Skocz do zawartości
szuwaxx

BMW F650 GS DAKAR doposażony

Recommended Posts

Na pewno jest to fajny motek. Też mi chodzi po głowie, kwestia kasy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten ABS musi być zajefajna sprawa w moto, każdy tylko się nim interesuje czy go motek ma :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobry egzemplarz brałbym bez ABS-u, chyba że ma to być motocykl dla początkującego kierowcy :-P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jestem początkującym kierowcą (mam 125tkę, na której zrobiłem ledwo 4kkm i właśnie wróciłem z pierwszych jazd na kurs na "A").

zaliczyłem już glebę przez zablokowanie przedniego koła.

dlatego póki co zafiksowałem się na ABSie. Może bliżej końca kursu mi przejdzie - czyli pod koniec lipca.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jestem początkującym kierowcą (mam 125tkę, na której zrobiłem ledwo 4kkm i właśnie wróciłem z pierwszych jazd na kurs na "A").

zaliczyłem już glebę przez zablokowanie przedniego koła.

dlatego póki co zafiksowałem się na ABSie. Może bliżej końca kursu mi przejdzie - czyli pod koniec lipca.

ABS mi się na razie włączył może raz. Wiadomo, że fajna sprawa, ale kiedyś nie było i się dało.

Jak nie jesteś nikczemnego wzrostu to spokojnie możesz się takim interesować wg mnie ;-)

ważniejsze od ABSu jest to co się ma w głowie i przewidywanie.

A parkingówek na kursie zaliczyłam wiele ;-))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Póki co nie miałem żadnego moto z ABS i póki co żyje jeszcze ;-) Nie przeczę ze pewnie ABS pomaga ale też bym wolał zadbany technicznie ok motek bez niż kupę z ABS-em. Co z ABS-u jak moto będzie stało bo motek będzie się psuć? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach