Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Szok, to nieprawdopodobne, na pewno pomyłka jakąś. Mt, zawsze mówiłeś że takie archaiczne konstrukcje się nie psują. Kłamałeś? :-D http://motovoyager.n...li-do-serwisow/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 MT pomyśli, pomyśli i napisze coś takiego: DL'le to najfajniejsze motki na świecie, a brud jest markowy ... japoński!, a nie tam byle syf :lol: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Japoński brud pachnie jaśminem :lol: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Japoński brud pachnie jaśminem :lol: Czekam na relacje z jego ulubionego serwisu co błyszczy wszelką możliwą jakością usług, a najlepiej co robią to grzebiąc w silniku "napawają się wonią jaśminu" :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Japoński brud pachnie jaśminem :lol: Nie znasz się....kwiatem wiśni Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Kropka 2 458 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Japoński brud pachnie jaśminem :lol: Chyba raczej kwitnącą wiśnią ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Chyba raczej kwitnącą wiśnią ;-) Wiśnią jedzie z rury :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Właśnie, właśnie ... , ale wyszła na jaw wiśnia :lol: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Jak to kilku małych Japoncow może człowieka pozbawić autorytetu :) Wysłane z garażu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 181 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 MT już w serwisie ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Pewnie tak, od rana nic nie komentuje. Pewnie nawet WIFI nie ma w serwisie, ale bieda :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Niemieckim raczej ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Suzuki w ramach akcji serwisowej i troski o klientów stawia w ramach przeprosin skromny japoński poczęstunek, czego klientom BMW życzę jak znowu im zgaśnie moto na deszczu. 11 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Suzuki w ramach akcji serwisowej i troski o klientów stawia w ramach przeprosin skromny japoński poczęstunek, czego klientom BMW życzę jak znowu im zgaśnie moto na deszczu. Zabolało .... MT - czas leczy ... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 (edytowane) Jak to Japończycy serwis razem z podajnik surowej ryby :) naprawa trwa klient głodny :) Wysłane z garażu Edytowane 12 Luty 2016 przez FALCON Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Suzuki w ramach akcji serwisowej i troski o klientów stawia w ramach przeprosin skromny japoński poczęstunek, czego klientom BMW życzę jak znowu im zgaśnie moto na deszczu. Miszcz ciętej riposty! :beer: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 181 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Dziwny ten serwis. Dwa czerwone serca ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 12 Luty 2016 Prawdziwy samuraj. Nie daj się złośliwcom i zazdrośnikom. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MaHi 77 Zgłoś ten post Napisano 13 Luty 2016 Ja się na tym nie znam, ale wg mnie tylko szanująca się firma ma "jaja" aby robić akcję serwisową. To świadczy o szacunku firmy do klientów i odwadze do przyznania się do błędu. Z politykami jest dokładnie odwrotnie :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 13 Luty 2016 Pewnie tak, od rana nic nie komentuje. Pewnie nawet WIFI nie ma w serwisie, ale bieda :lol: bieda to brak pakietu GPRS ;P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 13 Luty 2016 Ja się na tym nie znam, ale wg mnie tylko szanująca się firma ma "jaja" aby robić akcję serwisową. To świadczy o szacunku firmy do klientów i odwadze do przyznania się do błędu. Z politykami jest dokładnie odwrotnie :-D to wymóg prawny, musisz zgłaszać wszystkie usterki które mają przełożenie na bezpieczeństwo użytkowania koszty potencjalnych odszkodowań są po prostu o wiele większe niż przeprowadzenie akcji 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 13 Luty 2016 to wymóg prawny, musisz zgłaszać wszystkie usterki które mają przełożenie na bezpieczeństwo użytkowania koszty potencjalnych odszkodowań są po prostu o wiele większe niż przeprowadzenie akcji No i sprawy wizerunkowe jak sprawa wyjdzie, a przy serii wyjdzie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 181 Zgłoś ten post Napisano 13 Luty 2016 No i sprawy wizerunkowe jak sprawa wyjdzie, a przy serii wyjdzie ;) Dlatego MT robi co może i poprawia wizerunek ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 13 Luty 2016 (edytowane) to wymóg prawny, musisz zgłaszać wszystkie usterki które mają przełożenie na bezpieczeństwo użytkowania koszty potencjalnych odszkodowań są po prostu o wiele większe niż przeprowadzenie akcji Korporacje wcale nie są skore do ujawniania takich wpadek. Ostatni przykład mamy ze słynnego VW. Dali dupy jak nikt dotychczas z tymi spalinami. Poza tym często akcje serwisowe służą właśnie budowaniu autorytetu firmy, co wielokrotnie uskuteczniała Toyota udowadniając dodatkowo tym samym, że ich metody kontroli produkcji są najlepsze na świecie i sprzedając to know-how za ciężkie pieniądze różnym frajerom w postaci filozofii ISO. Poza tym zanosi się kolejna pasjonująca wizyta w serwisie. Już się nie mogę doczekać gdyż jestem na liście. :-D Edytowane 13 Luty 2016 przez Moto Troter Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 14 Luty 2016 No to... Smacznego! :-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach