wysłano z wodoszczelnego

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gs jest fajny dopóki nie wsiadziesz na coś innego ;-)

Mnie tam różowe siedzenia nie kręcą, ale każdy lubi wsiadać na co innego :D

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gs jest fajny dopóki nie wsiadziesz na coś innego ;-)

Czekam na gromy,

Teraz :-D

wysłano z wodoszczelnego

No to się doigrałeś:ranting.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gs jest fajny dopóki nie wsiadziesz na coś innego ;-)

Czekam na gromy,

Teraz :-D

wysłano z wodoszczelnego

Powinieneś zadać ogólne pytanie czy ktoś zamieniłby swojego GS-a na Twojego kateema. To dałoby Ci prawdopodobnie odpowiedź, że jednak są mniej fajne motocykle :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Generalnie na oko na fotach wygląda fajnie i z pewnością wart jest zainteresowania ale zwróciłbym uwagę na takie drobiazgi:

1. Nie jestem w stanie rozpoznać co to za opony są założone ale żadne znane mi dobre. Zalatują mi z lekka chińczykiem (może się mylę) a to oznacza natychmiastową ich wymianę w trosce o własne życie.

2. Napęd jest nowy ale pytanie jaki? Jeśli taki jak prawdopodobne opony to nie spodziewaj się jego długiego żywota. Jak ktoś chce sprzedać moto to zazwyczaj zakłada byle co żeby nie nakręcać dodatkowo kosztów.

3. Tu sprawdź dokładnie malowanie tego rocznika: http://vstrom.com.pl/cms/index.php?page=dl-650

4. Przebieg prawdopodobny i uzasadnia wymianę napędu oraz opon.

5. Sprawdź zużycie tarcz hamulcowych. Po tym przebiegu powinny być całkiem dobre.

6. Standardowo sprawdź czy są książki serwisowe z wpisami i unikaj kupowania na tzw. Niemca lub w tym wypadku Francuza. W razie czego szukaj wiatru w polu.

7. Jak cena od handlarza jest bardzo atrakcyjna to normalne to nie jest, bo cudów nie ma niestety. Warto by sprawdzić geometrię ramy tak dla spokojności duszy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Super, jeśli możesz będę wdzięczny, zerknij też na inne i jeśli możesz nich ci pokaże jakie ma dokumenty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Francuz, dobry wybor. Ja z mojego DLa bylem bardzo zadowolony. Do momenty kiedy wsiadlem i przejechalem kilaset kilometrow na nowym GS1200...

Ale "wee" na razie zostaje

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie mogę się doczekać kiedy przejadę kilkaset kilometrów na tym osławionym GS1200. Jestem bardzo ciekaw porównania. Ale to w zasadzie inna liga jest choć niewątpliwie bardzo ciekawa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Polecam wycieczke do dilera i umowienie sie na jazde probna. NIby nic takiego co zwala na kolana, ale cala masa rzeczy, ktore pomagaja przelozyly sie u mnie na piatke z plusem po trzech dniach i reakcje "bleh" po przesiadce z powrotem na DL...

Liga wyzsza, bardzo ciekawa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak bym miał tyle co kosztuje nowy 1200 advenczur, to chyba kupiłbym 20 letniego gs-a a resztę wydał na paliwo i podróże :-D :beer:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jak z DL em poza asfaltem... Oczywiście w porównaniu do GS a. Nie chodzi mi o gładkie szutry a raczej polne drogi, leśne ścieżki i inne nie sklasyfikowane ;-)

Moto Troter latałeś po jakiś dziwnych miejscach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jak z DL em poza asfaltem... Oczywiście w porównaniu do GS a. Nie chodzi mi o gładkie szutry a raczej polne drogi, leśne ścieżki i inne nie sklasyfikowane ;-)

Moto Troter latałeś po jakiś dziwnych miejscach?

150 mm skoku z przodu i z tyłu, resztę sobie dopowiedz ;)

Przednie Widelec-Teleskop, sprężyny spiralne, max ugięcie 150mm. Możliwość regulacji napięcia wstępnego na dl.15 mm,( bez możliwości regulacji tłumienia) Standard – 6 mm. wkręcone ( wystaje 9 mm- widoczne 3 kreski) Zawartość oleju 524 cm³ na stronę od AK7 528cm³ stan oleju 143 mm / od AK7 139 mm (bez sprężyn) Tylne Wahacz tylny aluminiowy, amortyzator gazowy, max. ugięcie 150 mm. Napięcie wstępne regulowane przez pokrętło (z lewej na prawo) Co 1/2 obrotu 1 klik. Całość 39 klików. Standard 16 klików Tłumienie płynnie regulowane poprzez wbudowaną śrubę (całość 2 i ¾ obrotu) Standard to wykręcona śruba o 1 obrót

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

150 mm skoku z przodu i z tyłu, resztę sobie dopowiedz ;)

Przednie Widelec-Teleskop, sprężyny spiralne, max ugięcie 150mm. Możliwość regulacji napięcia wstępnego na dl.15 mm,( bez możliwości regulacji tłumienia) Standard – 6 mm. wkręcone ( wystaje 9 mm- widoczne 3 kreski) Zawartość oleju 524 cm³ na stronę od AK7 528cm³ stan oleju 143 mm / od AK7 139 mm (bez sprężyn) Tylne Wahacz tylny aluminiowy, amortyzator gazowy, max. ugięcie 150 mm. Napięcie wstępne regulowane przez pokrętło (z lewej na prawo) Co 1/2 obrotu 1 klik. Całość 39 klików. Standard 16 klików Tłumienie płynnie regulowane poprzez wbudowaną śrubę (całość 2 i ¾ obrotu) Standard to wykręcona śruba o 1 obrót

Dzięki Adminie.

Zapewne gdybym miał doświadczenie jak Wy wyczytał bym z tego jeszcze więcej...a tak domniemam że jest to sprzęt na asfalt i równiejsze szutry.

O urodzie innej niż gs ;-)

Dzięki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jak z DL em poza asfaltem... Oczywiście w porównaniu do GS a. Nie chodzi mi o gładkie szutry a raczej polne drogi, leśne ścieżki i inne nie sklasyfikowane ;-)

Moto Troter latałeś po jakiś dziwnych miejscach?

No to detale techniczne zostały dokładnie przedstawione więc powiem z praktyki. Wbrew temu co niektórzy fani DLa twierdzą nie jest to sprzęt terenowy, nie czarujmy się. Motocykle jest dedykowany do szeroko pojętej turystyki a nie skakania po zaoranym polu. Do takich wyczynów jest z deko za ciężki i za nisko zawieszony. Sprzęty do takiej jazdy to zupełnie inna klasa motocykli.

Do bardzo dalekiej i bliskiej turystyki, przewiezienia bagaży i 2 osób, jazdy po drogach o różnej nawierzchni i jakości za wyjątkiem przypadków ekstremalnych, jazdy manewrowej, jazdy nawet miejskiej jest to sprzęt idealny, a biorąc pod uwagę trwałość, jakość wykonania oraz co najważniejsze cenę, praktycznie bezkonkurencyjny.

Pomimo swoich gabarytów prowadzi się go tak, że pojedziesz na tym nawet gymkhanę i to z bardzo przyzwoitym czasem (testowane na szczupłym 16 latku, który jeździł na takiej wielkości sprzęcie pierwszy raz w życiu przez 1 godzinę).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

DL 650 w terenie da sobie rade rownie dobrze jak duzy GS (lub zle, jesli kto woli)

Po zalozeniu oslony na silnik, gmoli, kostek i twrdszych sprezyn jezdzilem nim nie tylko po szutrach. Wozil mnie w piachu, po kamieniach i lesnych przecinkach. Pamietam komentarz jednego goscia z GS1200 na zawieszeniu Ohlins'a; "Moje zawieszenie kosztowalo tyle co Twoj motocykl, a radzisz sobie nim rownie dobrze co ja"

W terenie bedziemy jednak udezac oslona silnika w kamienie, giac nasze felgi lub zakopywac sie w blocie. W pewnym momencie stwierdzilem, ze nie ma co i przesiadlem sie na bardziej do terenu dostosowany motocykl.

Na takich trasach "wee" sprawuje sie swietnie

IMG_3432.JPG

W takim terenie jak widac tez nie najgorzej...

IMG_0039.JPG

Zdarzaja sie jedak wpadki...

P1000333.JPG

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Piotr , myślę, że tu bardziej chodzi o Twoje umiejętności i doświadczenie niż możliwości DL-a.

Ty na goldwingu też byś przejechał :-D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×